Yasmina: cast.
Er zijn 14 films gevonden.

Gros culs vierges à défoncer

1988 | Erotiek

Frankrijk 1988. Erotiek van Reine Pirau. Met o.a. Ghislain Garet, Chantal Valle, Bruno Docker, Eric Saville en Jennifer.

Twee geliefden krijgen ruzie, ontmoeten elkaar tijdens een zwoele avond op de Antillen en maken het weer goed. Merkwaardige Antillen. Maar we laten het voor wat het is, want dit geval is geen enkel commentaar waardig.

Punitions anales pour adolescentes soumises

1987 | Erotiek

Frankrijk 1987. Erotiek van Jeremy Silver. Met o.a. Ghislain Garet, Yasmina, André Kay, Piotr en Marie-France.

Een scenario was overbodig. Er is slechts sprake van een opeenvolging van omhelzingen van dertigjarigen die adolescenten moeten voorstellen. Blijft over een camera, maar daar staat niemand achter. Gewoon idioot.

Adolescentes voyeuses, violées et sodomisées

1987 | Erotiek

Frankrijk 1987. Erotiek van Met o.a. Chislain Garet, Amanda Shell, Yasmina, Roxy en Eric Saville.

Onsamenhangende opeenvolging van pornoscènes, waarop zo bezuinigd is dat volstaan wordt met het door de telefoon vertellen van 'wat er is gebeurd'! De scènes in Griekenland lijken nergens op. Anonieme regisseur, maar dat is in de porno- wereld niet ongebruikelijk.

Violées partout, elles crient encore

1986 | Erotiek, Misdaad

Frankrijk 1986. Erotiek van Reine Pirau. Met o.a. Ghislain Garet, Jacky Arnal, Roxy, Jennifer en Yasmina.

Deze fotoroman is de hardpornoversie van de film OUTRAGES AUX MOEURS (1985).

Le Retour de Marilyn

1986 | Komedie, Erotiek

Frankrijk 1986. Komedie van Michel Leblanc. Met o.a. André Kay, Olinka, Gabriel Pontello, Marilyn Jess en Jean-Pierre Armand.

Verscheidene erotische liefdesavonturen tijdens een reis per bus langs de kastelen aan de Loire. Aan het slot de ontdekking van de grote liefde. Bovendien heet hij Volmaakt en zij Liefde. Hoewel de film zwaar lijdt onder het ontbreken van een scenario is hij het bekijken waard vanwege de mooie actrices en niet minder vanwege het opvallende camerawerk van Philippe Theaudière.

La villa pour l'amour

1986 | Erotiek

Italië​/​​Frankrijk 1986. Erotiek van Myke Strong. Met o.a. Christophe Clark, André Kay, Gabriel Pontello, Marie-France en Yasmina.

Uiteenlopende spelletjes in de villa van een rijke Amerikaan. Da's alles en dan te bedenken dat er een co-productie nodig was om tot zoiets dieptreurigs te komen!

Fesses vierges à l'essai aux Caraïbes

1986 | Erotiek

Frankrijk 1986. Erotiek van Reine Pirau. Met o.a. Chislain Garet, Jacky Arnal, Jennifer, Frank Mazard en Roxy.

Heteroseksuele, lesbische en sadomasochistische variaties op een jacht met een alcoholistische emir in de toeristische omlijsting van de Caraïben. Verschrikkelijk.

Parties anales entre sadomaso

1985 | Erotiek

Frankrijk 1985. Erotiek van Youri Berko. Met o.a. Tony Cecaldon, Yasmina, Yvan Andrew, Irina Spaccek en Piotr Stan.

Verscheidene `spelers` kunnen zich overgeven aan enkele zeer speciale droomwensen in een casino in een badplaats. Dit is helaas geen film maar een serie portretten van angstwekkende, schemerige en realistische (o.a. de pas geopereerde transseksueel) figuren. Dit alles in een troebele atmosfeer op de grens van droom en werkelijkheid.

Echange de femmes pour le week-end

1985 | Erotiek, Komedie

Frankrijk 1985. Erotiek van Michel Leblanc. Met o.a. André Kay, Yasmina, Gabriel Pontello, Isa Dery en Christophe Clark.

Alles is vervat in de titel van dit verhaal dat zich afspeelt in een chalet gedurende een picknick in de Alpenweiden. De film is dankzij het amateuristische toneelspel en kolder het aanzien waard.

De la pénétration par tous les trous

1985 | Erotiek

Frankrijk 1985. Erotiek van Andrea Bianchi. Met o.a. André Kay, Marie-France, Yasmina, Christophe Clark en Gabriel Pontello.

Groepsseks tussen mannen en mannequins binnen de muren van het onvermijdelijke landhuis. Thema zonder enig belang maar de film wordt gered door het prachtige camerawerk (anoniem)

Colossale débauche pour une femme frigide

1985 | Erotiek

Frankrijk 1985. Erotiek van Youri Berko. Met o.a. Marina Frajese, Christophe Clark, Alban Céray, Dompat en Gabriel Pontello.

Twee echtparen doen aan groepsseks op een kamer tijdens het weekeinde, terwijl zij bespied worden door hun gastvrouw door middel van een videocamera. Bij het zien van deze vrijpartijtjes verliest de vrouw terstond haar frigiditeit; volkomen waardeloos.

Bourgeoises défoncées

1985 | Erotiek

Frankrijk 1985. Erotiek van Joe de Palmer. Met o.a. Christine Clark, Jean-Pierre Armand, Jacky Arnal, Anna Lombardi en Cathy Stewart.

Grote wippartij van vier mannen en vrouwen in een salon, gepeperd met sado-masochisme. Vreselijk.

Hassan Terro au maquis

1978 | Komedie

Algerije 1978. Komedie van Moussa Haddad. Met o.a. Rouiched, Boualem Ourais, Sid Ahmed Agoumi, Hassan El Hassani en Kaci Tizi.

Het zesdelige vervolg op HASSAN TERRO en HASSAN TERRO S'ENVADE, ofwel de avonturen van een legendarische held uit de Bevrijdingsoorlog. Hoe na zijn ontsnapping de bevolking van Algerije haar blijdschap uit, terwijl de parachutisten vergeefs naar hem blijven zoeken. De avondklok wordt ingesteld. Daarmee is de zaak echter nog niet afgedaan, want een bijzonder racistische commandant besluit persoonlijk achter onze held aan te gaan. Met het verstrijken der jaren heeft deze beschrijving van de kolonialen aan kracht ingeboet, en nu heeft de film meer van een mooie, goedmoedige, pretentieloze western. Gezien de lengte is dit beslist een onvolledige versie.

La nuit a peur du soleil

1965 | Oorlogsfilm, Historische film

Algerije 1965. Oorlogsfilm van Mustapha Badie. Met o.a. Mustapha Kateb, Tahar el Amiri, Agoumi en Yasmina.

Kennelijk de eerste echte tv-speelfilm van het onafhankelijke Algerije. Een omvangrijk fresco dat alle aspecten van de koloniale onrechtvaardigheid, de onderdrukking en het leed, belicht in vier hoofdstukken. De personages die bij de vrijheidsstrijd betrokken zijn, komen uit alle lagen van de maatschappij. De film bevat twee individuele benaderingen van het collectieve drama. Gezien de produktiedatum en het tijdstip van de onafhankelijkheid is het een opportunistisch werkje geworden met de beperkingen van een tv-produktie. De film eindigt dan ook met een veroordeling van de gevestigde orde die de Revolutie voor haar eigen doeleinden wil gebruiken. Keurig in elkaar gezet met een paar goede scènes, maar het geheel maakt toch een achterhaalde en te zwart-witte indruk. Uitsluitend geschikt voor binnenlands gebruik.