Chris Lovick: cast.
Er zijn 3 films gevonden.

Josie and the Pussycats

2001 | Komedie, Muziek, Fantasy, Familiefilm, Drama

Verenigde Staten 2001. Komedie van Deborah Kaplan en Harry Elfont. Met o.a. Rachael Leigh Cook, Tara Reid, Rosario Dawson, Alan Cumming en Parker Posey.

Drie hippe meisjes met muzikale aspiraties lopen een platenbaas tegen het lijf die hen binnen een week aan een nationale hit helpt. De euforie maakt plaats voor verontwaardiging als blijkt dat ze ongewild meedoen aan een complot om de Amerikaanse jeugd te hersenspoelen. Josie and the Pussycats is een aanklacht tegen commercie, gevat in de typische popcornvorm die de film juist bestrijdt. Zo maakt de film zichzelf belachelijk en blijft de kijker buiten schot. Blijft de vraag of het leuk is om anderhalf uur lang naar drie aantrekkelijke en vreemd uitgedoste actrices te kijken. Nauwelijks. Het drietal is onmiskenbaar fotogeniek maar komt helaas zelden aan acteren toe.

The Right Connections

1997 | Komedie, Muziek, Familiefilm, Drama

Verenigde Staten 1997. Komedie van Chuck Vinson. Met o.a. M.C. Hammer, Melissa Joan Hart, Belinda Metz, Elizabeth Hart en Brian Hart.

Drie hippe meisjes met muzikale aspiraties lopen een platenbaas tegen het lijf die hen binnen een week aan een nationale hit helpt. De euforie maakt plaats voor verontwaardiging als blijkt dat ze ongewild meedoen aan een complot om de Amerikaanse jeugd te hersenspoelen. Josie and the Pussycats is een aanklacht tegen commercie, gevat in de typische popcornvorm die de film juist bestrijdt. Zo maakt de film zichzelf belachelijk en blijft de kijker buiten schot. Blijft de vraag of het leuk is om anderhalf uur lang naar drie aantrekkelijke en vreemd uitgedoste actrices te kijken. Nauwelijks. Het drietal is onmiskenbaar fotogeniek maar komt helaas zelden aan acteren toe.

Color Me Perfect

1996 | Sciencefiction, Fantasy

Verenigde Staten 1996. Sciencefiction van Michele Lee. Met o.a. Michele Lee, Susan Blakely, Robin Thomas, Stan Cahill en Nathaniel Deveaux.

Drie hippe meisjes met muzikale aspiraties lopen een platenbaas tegen het lijf die hen binnen een week aan een nationale hit helpt. De euforie maakt plaats voor verontwaardiging als blijkt dat ze ongewild meedoen aan een complot om de Amerikaanse jeugd te hersenspoelen. Josie and the Pussycats is een aanklacht tegen commercie, gevat in de typische popcornvorm die de film juist bestrijdt. Zo maakt de film zichzelf belachelijk en blijft de kijker buiten schot. Blijft de vraag of het leuk is om anderhalf uur lang naar drie aantrekkelijke en vreemd uitgedoste actrices te kijken. Nauwelijks. Het drietal is onmiskenbaar fotogeniek maar komt helaas zelden aan acteren toe.