Florine McKinney: cast.
Er zijn 4 films gevonden.

Little Joe, The Wrangler

1942 | Western

Verenigde Staten 1942. Western van Lewis Collins. Met o.a. Johnny Mack Brown, Tex Ritter, Fuzzy Knight, Jennifer Holt en Hal Taliaferro.

Johnny en Tex nemen het op tegen de bandiet Strange, die voortdurend goudtransporten overvalt. De muziek is van het Jimmy Wakely Trio.

Oklahoma Renegades

1940 | Western

Verenigde Staten 1940. Western van Nate Watt. Met o.a. Bob Livinstone, Raymond Hatton, Duncan Renaldo, Lee 'Lasses' White en Florine McKinney.

Het trio neemt het op voor de veteranen die terugkomen uit de Spaans-Amerikaanse oorlog. Deze aflevering zou het afscheid worden van Hatton en Renaldo, de eerste zou zich aansluiten bij een nieuwe serie met Buck Jones en Tim McCoy, de tweede zou befaamd worden als Cisco Kid op film en tv. Een kleine rol voor Dean die vanaf 1945 zelf een westernster zou worden. Zie: Three Mesquiteers-serie.

Strangers All

1935 | Drama

Verenigde Staten 1935. Drama van Charles Vidor. Met o.a. May Robson, Preston Foster, Florine McKinney, William Bakewell en James Bush.

Meeslepend zakdoekendrama over een zwoegende moeder met vier ondankbare kinderen. De een pikt al haar spaarcentjes in om toneellessen te betalen, de ander ontfutselt haar geld om zaakjes op te zetten en een derde komt in aanraking met de wet. Film uit het begin van de loopbaan van de regisseur, die ons later het erotisch geladen werk GILDA zou schenken en Rita Hayworth tot sekssymbool zou vereeuwigen.

Beauty for Sale

1933 | Drama

Verenigde Staten 1933. Drama van Richard Boleslavsky en Richard Boleslawski. Met o.a. Madge Evans, Alice Brady, Otto Kruger, Una Merkel en Edda Hopper.

Evans zit aan de grond en krijgt via vriendin Merkel een baantje in de schoonheidssalon van Hopper. Ze moet de cli[KA3]ent[KA2]ele thuis bezoeken en ze wordt verliefd op echtgenoot Kruger (en hij op haar) van klant Brady. Een affaire met een getrouwde man was toentertijd ongepast, maar deze film met zijn driestuiversverhaaltje zit echter vol doeltreffende, ironische maatschappijkritiek en de afloop is onverwacht gelukkig. Naar een boek van Faith Baldwin en het fraaie camerawerk werd verzorgd door James Wong Howe.