Garrett Grant: productie.
Er zijn 4 films gevonden.

Justin Bieber's Believe

2013 | Documentaire, Muziek

Verenigde Staten 2013. Documentaire van Jon M. Chu.

Rock of Ages

2012 | Musical, Komedie

Verenigde Staten 2012. Musical van Adam Shankman. Met o.a. Julianne Hough, Diego Boneta, Russell Brand, Paul Giamatti en Catherine Zeta-Jones.

Anno 1987 ontmoeten twee frisse aspirant rocksterretjes elkaar in een groezelige popzaal in Los Angeles en worden op slag verliefd. Intussen is er gedoe rond arrogante rockster Cruise en burgemeestersvrouw Catherine Zeta-Jones, die de tent wil sluiten. Dunne verhaallijntjes worden aan elkaar gebreid door vrolijke vertolkingen van eighties-rockhits. Aanstekelijke acteurs (ook Alec Baldwin, Russell Brand en Paul Giamatti) en een aantal geslaagde grappen maken de muziek (Bon Jovi, Reo Speedwagon) natuurlijk niet minder lelijk.

Going the Distance

2010 | Romantische komedie

Verenigde Staten 2010. Romantische komedie van Nanette Burstein. Met o.a. Drew Barrymore, Justin Long, Christina Applegate, Kristen Schaal en Ron Livingston.

Na zes romantische weken in New York splitsen de wegen van kersvers koppel Erin (Barrymore) en Garrett (Long), wanneer Erin voor haar studie terugkeert naar San Francisco. De twee besluiten - in de onvermijdelijke vliegveldscène die nu eens niet aan het einde van de film plaatsvindt - ondanks al hun rationele bezwaren de gevreesde langeafstandsrelatie een kans te geven. Ongemakkelijke telefoonseks en manische sms-gesprekken volgen. Onderhoudende, hooguit wat brave, romantische komedie heeft twee charmante hoofdrolspelers, omringd door enthousiaste bijrolacteurs.

The Locusts

1997 | Drama

Verenigde Staten 1997. Drama van John Patrick Kelley. Met o.a. Kate Capshaw, Jeremy Davies, Vince Vaughn, Ashley Judd en Paul Rudd.

Een jonge zwerver (Vaughn) komt terecht in een stadje waar hij werk vindt op een boerderij en verliefd raakt op een plaatselijke schone. Ondertussen wordt hij het bed ingetroond door een wat oudere weduwe (Capshaw). Het zal niemand verbazen dat alle betrokkenen een verleden blijken te hebben dat gaandeweg wordt onthuld en tenslotte voor ferme confrontaties zorgt. Debuterend schrijver-regisseur Kelley steekt zijn fascinatie voor broeierige jaren vijftig drama's niet onder stoelen of banken. Maar is daar iets mis mee?