Daryl Sancton: productie.
Er zijn 2 films gevonden.

Tryst

1994 | Thriller

Verenigde Staten 1994. Thriller van Peter Foldy. Met o.a. Barbara Carrera, David Warner, Louise Fletcher, Johnny La Spada en Jamie Luner.

De steenrijke Jason Germaine (Warner) is getrouwd met de niet onaantrekkelijke Julia (Carrera), die een verleden heeft. Hun toegewijde huishoudster Maggie (Fletcher) krijgt bezoek van haar zoon Todd (La Spada), die ze vlak na de geboorte ter adoptie had afgestaan, en zijn vriendin Mindy (Luner). De hereniging van moeder en zoon is meer dan Mindy verdragen kan en zij neemt de benen, en legt het aan met de plaatselijke moteleigenaar Danny (Murray), een soort Norman Bates. Ondertussen gebeurt er een gewapende overval ten huize van Germaine, waarbij Jason zwaar gewond raakt en Maggie weet dat Julia een vies spelletje speelt met smeris Parkinson (Bond). Nu vreest Maggie dat Julia haar zoon Todd zal inpalmen om het werk af te maken. Het scenario van regisseur Foldy is ongeloofwaardig, bevat clichés en is verschrikkelijk voorspelbaar. Als kijker vraag je je af hoe het mogelijk was dat de hoofdrollen, die toch een grote naam hebben opgebouwd, terecht zijn gekomen in zo'n goedkope film. Ze werden niet gemotiveerd en goed gecoached door Foldy en bijgevolg is hun spel nogal houterig. Het camerawerk van Kurt Brabbee ziet er flets uit. Niet direct een film om aan te bevelen.

Criminal Passion

1994 | Thriller

Verenigde Staten 1994. Thriller van Donna Deitch. Met o.a. Joan Severance, Anthony John Denison, John Allen Nelson, David Labiosa en Wolfgang Bodison.

In L.A. maakt een seriemoordenaar aan de lopende band slachtoffers. Het zijn vrouwen, die na het liefdesspel de keel worden doorgesneden. Cynische cop Melanie Hudson (Severance) en haar partner, tevens ex-minnaar, Nathan Leonard (Denison) maken jacht op de moordenaar. De verdachte is de zoon van een senator, Connor Ashcroft (Nelson), maar die laat tijdens een ondervraging niets los. Integendeel: hij is zo onbevangen dat hij wel onschuldig moet zijn. Melanie besluit als lokaas te fungeren door met hem uit te gaan. Nathan is jaloers en bezorgd tegelijk. Uiteraard heeft hij gelijk. Het in de verte op BASIC INSTINCT gebaseerde scenario met doorzichtige dwaalsporen van John Allen Nelson en Max Strom is heel dunnetjes en regisseuse Deitch is met het oog op tv-uitzending veel te voorzichtig geweest, zodat het resultaat een saaie thriller is met slap spel en weinig bloot. Nelson viel als stuk in de smaak bij de kijksters. Het camerawerk is van Joey Forsyte. Ook bekend als ANGEL OF DESIRE.