Charles Morales: productie.
Er zijn 3 films gevonden.

The Deadly Look of Love

2000 | Mysterie, Thriller

Verenigde Staten 2000. Mysterie van Sollace Mitchell. Met o.a. Jordan Ladd, Darlene Cooke, Vincent Spano, Mimi Kuzyk en Jayne Heitmeyer.

De 23-jarige Janet Flanders (Ladd) uit de Amerikaanse provincie woont nog bij haar ouders. Ze heeft een relatie met de getrouwde Jerry Singleton, die van haar af wil. Hij haalt zijn knappe vriend Brett Becker (Spano) uit Chicago over Janet te versieren, zodat hij haar kan laten vallen. De list slaagt. Jerry bekent aan Janet dat hij een handje heeft geholpen om definitief van haar af te komen en haar moreel te breken. Jerry komt later om bij een brand op zijn kamer. Janet heeft inmiddels haar spullen gepakt en is vertrokken naar de Windy City. Zij neemt contact op met Brett die haar wel aantrekkelijk vindt en verzwijgt dat hij ondertussen verloofd is met een rijke erfgename. Als Janet dit ontdekt, wil zij voorkomen dat Brett moet kiezen. De ervaring heeft ze al en ze draait haar hand er niet meer voor om... Het scenario van regisseur Mitchell en Mark Frost is de zoveelste kloon die geïnspireerd is op FATAL ATTRACTION uit 1987 van Adrian Lyne met Michael Douglas en Glen Close. Het schrijversduo zorgde uiteraard voor andere invalshoeken en laat de gebeurtenissen nooit zichtbaar te erg worden, omdat de film van de opdrachtgevers eerder in de categorie van een romantisch mysterie met een melodramatisch kantje moest vallen. Deze rolprent is heel geschikt voor licht gefrustreerde kijksters die onder het strijken naar bewegende beelden willen kijken om toch te ontspannen. Typisch voer voor de kabel-tv met een standaard regie en een standaard rolverdeling. Het camerawerk is van James R. Bagdonas.

Another Woman's Husband

2000 | Drama

Verenigde Staten 2000. Drama van Noel Nosseck. Met o.a. Gail O'Grady, Lisa Rinna, Dale Midkiff, Sally Kirkland en Charlotte Rae.

De 23-jarige Janet Flanders (Ladd) uit de Amerikaanse provincie woont nog bij haar ouders. Ze heeft een relatie met de getrouwde Jerry Singleton, die van haar af wil. Hij haalt zijn knappe vriend Brett Becker (Spano) uit Chicago over Janet te versieren, zodat hij haar kan laten vallen. De list slaagt. Jerry bekent aan Janet dat hij een handje heeft geholpen om definitief van haar af te komen en haar moreel te breken. Jerry komt later om bij een brand op zijn kamer. Janet heeft inmiddels haar spullen gepakt en is vertrokken naar de Windy City. Zij neemt contact op met Brett die haar wel aantrekkelijk vindt en verzwijgt dat hij ondertussen verloofd is met een rijke erfgename. Als Janet dit ontdekt, wil zij voorkomen dat Brett moet kiezen. De ervaring heeft ze al en ze draait haar hand er niet meer voor om... Het scenario van regisseur Mitchell en Mark Frost is de zoveelste kloon die geïnspireerd is op FATAL ATTRACTION uit 1987 van Adrian Lyne met Michael Douglas en Glen Close. Het schrijversduo zorgde uiteraard voor andere invalshoeken en laat de gebeurtenissen nooit zichtbaar te erg worden, omdat de film van de opdrachtgevers eerder in de categorie van een romantisch mysterie met een melodramatisch kantje moest vallen. Deze rolprent is heel geschikt voor licht gefrustreerde kijksters die onder het strijken naar bewegende beelden willen kijken om toch te ontspannen. Typisch voer voor de kabel-tv met een standaard regie en een standaard rolverdeling. Het camerawerk is van James R. Bagdonas.

Hit And Run

1999 | Drama

Verenigde Staten 1999. Drama van Dan Lerner. Met o.a. Margaret Colin, Drew Pillsbury, Lisa Vidal, Don Brady en Paul Brewster.

Joanna Kendall woont in een kleine Amerikaanse stad en leidt een geregeld leventje. Tot ze op een dag op een landweg een achtjarig meisje aanrijdt. Als ze, na bij een telefooncel om hulp gevraagd te hebben, op de plaats van het ongeluk terugkeert, wordt ze geconfronteerd met de woede van de inmiddels toegestroomde omstanders. Angstig geworden, durft ze haar daad niet te bekennen en keert naar huis terug. Daar probeert ze haar leven als goede echtgenote en moeder weer op te pakken, maar krijgt ze te maken met haar geweten en de detective die haar verdenkt