Carrie Morrow: productie.
Er zijn 4 films gevonden.

The Crow: Salvation

2000 | Actiefilm, Misdaad, Horror, Fantasy

Duitsland​/​​Verenigde Staten 2000. Actiefilm van Bharat Nalluri. Met o.a. Kirsten Dunst, Eric Mabius, Jodi Lyn O'Keefe, William Atherton en Fred Ward.

Clay Pigeons

1998 | Misdaad, Komedie, Thriller, Drama

Verenigde Staten​/​​Duitsland 1998. Misdaad van David Dobkin. Met o.a. Joaquin Phoenix, Vince Vaughn, Janeane Garofalo, Georgina Cates en Phil Morris.

"Het ene slachtoffer is je vriendinnetje, je hebt een affaire met een ander slachtoffer en je vindt het lichaam van een derde. Beetje toevallig, vind je niet?" zo houdt FBI-agente Shelby de verdachte Clay voor. Maar de zaken liggen gecompliceerder in deze hippe macabere komedie. De film kijkt aangenaam weg dankzij vlot camerawerk, modieuze muziek en vooral dankzij de talentvolle acteurs die verraad en naargeestigheid een warm teintje geven.

Def Jam's How To Be a Player

1997 | Erotiek, Komedie

Verenigde Staten 1997. Erotiek van Lionel C. Martin en Lionel C. Martin. Met o.a. Bill Bellamy, Natalie Desselle, Lark Voorhies, Mari Morrow en Pierre Edwards.

"Het ene slachtoffer is je vriendinnetje, je hebt een affaire met een ander slachtoffer en je vindt het lichaam van een derde. Beetje toevallig, vind je niet?" zo houdt FBI-agente Shelby de verdachte Clay voor. Maar de zaken liggen gecompliceerder in deze hippe macabere komedie. De film kijkt aangenaam weg dankzij vlot camerawerk, modieuze muziek en vooral dankzij de talentvolle acteurs die verraad en naargeestigheid een warm teintje geven.

The Little Death

1995 | Thriller

Verenigde Staten 1995. Thriller van Jan Verheyen. Met o.a. Pamela Gidley, J.T. Walsh, Dwight Yoakam, Brent Fraser en Richard Beymer.

Twee jaar na zijn debuut als regisseur van BOYS werd Verheyen naar Hollywood geroepen om er in opdracht een erotische thriller te draaien, geschreven door Nicholas Bogner en Michael Holden. Het resultaat: een degelijke mainstream-productie, helemaal in de stijl van Mickey Spillane`s misdaadverhalen. De jonge saxofonist Nick (Fraser) keert uit geldnood naar het ouderlijk huis in L.A. terug. Tegen zijn zin, want de relatie met zijn vader, een rijke onroerendgoed makelaar, (Walsh in een sterke rol) is allesbehalve denderend na de dood (zelfmoord) van Nicks moeder. De enige persoon die Nick min of meer normaal benadert is Kelly (Gidley), zijn jonge, blonde en sensuele stiefmoeder. Kelly wordt op haar beurt belaagd door een opdringerige bewonderaar (Yoakam, een bekende country-zanger in de V.S.). Deze vier personages gaan met elkaar in de clinch via een moorddadig spelletje van kat en muis. Aan het einde wordt het duidelijk wie wat van plan is en waarom. Bescheiden, onafhankelijke film met een naar Amerikaanse normen klein budget (vijf miljoen dollar, ca vijf miljoen Euro) werd in moeilijke productie-omstandigheden door Verheyen, schitterend bijgestaan door cameraman Dave Phillips, tot een best aardige Amerikaanse erotische film noir gekneed. Hij vermeed ranzigheid, en hoewel het verhaal ons niet aan onze stoel nagelde, is het thriller, pur-sang. Verheyen zorgt voor vermaak op niveau. Hij heeft zijn energie tijdens zijn Amerikaans verblijf niet verspild.