Cristiano Pogany: camera.
Er zijn 3 films gevonden.

Terror in the Mall

1998 | Thriller, Drama, Actiefilm

Verenigde Staten​/​​Duitsland 1998. Thriller van Noberto Barba en Norberto Barba. Met o.a. Rob Estes, Shannon Sturges, David Soul, Kai Wiesinger en Angeline Ball.

Een groep mensen wordt ingesloten in een winkelcentrum. Dan begint het dramatische gevecht om te overleven, want ze worden bedreigd door een vloedgolf, een zeer giftig gas en een onberekenbare moordenaar...

Invisible: The Chronicles of Benjamin Knight

1994 | Sciencefiction, Actiefilm

Verenigde Staten 1994. Sciencefiction van Jack Ersgard. Met o.a. Brian Cousins, Jennifer Nash, Michael Dellafemina, Curt Lowens en David Kaufman.

Het vervolg op de lowbudget avonturenfilm MANDROID (1993) van Jack Ersgard heeft als extraatje een onzichtbare man die het team van dappere geleerden bijstaat in hun strijd tegen een gemaskerd, kwaadwillend meesterbrein in Roemeni[KA3]e. Het materiaal is bijna charmant ouderwets, zelfs als het zich verlaagt tot nogal goedkope seks (zoals de gevangen genomen heldin die bijna voortdurend rondloopt in een weinig verhullend haremkostuum), maar dat vermag het niet boven de middelmaat uit te tillen. Het scenario is van Earl Kenton. Het camerawerk is van Cristiano Pogany.

Just Another Secret

1989 | Thriller

Verenigd Koninkrijk 1989. Thriller van Lawrence Gordon Clark. Met o.a. Beau Bridges, Beatie Edney, Kenneth Cranham, Enn Reitel en Dermot Crowley.

Oost-Berlijn, rond 1985. Een speciale CIA-sectie is spoorloos verdwenen. Agent Bridges, opgegroeid in Berlijn, moet de mysterieuze zaak onderzoeken. Hij krijgt de mooie Britse agente Edney als partner. Ze ontdekken een plan van de KGB om Gorbatsjov bij diens bezoek aan Oost-Duitsland uit de weg te ruimen. Volgens Bridges moet er een verband bestaan tussen het bezoek van de Russische president en de verwijning van zijn collega's. Langdradig spionagedrama, waarin niemand te vertrouwen is. Bridges acteert als een standbeeld, en hij is nog een van de besten. Niet bepaald opwindend scenario van Murray Smith, naar een verhaal van Frederick Forsyth. Fotografie van Cristiano Pogany. Door de snelle politieke veranderingen was de film al achterhaald toen hij uitkwam.