Greg Campbell: cast.
Er zijn 2 films gevonden.

Hidden Agenda

1998 | Thriller

Canada 1998. Thriller van Iain Paterson. Met o.a. Kevin Dillon, Andrea Roth, J.T. Walsh, Christopher Plummer en Michael Wincott.

David McLean (Dillon) gaat naar Berlijn om zijn broer op te zoeken, die er een bouwproject ontwikkelt. Tot zijn grote ontsteltenis ontdekt hij dat zijn broer vermoord is. Een morsige, maar welwillende Berlijnse politie-inspecteur, Ulrich Steiner (Plummer) behandelt de zaak, maar helaas wil het onderzoek niet vlotten. David ontdekt algauw dat de inzet een computerdiskette is, waarop de namen en adressen van geheime agenten staan. Zowel de CIA als wat er overgebleven is van de Stasi wil de disk in hun bezit krijgen. David maakt op een onorthodoxe wijze kennis met Monika Engelmann (Roth) en weet in het begin niet of hij haar wel vertrouwen kan. Steiner en Monika willen net zoals hij niets liever dan dat de zaak wordt opgelost. Het scenario met veel dwaalsporen en kronkelige plotwendingen van regisseur Paterson is een niet zo spannende film over de nasleep van de Koude Oorlog. Het spel van de hoofdrollen is heel aanvaardbaar, Toronto doet zijn best om op Berlijn te lijken, maar de som van de details is ontoereikend. Het camerawerk is van Thom Best. Ook bekend als SECRET AGENDA.

Boulevard

1995 | Thriller, Drama

Verenigde Staten 1995. Thriller van Penelope Buitenhuis. Met o.a. Rae Dawn Chong, Karl Wuhrer, Joel Bissonnette, Judith Scott en Amber Lea Weston.

Op de boulevard uit de titel wordt getippeld. Dealen in drugs en prostitutie garanderen een inkomen aan de bewoners die er in de marge bestaan, en het vergroot hun kans om te overleven. Ola (Chong) is een hoertje dat zich zonder souteneur staande houdt. Zelfs Hassan (Phillips), de drugskoning van de strip, heeft geen greep op haar. Ze gaan geen strijd aan over haar tippelzone uit wederzijds respect, maar als Jennifer (Wuhrer), die op de vlucht is voor haar gewelddadige echtgenoot, op straat verschijnt, breekt de hel los; er vallen rake klappen en het bloed spat in het rond als men de confrontaties niet meer uit de weg kan gaan. De spelprestaties zijn plichtmatig en miss Buitenhuis heeft op haar ruggenmerg geregisseerd. Het scenario van Andrea Wilde bevat soms een aardige plotwending, maar al met al is het te mager uitgevallen. Het camerawerk is van David Frazee. Sleepte niettemin een aantal prijzen in de wacht op kleine festivals.