Den Haag: What makes you click

Ons koopgedrag verschuift in hoog tempo van offline naar online.

28 sep.
Datum
28 september 2016
Tijd
19:00 - 22:00
Locatie
Bazaar of Ideas, Den Haag
Link
https://www.facebook.com/events/552240351634363/

documentaire

Welke vernuftige slimmigheden en andere digitale wetmatigheden maken dat wij onze digitale winkelwagen zo vol mogelijk gooien? Of zo lang mogelijk op een website verblijven? Of op een bepaalde kandidaat stemmen?

Op dit moment vindt het grootste psychologische experiment ooit plaats. En u neemt daar ook aan deel. Elke dag worden een miljard mensen getest op internet. Via A/B testen en analyse van de data-sporen die we online achterlaten, wordt er in exponentieel tempo kennis vergaard over onze voorkeuren en gedragingen, maar vooral over hoe ons brein werkt. Wie gebruikt deze kennis? En waarvoor?

programma

18:00 uur Eten. 'Ba(zaa)r of Ideas heeft een fantastisch menu ;-)
18:30 uur Inloop voor Tegenlicht-uitzending
18:45 uur Tegenlicht-uitzending (nog een keer) kijken
19:30 uur Kleine pauze
19:45 uur Inloop voor Tegenlicht Meet Up
20:00 uur Start interactieve Tegenlicht Meet Up
22:00 uur Einde programma en gezellig borrelen en nababbelen tijdens de Derde Helft
@ de Ba(zaa)r of Ideas

locatie