24 uur met...

Olcay Gulsen

24 uur met...

Olcay Gulsen

In oktober 2014 wist topondernemer Olcay Gulsen (1980) te melden dat kleding van haar eigen merk SuperTrash werd gedragen door Hollywoodster Nicolle Scherzinger. Zo is er na Koningin Máxima en Beyoncé weer een nieuwe wereldberoemde fan van het modemerk. En de groei gaat door. De in Waalwijk geboren onderneemster is bezig om de Emiraten en andere delen van de wereld te veroveren met filialen in Dubai en Doha, maar ook in Londen. Sinds 2004 heeft Olcay Gulsen haar merk zien groeien en toont zij een ongekende drive en ambitie om deze groei door te zetten. Wellicht komt die drive voort uit de moeilijke jeugd die zij kende. Haar schizofrene en gewelddadige vader maakte haar jeugd tot onveilig en angstig. Toen zij een paar maanden voor haar eindexamen van school werd gestuurd, maakte zij een keuze: een keuze voor succes. In 2014, zeventien jaar later, heeft ze dat succes en leidt zij van een bedrijf dat wereldwijd aan de weg timmert. Maar er zijn ook vragen: 'wat is succes?' en 'wat heeft het najagen van dat succes betekend voor de persoonlijke ontwikkeling?' In 24 uur met... alle tijd voor een zoektocht naar antwoorden en voor een potje boksen.