Hahm Sung-Won: montage.
Er zijn 3 films gevonden.

The Day After

2017 | Drama

Zuid-Korea 2017. Drama van Hong Sang-soo. Met o.a. Kim Min-Hee, Kwon Hae-hyo en Kim Sae-byeok.

Uitgever Bongwan gaat vreemd met zijn medewerkster Changsook. Zijn vrouw denkt echter dat het om zijn nieuwe, knappe, nietsvermoedende medewerkster Areum gaat. Satirische kroniek in zwart/wit van een buitenechtelijke affaire die niet zozeer opwindend is als wel blaakt van het opportunisme. Zoals altijd reflecteert Sang-soo ook op het medium zelf. Dit keer met een verhaal over geloofwaardigheid dat zelf opzettelijk rammelt. Over de (on)kenbaarheid van de realiteit en de rol die we anderen toebedelen in ons levensverhaal.

Claire's Camera

2017 | Drama

Zuid-Korea​/​​Frankrijk 2017. Drama van Hong Sang-soo. Met o.a. Isabelle Huppert, Kim Min-Hee, Chang Mi-hee en Jung Jin-young.

De Zuid-Koreaanse filmsalesagente Manhee (Kim) neemt tijdens het festival van Cannes gedwongen ontslag nadat haar bazin haar van een slecht karakter beschuldigt. Vervolgens ontmoet ze de uit Parijs afkomstige Claire (Huppert), die foto’s neemt die mensen veranderen. Na On the Beach at Night Alone reflecteert regisseur Hong Sang-soo (In Another Country) opnieuw op de buitenechtelijke relatie die hij met zijn hoofdrolspeelster had. Maar ook op oprechtheid en de rol van de camera. Dit keer op licht absurde toon, in een nadrukkelijk terloops ogend Cannes.

In Another Country

2012 | Drama

Zuid-Korea 2012. Drama van Hong Sang-soo. Met o.a. Isabelle Huppert, Yoo Joon-sang, Yoon Yeo-jeong en Jeong Yu-mi.

In een pension in de Zuid-Koreaanse badplaats Mohang begint een filmstudente aan een script: een drieluik waarin het draait om een flirterige Franse toeriste, gespeeld door de Franse ster Isabelle Huppert. In en rond het pension ontmoet zij onder anderen een oudere, overspelige Koreaanse regisseur, diens hoogzwangere, wantrouwige vrouw en een jonge, aantrekkelijke strandwacht. Frisse, lichtvoetige film over de liefde, zomerzotheid en jaloezie; over cultuurverschillen en taalbarrières. En over het medium zelf; de acteurs krijgen alle ruimte om te improviseren.