Nathalie Auffret: cast en productie.
Er zijn 6 films gevonden.

Épouse-moi

2000 | Komedie

Frankrijk 2000. Komedie van Harriet Marin. Met o.a. Michèle Laroque, Vincent Perez, Miki Manojlovic, Arnaud Giovaninetti en Audrey Tautou.

Hanuman

1998 | Avonturenfilm, Familiefilm

India​/​​Frankrijk 1998. Avonturenfilm van Fred Fougea. Met o.a. Robert Cavanah, Tabu, Nathalie Auffret, Khalid Tyabji en Sidney Kean.

Natuurdocumentairemaker Fred Fougea liet zich door de Indiase mythe van de aapgod Hanuman inspireren voor zijn eerste fictiefilm. Hanou is een makaak die door de groepsleider verstoten wordt. Prinses-aapje Jeela accepteert Hanou wel. Aan de andere kant van de wereld bevindt zich de mens Tom (Cavanah), die een beeldje van Hanuman herkent van het archeologisch werk van zijn vader. Hij besluit naar India te gaan om illegale verkoop van dit soort artefacten tegen te gaan. Hanou zal Tom nog van pas komen. Hanuman is wellicht niet overal even krachtig in structuur, maar wel fascinerend vol passie voor natuur, mystiek en avontuur.

Messieurs les enfants

1997 | Komedie, Familiefilm

Frankrijk 1997. Komedie van Pierre Boutron. Met o.a. Pierre Arditi, François Morel, Zinedine Soualeme, Catherine Jacob en Jean-Louis Richard.

Natuurdocumentairemaker Fred Fougea liet zich door de Indiase mythe van de aapgod Hanuman inspireren voor zijn eerste fictiefilm. Hanou is een makaak die door de groepsleider verstoten wordt. Prinses-aapje Jeela accepteert Hanou wel. Aan de andere kant van de wereld bevindt zich de mens Tom (Cavanah), die een beeldje van Hanuman herkent van het archeologisch werk van zijn vader. Hij besluit naar India te gaan om illegale verkoop van dit soort artefacten tegen te gaan. Hanou zal Tom nog van pas komen. Hanuman is wellicht niet overal even krachtig in structuur, maar wel fascinerend vol passie voor natuur, mystiek en avontuur.

Road To Ruin

1992 | Romantiek, Komedie

Frankrijk​/​​België​/​​Verenigde Staten 1992. Romantiek van Charlotte Brändström. Met o.a. Peter Weller, Carey Lowell, Michel Duchaussoy, Nathalie Auffret en Pierre Belot.

Geld, macht en vrouwen. Zakenman Weller heeft er geen gebrek aan. Het lijkt wel alsof alles wat hij aanraakt in goud verandert. Tijdens een vernissage ontmoet hij de sensuele Lowell. Tot zijn grote verbazing wijst zij hem af. Ze vindt hem een arrogante, onbeschaamde vervelende kerel. Uiteindelijk gaat ze toch ook voor de bijl door zijn verkoopstechniek... of is het zijn geld? Dat wil hij koste wat kost uitzoeken. Hij zet een leugentje op stapel dat echter uit de hand loopt. Flauwe, ongeloofwaardige romantische komedie die op het randje van het stupide balanceert. Weller en Lowell trachten er door hun spontaniteit nog iets van te redden, maar het scenario van Erik Anjou, naar een verhaal van Richard Gitelson en Eric Freiser, geeft hen weinig mogelijkheden. Gefilmd in Parijs door Jean-Yves Le Mener.

Face The Music

1992 | Musical, Komedie, Drama

België​/​​Frankrijk​/​​Verenigde Staten 1992. Musical van Carol Wiseman. Met o.a. Molly Ringwald, Patrick Dempsey, Lysette Anthony, Boris Bergman en Rebecca Potok.

Een populaire Amerikaanse zangeres (Ringwald) vertelt tijdens een tournee door Frankrijk aan een journalist hoe alles enkele jaren ervoor in Parijs begon. Hier ontmoette ze componist Dempsey die haar enkele van zijn melodieën voorspeelde. Zij maakt er teksten bij en dat is het begin van een stormachtige relatie, want Dempsey heeft nog een verhouding met Anthony. Een onbenullig verhaaltje zonder de minste fantasie in beeld gebracht. Gelukkig is er de spontaniteit van mollige, charmante Ringwald die nog wat goed maakt en die ook nog heel aardig blijkt te kunnen zingen. Randée Russell en Laurie Craig schreven het verhaaltje dat Russell in scenariovorm goot. Yves Dahan stond achter de camera. Te verwaarlozen, zelfs op een regenachtige zondagmiddag; alleen wie van Ringwald houdt, moet kijken.

Edouard et ses filles

1990 | Komedie

België​/​​Frankrijk 1990. Komedie van Michel Lang. Met o.a. Pierre Mondy, Valérie Karsenty, Nathalie Auffret, Sophie Carle en Christine Lemler.

In zijn films reduceert Lang de generatie van de jaren `70 - die in werkelijkheid bezield werd door een tragisch levensgevoel - tot een reeks clich[KA1]es van het boulevardtoneel (vgl. À NOUS LES PETITES ANGLAISES). Met deze tv-film over de generatie van de jaren '80 vervalt hij opnieuw in dezelfde fout: het is een samenraapsel van gebeurtenissen die aan de lopende band verzonnen zijn. Daarbij komt nog dat de acteurs een rommeltje van allerlei nationaliteiten vormen.