Larry Seymour: muziek.
Er zijn 3 films gevonden.

Stranger Than Fiction

2000 | Thriller

Verenigde Staten 2000. Thriller van Eric Bross. Met o.a. Mackenzie Astin, Todd Field, Dina Meyer, Natasha Gregson Wagner en Joe Unger.

Matige thriller waarin yuppie Jared (Astin) iemand heeft vermoord. Uit zelfverdediging, zegt hij. Met een vriend en twee vriendinnen gooit hij het lijk achter in de auto om het in een staaloven te dumpen, maar onderweg rijden ze over een dakloze heen. Dan liggen er twee lijken in de kofferbak. En dan wordt ook nog de auto weggesleept. Zo rommelt het nog een tijdje verder in een nogal bloedeloos werkje dat nergens echt eng wordt, en ook niet bijster grappig.

Partners in Crime

2000 | Misdaad, Thriller

Verenigde Staten 2000. Misdaad van Jennifer Warren. Met o.a. Rutger Hauer, Paulina Porizkova, Andrew Dolan, Frank Gerrish en Dalin Christiansen.

Matige thriller waarin yuppie Jared (Astin) iemand heeft vermoord. Uit zelfverdediging, zegt hij. Met een vriend en twee vriendinnen gooit hij het lijk achter in de auto om het in een staaloven te dumpen, maar onderweg rijden ze over een dakloze heen. Dan liggen er twee lijken in de kofferbak. En dan wordt ook nog de auto weggesleept. Zo rommelt het nog een tijdje verder in een nogal bloedeloos werkje dat nergens echt eng wordt, en ook niet bijster grappig.

Bitter Suite

2000 | Romantische komedie

Verenigde Staten​/​​Duitsland 2000. Romantische komedie van Sharon von Wietersheim. Met o.a. Nastassja Kinski, Timothy Dalton, Kevin Zegers, Cameron Finley en Billy Kay.

Op de pont gaat het al mis. Er is nog maar één parkeerplaatsje, waar ze beiden op azen. De vlotte chefkok Matt (Dalton) en de nuffige botanist Julia (Kinski) zitten elkaar op weg naar het vakantiehuisje steeds in de weg. Eenmaal gearriveerd blijken ze - het zal toch niet - hetzelfde appartement te hebben geboekt. De kinderen vinden het best, maar worden die twee tegenpolen - beiden toevallig alleenstaand en aantrekkelijk -echt geacht samen de vakantie door te brengen? Dit zoveelste dieptepunt in de carrière van de ooit zo fascinerende Kinski werd nota bene door haarzelf geproduceerd.