George Connors: cast.
Er zijn 7 films gevonden.

The Broncho Buster

1927 | Western

Verenigde Staten 1927. Western van Ernst Laemmle. Met o.a. Fred Humes, Gloria Grey, George Connors, Charles Lee Quinn en David Dunbar.

Matige western, waarin alles draait om Gloria Grey, die in trek is als echtgenote. William Lester bewerkte het verhaal LOCO WEED van Raymond Cannon. Al Jones stond achter de camera.

Straight Shootin'

1927 | Western

Verenigde Staten 1927. Western van William Wyler. Met o.a. Ted Wells, Garry O'Dell, Lillian Gilmore, Joe Bennett en Wilbur Mack.

Dit was de eerste western met Wells, hoewel het niet zijn debuut was (zie ARIZONA SPEED). De film schijnt eerder uitgebracht te zijn, als SHOOTING STRAIGHT, andere bronnen stellen dat het een film apart is, maar de totale bezetting is dezelfde dus is dat zeer onwaarschijnlijk. Daarbij is er van die film geen kopie te vinden. Het is in ieder geval de start van de Universal-westerns die Wells tot 1929 zou maken, 13 totaal. Hier zorgt hij dat een goudmijn in de juiste handen blijft en het gespuis verjaagd wordt. William Lester schreef het verhaal en Milton Bridenbecker was de cameraman.

Open Range

1927 | Western

Verenigde Staten 1927. Western van Clifford S. Smith. Met o.a. Betty Bronson, Lane Chandler, Fred Kohler, Bernard Siegel en Guy Oliver.

Robert Clinton Oakes, geboren in 1901, maakte als Lane Chandler zijn filmdebuut bij Paramount, een concurrent van Gary Cooper. De studio liet hem na een half dozijn films vallen maar Chandler zou nog in talloze westerns spelen. In 1965 eindigde zijn carrière en hij stierf in 1972. Hier is hij een cowboy op Bronsons ranch. Zij gelooft in zijn onschuld en biedt hem een schuilplaats tot Kohler en Siegel ontmaskerd kunnen worden. John Stone en J. Walter Ruben bewerkten het Zane Grey-verhaal. Hal Rosson was de cameraman.

Hands Off

1927 | Western

Verenigde Staten 1927. Western van Ernst Leammle. Met o.a. Fred Humes, Helen Foster, George Connors, Nelson McDowell en Bruce Gordon.

Aardige western waarin Fred Humes een stervende goudzoeker belooft op zijn dochter, Helen Foster, te passen. Met een paar vrienden onderzoeken ze verder de mijn waar de man aan werkte. Bruce Gordon probeert hen te verjagen, maar rechter William Dyer speelt het vieze spel niet mee. Sheriff William Ellingford wel, maar Fred en de rechter maken samen daarna korte metten met het gespuis. William Lester en George Plympton bewerkten het verhaal van J. Allen Dunn.

The Red Rider

1925 | Western

Verenigde Staten 1925. Western van Clifford S. Smith. Met o.a. Jack Hoxie, Mary McAllister, Jack Pratt, Natalie Warfield en Marin Sais.

Isadore Bernstein verzon dit onmogelijke scenario over Indianenopperhoofd Hoxie, die achteraf een blanke blijkt te zijn. Hij moet het opnemen tegen opperhoofd Pratt en wordt verliefd op McAllister, die door Pratt gevangen wordt genomen maar door Hoxie gered. De logica is moeilijk te vinden, maar actie is er wel en daar kwamen Hoxie's fans in de eerste plaats voor. Harry Neumann was de cameraman.

Ridin' Thunder

1925 | Western

Verenigde Staten 1925. Western van Clifford S. Smith. Met o.a. Jack Hoxie, Katherine Grant, Jack Pratt, Francis Ford en George Connors.

Het was de gouden tijd van de western: één op de drie films die in Amerika werden geproduceerd, was een western. Hoxie was een van haar populairste vertegenwoordigers door de vele goede actie-westerns zoals deze, waarin hij de zoon is van Ford, die ervan beschuldigd wordt Grants vader, Connors, doodgeschoten te hebben. Het scenario van Carl Krusada en Isadore Bernstein was gebaseerd op Jean Of The Lazy A van B.M. Bower. Het gaf zelfs ruimte aan Jacks trouwe viervoeter Scout om te bewijzen wat hij kon. Harry Neumann deed het camerawerk.

Fighting Fury

1924 | Western

Verenigde Staten 1924. Western van Clifford S. Smith. Met o.a. Jack Hoxie, Helen Holmes, Fred Kohler, Duke Lee en Bert De Marc.

Drie man hebben de ouders van Jack Hoxie vermoord, drie man moeten dus sterven. Jack op wraaktocht! Triple Cross For Danger van Walter Coburn werd tot scenario verwerkt door Isadore Bernstein. Harry Neumann was de cameraman.