Simon Brent: cast en muziek.
Er zijn 3 films gevonden.

Bliss

1995 | Komedie

Verenigd Koninkrijk 1995. Komedie van Les Blair. Met o.a. Douglas Hodge, Saira Todd, Gary McDonald, Judith Scott en Ingrid Evans.

De wat verlegen Leslie Bliss (Hodge) is de buurman van de sensuele Saffron (Todd), een zangeres van erotische songs, die samenwoont met Gee (McDonald). Saffron nodigt Leslie uit voor een drink na de premi[KA2]ere van haar nieuwe show. Zo ontmoet hij Julia (Scott), de schrijfster van erotische verhalen. Julia kan niet begrijpen waarom Leslie zo gefascineerd is van de christelijke schrijver G.K. Chesterton (1874-1936), de geestelijke vader van de Father Brown-detectiveverhalen. In zijn onschuld gelooft Leslie dat Julia serieus op hem valt. Voor haar is hij niet meer dan een kort romantisch hoofdstukje in een dik boek over lekkermakende erotiek. Een weinig overtuigende satirische kijk op het would-be wereldje van het artistieke en snobistische Londen met Woody Allen-achtige ingrediënten. Het valt op dat Hodge zelfs fysieke gelijkenissen vertoont met de grote Amerikaanse komiek. Het scenario van regisseur Blair is te geforceerd en te oppervlakkig. Bovendien is het niet altijd even geestig en soms behoorlijk flauw. De karaktertekening van de personages zijn te vaag. Het camerawerk is van Witold Stok.

Love Is a Splendid Illusion

1969 | Erotiek

Verenigd Koninkrijk 1969. Erotiek van Tom Clegg. Met o.a. Simon Brent, Andree Flamand en Lisa Collings.

Een succesvolle architect leidt een koortsachtig druk liefdesleven tot hij de ware liefde leert kennen bij een eenvoudig meisje. Een slap moralistisch en slaapverwekkend verhaal.

Loving Feeling

1968 | Drama, Erotiek

Verenigd Koninkrijk 1968. Drama van Norman J. Warren. Met o.a. Simon Brent, Georgina Ward, Paula Patterson, John Railton en Françoise Pascal.

Een mislukte acteur raakt als diskjockey in de radiowereld verzeild, waar hij de malaise van zijn stukgelopen huwelijk probeert te bedelven onder een reeks van halfslachtige verhoudingen. Het moraliserende toontje is het voornaamste kenmerk van dit bloedarme seksdrama, dat de vermoeiende techniek van niet-gesynchroniseerde dialogen benut om het belang van een en ander te onderstrepen.