June Laverick: cast.
Er zijn 5 films gevonden.

Follow a Star

1960 | Komedie, Muziek

Verenigd Koninkrijk 1960. Komedie van Robert Asher. Met o.a. Norman Wisdom, Jerry Desmonde, June Laverick, Richard Wattis en Hattie Jacques.

Slappe musicalslapstick met gekke Wisdom als schoonmaker van een warenhuis die dol op toneel is.

The Son of Robin Hood

1959 | Avonturenfilm, Actiefilm, Romantiek

Verenigd Koninkrijk 1959. Avonturenfilm van George Sherman. Met o.a. David Hedison, June Laverick, David Farrar, Marius Goring en George Coulouris.

Een duf oerwoudverhaal dat voortborduurt op de avonturen van de bosbewoners die nu door Robins nazaat worden aangevoerd.

The Flesh and the Fiends

1959 | Horror, Drama

Verenigd Koninkrijk 1959. Horror van John Gilling. Met o.a. Peter Cushing, Donald Pleasence, June Laverick, George Rose en Dermott Walsh.

Geschiedenis van het beruchte duo William Burke and William Hare, dat in het Edinburgh van de jaren 1826-1829 patholoog- anatoom dr. Knox (Cushing) van lijken voorziet. Gedetailleerde, kille studie met onvergetelijke rol van Pleasence als Burke. Een Engels aftelrijmpje begint aldus: 'Burke's the murderer, Hare's the thief, and Knox the boy who buys the beef...' Ook bekend als MANIA, PSYCHO KILLERS en THE FIENDISH GHOULS. Het scenario is van regisseur Gilling en Leon Griffiths. Het camerawerk is van Monty Berman. Gedraaid in Dyaliscope.

The Duke Wore Jeans

1958 | Komedie, Muziek

Verenigd Koninkrijk 1958. Komedie van Gerald Thomas. Met o.a. Tommy Steele, June Laverick, Michael Medwin, Alan Wheatley en Eric Pohlmann.

In het geheim getrouwde zoon van een edelman krijgt een koninklijk huwelijk opgedrongen. Hij stuurt zijn dubbelganger om de romance te bederven. Muzikale komedie, waarin Tommy Steele zijn talent kan laten zien. Dom maar leuk.

Souvenir d'Italie

1957 | Komedie

Italië​/​​Frankrijk 1957. Komedie van Antonio Pietrangeli. Met o.a. June Laverick, Isabelle Corey, Ingeborg Schöner, Vittorio De Sica en Massimo Girotti.

Een Britse, Franse en Duitse toeriste liften gedrieën naar de Italiaanse Rivièra en hebben onafhankelijk van elkaar teleurstellende liefdesavonturen, hoewel de Duitse erin slaagt om een automonteur van zijn ideeën over standsverschil af te helpen. Deze voor de ontstaansperiode kenmerkende en exportgerichte vakantiefilm stoeit tegen de toeristische achtergronden van Venetië, Florence en Rome met het idee van de 'latin lover'. Zowel het scenario, de aandachtige regie als de sterke rolbezetting geven aan het bekende stramien meer diepte en zelfs enige melancholie mee, naast ironische en vermakelijke scènes.