Junichi Kikuchi: montage.
Er zijn 5 films gevonden.

Ko-rei

2000 |

Japan 2000. Kiyoshi Kurosawa. Met o.a. Ishida Hikari, Kitarou, Ittoku Kishibe, Kusanagi Tsuyoshi en Fubuki Jun.

The Frame

1999 |

Japan 1999. Isaka Satoshi. Met o.a. Shinoda Saburo, Kakei Toshio, Yamashita Tetta, Jinnai Takanori en Kuroki Hitomi.

Karisuma

1999 | Thriller

Japan 1999. Thriller van Kiyoshi Kurosawa. Met o.a. Ren Ôsugi, Yoriko Doguchi, Fubuki Jun, Hiroyuki Ikeuchi en Kôji Yakusho.

Shall We Dansu?

1996 | Komedie

Japan 1996. Komedie van Masayuki Suo. Met o.a. Koji Yakusyo, Tamiyo Kusakari, Eriko Watanabe, Yu Tokui en Hiromasa Taguchi.

Shall We Dance?' is een bekend Broadway-liedje van de musical The King and I, waarin de botsende westerse en oosterse cultuur elkaar vinden in Dans. In Suo's film wordt de Japanner Shohei, een doorsnee loonslaaf, (Koji Yakusho) geprikkeld door de westerse dans. En door de statige lerares (Tamiyo Kusakari, een echte ballerina). Maar dansen wordt algemeen beschouwd als onfrisse frivoliteit, en wat zal Shohei's echtgenote denken? Shall We Dance? is een oproep aan Japanners en alle andere mensen, tot levensvreugde en warmte. De boodschap kwam flink aan: de film scoorde internationaal uitstekend en was in eigen land de succesvolste van het jaar.

Skinless Night

1991 | Erotiek

Japan 1991. Erotiek van Rokuro Mochizuki. Met o.a. Kin Ishikawa, Yasuko Yagami, Aya Katsuragi, Masahiro Sato en Sabu Kawahara.

Bij gebrek aan een echt scenario hebben de makers het platgetreden pad van de `alternatieve porno-film` willen bewandelen: een regisseur van dergelijk werk probeert tussen de vlezige plaatjes en de hijg-sc[KA2]enes een love-story te filmen, maar krijgt daarover ruzie met zijn financiers. Dit pseudo sekswerkje is slechts geschikt voor videorecorderbezitters, die in vlot tempo de erotische stukjes (v.n.l. leer- en lingerie fetisjisme) willen opzuigen. En dat was nu precies de bedoeling van de producenten. De titel staat in het land van oorsprong ook bekend als een bekend condoom-merk. Nobuyuki Saito flanste samen met de regisseur het script inelkaar en Mashai Endo gluurde door de lens van de camera.