Dominique Troyes: cast.
Er zijn 4 films gevonden.

Des filles possédées du plaisir

1984 | Erotiek

Frankrijk 1984. Erotiek van Tony Reed. Met o.a. Dominique Troyes, André Kay, Chris Leopard, Sophie Lamour en Wanda.

Deze dwaze erotische avonturen vinden zogenaamd in de Andes plaats maar eigenlijk in Zuid-Frankrijk (behalve enkele 'stockshots'), en de toegevoegde lama's zorgen niet eens voor enige afwisseling. Een oninteressante flop.

Emmanuelle 4

1983 | Erotiek

Frankrijk 1983. Erotiek van Francis Giacobetti. Met o.a. Sylvia Kristel, Mia Nygren, Patrick Bauchau, Christian Marquand en Deborah Power.

Sylvia tracht te ontsnappen aan haar obsessie voor een ex- minnaar door plastische chirurgie. Zij wordt getransformeerd in de jeugdige Nygren en maagdelijke Emmanuelle, die na een Braziliaanse spoedcursus in erotische ervaringen haar liefde van weleer gaat heroveren zonder haar identiteit kenbaar te maken. Deze ongegeneerd slimme poging om een beproefde succesformule te prolongeren met een nieuwe titelrol biedt voor het overige weinig verrassingen (die door de liefhebbers waarschijnlijk ook niet gewenst zouden zijn). De film werd opgenomen in 3-D, maar in de platte versie in roulatie gebracht. Regisseur Giacobetti liet zijn naam van de titels verwijderen en werd vervangen door Francis Leroi.

Internatsgeheimnisse junger Mädchen

1981 | Erotiek, Komedie

Duitsland 1981. Erotiek van Werner Wagner. Met o.a. Ulrike Maas, Dagmar Merkel, Connie Cramer, Peter Kwapinski en Sabine Sachon.

Goedkoop gefilmde soft-porno zonder inhoud.

Exhibition 7

1979 | Documentaire, Erotiek

Frankrijk 1979. Documentaire van Jean-François Davy. Met o.a. Claudine Beccarie, Richard Allan, Dominique Troyes, Dominique Hérissou en Cathy Greiner.

Dit vervolg op de interview-film EXHIBITION, laat Beccarie zien die inmiddels uit de porno-film is gestapt en door haar vriend in de steek is gelaten. Ze woont nu op het platteland waar ze nog wel eens live shows in een barak geeft. Allan heeft nog altijd de gedroomde stap van porno naar 'gewone cinema' niet kunnen nemen. Anderen maken net hun debuut in het genre. Interviews worden afgewisseld met filmscènes van de acteurs 'in actie'. De film heeft dezelfde dubbelhartigheid als eerdere Davy-films van verwante opzet en laat vooral Beccarie zo over alles en niets haar mening geven dat ze onbedoeld en onverdiend soms belachelijk wordt. Film is ondanks aanvechtbaarheid toch bij vlagen een interessant menselijk document.