Pilar Clemens: cast.
Er zijn 4 films gevonden.

El Sheriff no dispara

1966 | Western

Spanje​/​​Italië 1966. Western van Jose Luis Monter. Met o.a. Mickey Hargitay, Pilar Clemens, Sancho Grazia, Manuel Zarzo en Angel Ter.

In deze zwakke western schiet sheriff Hargitay bij een vuurgevecht met bandieten per ongeluk zijn vader neer. Hij zweert nimmer meer een wapen te dragen, maar die eed wordt voortdurend door outlaws op de proef gesteld. In Italië vond men het niet nodig de film officieel uit te brengen, waardoor de Italiaanse titel onbekend is.

Acteón

1965 | Romantiek, Experimenteel

Spanje 1965. Romantiek van Jorge Grau. Met o.a. Martín Lasalle, Pilar Clemens, Juan Luis Galiardo, Nieves Salcedo en Claudia Gravy.

Tussen een Spaanse visser en een buitenlands meisje ontstaat een vreemde verhouding. Dit is de derde film uit de experimentele periode van de interessante regisseur Jorge Grau.

Saul e Davide

1964 | Avonturenfilm

Spanje​/​​Italië 1964. Avonturenfilm van Marcello Baldi. Met o.a. Normand Wooland, Gianni Garko, Luz Marquez, Elisa Cegani en Pilar Clemens.

Koning Saul heeft in het begin van zijn regering Israël tot overwinningen gebracht, maar is ongehoorzaam tegen Jehovah die hem via Samuel laat weten een waardiger opvolger te zullen aanwijzen. De herder David die de reus Goliath verslaat wordt de uitverkorene. De film ziet er bij vlagen uit als een wat merkwaardig aangeklede western, maar de dialogen tussen de acties door worden door machteloos spel en regie loodzwaar gemaakt, hoewel de titelrolspelers hun best doen.

Il Terrore dei mantelli rossi

1963 | Avonturenfilm

Italië​/​​Spanje​/​​Frankrijk 1963. Avonturenfilm van Mario Costa. Met o.a. Tony Russel, Scilla Gabel, Jacques Dacqmine, Yves Vincent en Nerio Bernardi.

Een Middeleeuws Joegoslavisch dorp wordt geterroriseerd door gemaskerde bendes. De bedreigde hertog kan steun krijgen van een corrupte legeraanvoerder die in ruil met zijn dochter wil trouwen. Deze avonturenfilm is met vaart gemaakt, waarbij tussen achtervolgingen te paard en gevechten opvallend weinig ruimte is voor spel- en dialoogscènes, wat in dit genre meestal een voordeel is.