Susanne Wuest (1979): cast.
Er zijn 3 films gevonden.

Sunset

2018 | Drama

Hongarije​/​​Frankrijk 2018. Drama van László Nemes. Met o.a. Juli Jakab, Susanne Wuest, Vlad Ivanov, Urs Rechn en Levente Molnár.

De opvolger van Nemes’ Oscarwinnende Holocaustdrama Son of Saul speelt zich af vlak voor WO I. In Boedapest, waar de jonge Írisz Leiter (een voortreffelijke Jakab, die ook al meedeed in Son of Saul) op zoek gaat naar haar broer Kálmán, van wiens bestaan ze pas sinds kort op de hoogte is. Nemes neemt ons mee in het labyrint waarin Írisz terechtkomt en biedt ons net zo weinig houvast als zijn heldin. Dat is wel eens frustrerend, maar wie zich laat meevoeren door deze eigenzinnige, zelfverzekerde film wordt onderdeel van een indrukwekkend en prachtig gefilmd mysterie.

Ich seh, Ich seh

2014 | Horror, Drama

Oostenrijk 2014. Horror van Severin Fiala en Veronika Franz. Met o.a. Susanne Wuest, Elias Schwarz en Lukas Schwarz.

Op het Oostenrijkse platteland ravotten de negenjarige tweelingbroers Lukas en Elias in de bossen en maisvelden rond hun afgelegen huis. Op een dag komt hun moeder thuis met een in verband gewikkeld gezicht. Waarom gedraagt ze zich zo vreemd? Is zij wel echt hun moeder? Arthouse-horror van Veronika Franz (vrouw van cineast Ulrich Seidl) en haar voormalige kinderoppas Severin Fiala heeft een sterk uitgangspunt, is spannend opgebouwd en speelt slim met griezelclichés. Maar is uiteindelijk niet verrassend genoeg om meer te zijn dan een prima genrefilm. Met een - wees gewaarschuwd - flink sadistisch slot.

Max Schmeling

2010 | Biografie, Drama, Sportfilm

Duitsland​/​​Kroatië 2010. Biografie van Uwe Boll. Met o.a. Henry Maske, Susanne Wuest en Heino Ferch.

Teleurstellende biopic over Max Schmeling, de Duitse bokskampioen die door de nazi's als toonbeeld van Arische suprematie werd geafficheerd. Regisseur Boll, die lange tijd te boek stond als 's werelds slechtste regisseur, castte oud-bokser Maske in de titelrol, maar dat bleek een dramatische misser te zijn. Maske had geen enkele acteerervaring, en dat wreekt zich in elke scène. Ook heel jammer: de ongeïnspireerde manier waarop de mythische gevechten tussen Schmeling en Joe 'The Brown Bomber' Louis in beeld worden gebracht.