Barbara Luna: cast.
Er zijn 10 films gevonden.

The Concrete Jungle

1982 | Drama

Verenigde Staten 1982. Drama van Tom DeSimone. Met o.a. Jill St. John, Tracy Bregman, Barbara Luna, Peter Brown en Aimee Eccles.

Bregman wordt, hoewel onschuldig, veroordeeld voor drugbezit. De film is verder een standaard gevangenisdrama met St. John als typische film-cipier van wie we moeten begrijpen dat ze gefrustreerd is uit het feit dat ze een bril draagt. Luna is redelijk goed als een door de wol geverfde gevangene.

Gentle Savage

1976 | Western, Actiefilm

Verenigde Staten 1976. Western van Sean MacGregor. Met o.a. William Smith, Gene Evans, Joe Flynn, Kevin Hagen en Barbara Luna.

In een klein stadje in Arizona wordt een Indiaan vals beschuldigd van aanranding van de stiefdochter van een rijke fabrieksdirecteur die plaatselijk in hoog aanzien staat. De Indiaan wordt gearresteerd door toedoen van corrupte machthebbers en onfrisse figuren. Hij ontsnapt en neemt - heel begrijpelijk - het recht in eigen hand. Een vaardige film over racisme en Amerika op zijn smalst.

Brenda Starr

1976 | Avonturenfilm

Verenigde Staten 1976. Avonturenfilm van Mel Stuart. Met o.a. Jill St. John, Jed Allen, Sorrell Booke, Tabi Cooper en Victor Buono.

Onverschrokken redactie-medewerkster van stripblad - opzichtig gespeeld door Jill St. John in volle glorie - raakt betrokken bij voodoo, afpersing en vreemde zaken in jungles van Brazilië. Te ernstig gebracht.

They Only Come Out at Night

1975 | Mysterie

Verenigde Staten 1975. Mysterie van Daryl Duke. Met o.a. Jack Warden, Charles Ynfante, Madeline Thornton-Sherwood, Tim O'Connor en Joe Mantell.

De ervaren detective Warden onderzoekt de moord op verschillende oudere vrouwen. Een doorsnee wie-is-de-dader die een pilot was voor Wardens tv-serie JIGSAW JOHN.

The Gatling Gun

1972 | Western

Verenigde Staten 1972. Western van Robert Gordon. Met o.a. Guy Stockwell, Woody Strode, Patrick Wayne, Robert Fuller en Barbara Luna.

Cavalerie, overgelopen soldaten en Apachen vechten om het gatling-geweer. Een stereotiepe en te verwaarlozen western.

Mail Order Bride

1964 | Western

Verenigde Staten 1964. Western van Burt Kennedy. Met o.a. Buddy Ebsen, Lois Nettleton, Warren Oates, Keir Dullea en Barbara Luna.

In deze amusante western belooft Ebsen zijn vriend vlak voor zijn dood, op diens farm en zoon Dullea te passen. De laatste is een losbol die liever met zijn vrienden doorzakt dan dat hij de farm bewerkt. Ebsen eist dat hij trouwt, en via een huwelijksbureau-per-post komt hij aan Nettleton, die haar zoontje Mathers meeneemt.

Dime With a Halo

1963 | Familiefilm, Avonturenfilm, Drama

Verenigde Staten 1963. Familiefilm van Boris Sagal. Met o.a. Barbara Luna, Roger Mobley, Paul Langton, Rafael Lopez en Manuel Padilla.

Vijf arme Mexicaanse kinderen stelen tien centen van een collecteschaal uit de kerk en wedden op een renpaard. Kleine, maar succesvolle film.

Five Weeks in a Balloon

1962 | Avonturenfilm, Actiefilm

Verenigde Staten 1962. Avonturenfilm van Irwin Allen. Met o.a. Red Buttons, Barbara Eden, Fabian, Cedric Hardwicke en Peter Lorre.

Onschuldig amusement volgens standaard-scenario naar Jules Verne's verhaal over een ballonexpeditie naar Afrika, in de lucht gehouden door prima acteurs onder wie veteranen Billy Gilbert, Herbert Marshall, Reginald Owen, Henry Daniell.

The Devil at 4 O'Clock

1961 | Drama, Actiefilm

Verenigde Staten 1961. Drama van Mervyn LeRoy. Met o.a. Spencer Tracy, Frank Sinatra, Jean-Pierre Aumont, Kerwin Mathews en Barbara Luna.

De statische produktie wordt niet gered door het hoogtepunt van de vulkaanuitbarsting, waarbij priester Tracy meehelpt om een kinderziekenhuis te evacueren dat inmiddels al is omgeven door een lavastroom. De sterren gaan verloren in deze zwakke film.

Cry Tough

1959 | Misdaad

Verenigde Staten 1959. Misdaad van Paul Stanley. Met o.a. John Saxon, Linda Cristal, Joseph Calleia, Arthur Batanides en Joe De Santis.

Saxon weet de gevoelens te bevoeren als Puertoricaanse ex-misdadiger die bijna door zijn omgeving en oude bende weer overgehaald wordt om in het leven van de onderwereld terug te keren. De hetedende liefdesscènes tussen Saxon en Christal voor de niet-Amerikaanse markt zorgden indertijd voor veel publiciteit van de film.