Yüksel Yolcu: regie en cast.
Er zijn 4 films gevonden.

Istanbul Tales

2005 | Fantasy, Komedie, Drama

Turkije 2005. Fantasy van Umit Unal, Kudret Sabanci, Yüksel Yolcu, Omur Atay en Selim Demirdelen. Met o.a. Altan Erkekli, Azran Akin, Erkan Can en DJ Bulent.

Vijf variaties op sprookjes met als terugkerend motief de moord op een gangsterbaas die elke keer vanuit een nieuwe invalshoek in beeld of ter sprake komt. Hoewel er vijf filmmakers bij betrokken waren, is het ritme van de film constant. De film is controversieël in Turkije, door thema's als travestie, homoseksualiteit en prostitutie.

Rohat - Sonne, die die Nacht vertreibt

2002 | Komedie

Duitsland 2002. Komedie van Juliane Hohl. Met o.a. Sandra Nedeleff, Yüksel Yolcu, Justine Hauer, Oliver Sauer en Yvonne Schramm.

Vijf variaties op sprookjes met als terugkerend motief de moord op een gangsterbaas die elke keer vanuit een nieuwe invalshoek in beeld of ter sprake komt. Hoewel er vijf filmmakers bij betrokken waren, is het ritme van de film constant. De film is controversieël in Turkije, door thema's als travestie, homoseksualiteit en prostitutie.

Sperling und die verlorenen Steine

1996 | Mysterie

Duitsland 1996. Mysterie van Guido Pieters. Met o.a. Dieter Pfaff, Benno Fürmann, Petra Kleinert, Hans-Joachim Grubel en Florian Schön.

Hauptkommissar Sperling heeft vliegangst. Hij besluit niet naar een zonnige vakantiebestemming te vertrekken en in plaats daarvan wordt hij geconfronteerd met de moord op een oude baas in een kroeg. Hij vindt diamanten in de zoom van de jas van de vermoorde, die wijzen op een slijpmethode die dateert van rond 1940 en dat leidt weer naar gestolen joods bezit uit WO II.

Debüt im Dritten: Rohat - Sonne, die die Nacht vertreibt

-1 |

Duitsland. Juliane Hohl. Met o.a. Sandra Nedeleff, Justine Hauer en Yüksel Yolcu.

Hauptkommissar Sperling heeft vliegangst. Hij besluit niet naar een zonnige vakantiebestemming te vertrekken en in plaats daarvan wordt hij geconfronteerd met de moord op een oude baas in een kroeg. Hij vindt diamanten in de zoom van de jas van de vermoorde, die wijzen op een slijpmethode die dateert van rond 1940 en dat leidt weer naar gestolen joods bezit uit WO II.