Melinda Plowman: cast.
Er zijn 4 films gevonden.

Billy the Kid vs. Dracula

1966 | Western, Horror

Verenigde Staten 1966. Western van William Beaudine. Met o.a. Chuck Courtney, John Carradine, Melinda Plowman, Virginia Christine en Walter Janovitz.

Beroemde boef besluit dat het tijd is om te trouwen, maar realiseert zich niet dat de oom van zijn bruid een vampier is. Theatrale onzin.

Pack Train

1953 | Western

Verenigde Staten 1953. Western van George Archainbaud. Met o.a. Gene Autry, Smiley Burnette, Gail Davis, Kenne Duncan en Sheila Ryan.

De Autry-reeks begon ten einde te lopen en de kwaliteit liep helaas hard terug. In deze routinefilm is weinig origineels te zien. Het verhaal speelt zich af rond een groep mensen die zich in het westen vestigen. Autry zelf was al veel te veel bezig met zijn TV-series om zich nog druk te maken om de laatste films uit zijn bioscoopserie.

Hometown Story

1951 | Drama

Verenigde Staten 1951. Drama van Arthur Pierson. Met o.a. Jeffrey Lynn, Donald Crisp, Marjorie Reynolds, Alan Hale jr en Marilyn Monroe.

Bioscoopvulling, die er indertijd als koek inging over de pas verslagen politicus Lynn zijn verlies wijt aan de grote zakenwereld en probeert de fabrikant Crisp in diskrediet te brengen. Vooral belangwekkend vanwege de bijrol van Monroe als een van Lynns werkneemsters.

Chicago Calling

1951 | Drama

Verenigde Staten 1951. Drama van John Reinhardt. Met o.a. Dan Duryea, Mary Anderson, Gordon Gebert, Ross Elliott en Melinda Plowman.

Echtgenote Anderson pakt haar koffers en gaat met haar kind terug naar Baltimore in het oosten van de V.S., want echtgenoot Duryea heeft geen vaste baan en is niet in staat behoorlijk voor haar te zorgen. Onderweg bij Chicago treft haar een naar ongeluk waarbij haar dochtertje Plowman naar het ziekenhuis moet. Na de operatie wil de weggelopen echtgenote haar dodelijk bezorgde man bellen, maar zijn telefoon wordt juist weggehaald omdat hij zijn rekening niet heeft betaald. Hij zoekt - gebukt gaand onder een schuldcomplex - stad en land af naar geld. Hij ontmoet de wees Gebert, die de centen wel wil stelen, maar dat gaat Duryea toch te ver. Tenslotte krijgt hij nog een dag respijt van de telefoonmaatschappij, en kan Duryea rustig op een verlossend telefoontje wachten. Een slappe, sentimentele film met een verouderde moraal. Matig spel.