Judy Meredith: cast.
Er zijn 3 films gevonden.

The Raiders

1964 | Western

Verenigde Staten 1964. Western van Herschel Daugherty. Met o.a. Robert Culp, Brian Keith, James McMullan, Judy Meredith en Alfred Ryder.

Deze weinig opwindende western speelt in Texas, vlak na de Burgeroorlog. De ranchers zijn ontevreden omdat er alsmaar geen spoorwegverbinding tot stand komt. De lange tochten die zij moeten maken om hun vee te verkopen eindigen vaak in veediefstallen. Er moet dus een spoorweg komen. Als dat geweigerd wordt komen de ranchers onder Keith in actie. Ze vallen de spoorweg aan. Wild Bill Hickok (Culp) en Buffalo Bill (McMullan) gaan bemiddelen en de ranchers krijgen hun spoorweg. Meredith speelt Calamity Jane en zo is het befaamde trio weer eens samen. Gene Coon schreef het verhaaltje en Bud Thackery bracht het in beeld voor producent Howard Christie.

Wild Heritage

1958 | Western

Verenigde Staten 1958. Western van Charles Haas. Met o.a. Will Rogers Jr., Maureen O'Sullivan, Rod McKuen, Casey Tibbs en Judy Meredith.

Dit is een sympathieke familie-western over twee families die per huifkar naar het westen trekken. Rogers is een rechter en O'Sullivan leidt de Breslin-familie. Meredith en Donahue vormen de Bascomb-familie. Onderweg krijgen ze te maken met veedieven en revolverhelden. Paul King en Joseph Stone bewerkten het verhaal van Steve Frazee. Philip Lathrop stond achter de camera.

Money, Women and Guns

1958 | Western

Verenigde Staten 1958. Western van Richard Bartlett. Met o.a. Jock Mahoney, Kim Hunter, Tim Hovey, Gene Evans en Jeffrey Stone.

Voordat een goudgraver vermoord wordt, weet hij nog net zijn testament te schrijven. Aan vijf mensen laat hij alles na, vier wijst hij aan, de vijfde is de man die zijn moordenaar vindt. Mahoney krijgt de opdracht de vier te zoeken. De eerste is het jochie Hovey, en Mahoney wordt gelijk verliefd op diens moeder Hunter. We volgen de ontdekking van de anderen en tot slot de ontmaskering van de moordenaar. Mahoney keert dan terug naar Hunter en Hovey. Het verhaal van Montgomery Pittman verveelt niet, maar boeit ook niet. Camerawerk van Philip Lathrop.