Patrick Juvet: muziek.
Er zijn 4 films gevonden.

La vérité si je mens !

1996 | Komedie

Frankrijk 1996. Komedie van Thomas Gilou. Met o.a. Richard Anconina, Richard Bohringer, Amira Casar, Elie Kakou en José Garcia.

Rends-moi la clé

1981 | Komedie

Frankrijk 1981. Komedie van Gérard Pirès. Met o.a. Jane Birkin, Jacques Dutronc, Guy Marchand, Nathalie Nell en Roland Bertin.

Een vrouw, die bij een uitgeverij werkt, woont samen met een zakenman. Haar nog altijd verliefde ex-echtgenoot trekt bij hen in, samen met een oude gangster wiens memoires door de ex- echtgenoot bewerkt worden voor dezelfde uitgever als waar de vrouw voor werkt. De jaloerse ex-vrouw van de zakenman zorgt op haar beurt voor de nodige complicaties. Deze gekunstelde komedie dankt aanvankelijk veel aan de charme van de acteurs, maar het scenario is zó mager dat de film wordt gevuld met eindeloze luchtopnamen - Dutronc verplaatst zich namelijk per helikopter - om aan een film van enige lengte te komen.

L' Amour des femmes

1981 | Drama, Komedie

Zwitserland​/​​Frankrijk 1981. Drama van Michel Soutter. Met o.a. Heinz Bennent, Jean-Marc Bory, Sévérine Bujard, Aurore Clément en Pierre Clémenti.

Drie jeugdvrienden in Genève hebben problemen met de liefde omdat ze afhankelijkheid van de vrouw niet onder ogen willen zien. Tijdens gezamenlijke zwerftocht ontmoeten ze leraar van vroeger die op zijn manier óók aan de liefde lijdt. In mineur gehouden psychologische sfeertekening wordt medebepaald door isolement en status quo in Zwitserland. Zoals altijd bij Soutter een film voor aandachtige kijkers, met mooie genuanceerde rol van Bennent als de leraar.

Laura, les ombres de l'été

1979 | Drama, Erotiek

Frankrijk 1979. Drama van David Hamilton. Met o.a. Maud Adams, Dawn Dunlap, Pierre Londiche, Maureen Kerwin en Thierry Redler.

Een latent-homoseksuele beeldhouwer voelt zich vaag aangetrokken tot de jonge dochter van een jeugdvriendin. Als hij door een ongeluk blind is geworden, biedt ze zich aan als model voor een 'sculptuur' op de tast! Hij hervindt zijn gezichtsvermogen en kan het kunstwerk voltooien, ook als het meisje door haar moeder naar een kostschool is gestuurd. De sierlijke spontaniteit van Dunlap in de titelrol is het enige sprankje leven in dit wezenloze prentenboek in bekende, vaag- artistieke Hamilton-geposeerdheid.