Ross M. Dinerstein: productie.
Er zijn 3 films gevonden.

1922

2017 | Horror, Misdaad, Drama

Verenigde Staten 2017. Horror van Zak Hilditch. Met o.a. Thomas Jane, Molly Parker, Dylan Schmid en Neal McDonough.

De vrouw van Wilfred James, een simpele maar trotse Amerikaanse boer, wil niet meer op het platteland wonen en is vastberaden haar deel van hun land te verkopen en naar de stad te verhuizen. Wilfred ziet geen andere uitweg dan het vermoorden van zijn vrouw en overtuigt zijn zoon hem hierbij te helpen. Al snel na de moord valt zijn leven langzaam uiteen en duiken er overal ratten op, die naar zijn overtuiging de geest van zijn vrouw representeren. Stijlvolle, maar vaak voorspelbare horror gebaseerd op Stephen Kings gelijknamige novelle.

The Divide

2011 | Thriller, Sciencefiction

Verenigde Staten​/​​Canada​/​​Duitsland 2011. Thriller van Xavier Gens. Met o.a. Lauren German, Michael Biehn, Milo Ventimiglia, Rosanna Arquette en Courtney B. Vance.

Negen vreemdelingen in een afgesloten kelder met beperkt proviand. Erboven ingestort New York na een atoombom. Wat doe je dan? Franse horrorfilmmaker Xavier Gens lijkt zich aanvankelijk in te houden. Iedereen is vooral ontzettend onaardig. Maar Gens verkent na zijn cultfilm Frontière(s) (2007) al snel opnieuw de hel op aarde. Waar alle hoop is verloren en een groeiende minderheid zich op weerzinwekkende wijze uitleeft op de slinkende meerderheid. Op de meest sadistische manieren. 'De mazzelaars stierven tijdens de explosie' luidt de treffende slagzin voor de film. Vakbekwaam gemaakte nichefilm.

Powder Blue

2009 | Drama

Verenigde Staten 2009. Drama van Timothy Linh Bui. Met o.a. Jessica Biel, Eddie Redmayne, Forest Whitaker, Ray Liotta en Alejandro Romero.

De levens van een paaldanseres (Biel), een depressieve priester (Whitaker), een begrafenisondernemer (Redmayne), een gangster (Liotta) en een transgender prostitué (Romero) raken verstrengeld rondom de stripclub van Velvet Larry (Patrick Swayze, in zijn laatste rol). Niet erg gelukte mozaïekfilm speelt zich rond de kersttijd af in Los Angeles. De film kan zich niet meten met een film als Crash. Daarvoor zijn de gebeurtenissen te gekunsteld en is het effectbejag van regisseur Bui te opzichtig.