Mouss Diouff: cast.
Er zijn 3 films gevonden.

Julie Lescaut : L'affaire Darzac

1998 | Misdaad

Zwitserland​/​​België​/​​Frankrijk 1998. Misdaad van Alain Wermus. Met o.a. Véronique Genest, Mouss Diouff, Renaud Marx, Alexis Desseaux en Jean-Paul Rouve.

Julie Lescaut : Harcèlements

1993 | Misdaad

Duitsland​/​​Zwitserland​/​​Frankrijk 1993. Misdaad van Caroline Huppert. Met o.a. Véronique Genest, Jérôme Anger, Mouss Diouff, Blanchette Brunoy en Alexis Desseaux.

Een jong verkoopstertje van een grote supermarkt pleegt zelfmoord. Bij justitie is men niet ge[KA3]interesseerd en op het politiebureau wil men het dossier in het archief opbergen. Julie Lescaut (Genest) is er niet gelukkig mee, want volgens haar moet er meer achter zitten. Er vallen nog meer doden: de directeur van het bedrijf wordt met een kogel in het hoofd op de parkeerplaats aangetroffen. Vervolgens vindt men het ontzielde lichaam van de onderdirecteur. Dan dient een medewerkster van hetzelfde bedrijf een klacht in wegens ongewenste intimiteiten op het werk. Lescaut krijgt haar zin. Er wordt een onderzoek ingesteld, maar `niets gehoord, niets gezien en zwijgen` blijkt het motto te zijn van de overige werknemers. De pittige commissaris mag - als vrouw (...) - haar tanden zetten in een zaak die in een tv-film voor het grote publiek eindelijk eens uit de taboesfeer gehaald wordt: vrouwen die op het werk seksueel worden lastig gevallen en geterroriseerd. Het geheel wordt zelfs redelijk interessant uitgewerkt in het scenario van Dominique Lancelot en Alexis Lecaye. Voor de fotografie werd beroep gedaan op Charlie Gaëta.

Navarro : Dans les cordes

1991 | Misdaad

Frankrijk 1991. Misdaad van Patrick Jamain. Met o.a. Roger Hanin, Sam Karmann, Jacques Martial, Christian Rauth en Maurice Vaudaux.

Een beroemde Zuidamerikaanse bokser is op doorreis in Parijs, waar hij een belangrijke internationale wedstrijd zal spelen. Vanaf zijn aankomst is hij het mikpunt van dreigementen en aanslagen. De commissaris (Hanin) moet de veiligheid van de bokser garanderen maar komt er al gauw achter dat diens verleden niet zo braaf is als de persberichten willen doen geloven. Een vrij drukke cameravoering, die de regie er toch niet persoonlijker op maakt. Het spel is wel van een gelijkmatige kwaliteit. Scenario van Alain Robillard en Tito Topin.