Katarzyna Chrzanowska: cast.
Er zijn 3 films gevonden.

Skutki noszenia kapelusza w maju

1993 | Familiefilm

Polen​/​​Portugal 1993. Familiefilm van Krystyna Krupska-Wysocka. Met o.a. Ala Gorzynska, Ola Rosinska, Wieslaw Michnikowski, Barbara Krafftowna en Slawomira Lozinska.

De gepensioneerde wiskundige van faam en naam Matth[KA3]aus (Michnikowski) is sedert de dood van zijn moeder een somber mens geworden. Hij draagt altijd, zij het enigszins scheef, een hoed of nu het zomer of winter is. Dus ook in de maand mei. Op een dag maakt hij kennis met twee kinderen. Ze willen alles van de hoed en de rand weten en Matthäus is blij dat men hem weer nodig heeft. Wat hij niet weet dat zijn ontmoeting met de kinderen het werk van twee goede geesten waren: die van zijn grootmoeder en zijn gestorven moeder. Aardige, onderhoudende film over menselijke relaties en eenzaamheid voor jonge kijkers.

Zuraw i czapla

1988 | Familiefilm, Romantiek

Polen 1988. Familiefilm van Krystyna Krupska. Met o.a. Katarzyna Chrzanowska, Dariusz Domarecki, Teresa Budzisz-Krzyzanowska, Eugeniusz Dykiel en Barbara Soltysik.

Op het eerste gezicht een liefdesverhaal over tieners, dat zich afspeelt in het merengebied van Polen. Al spoedig blijkt echter dat de jongen een onzekere ex-verslaafde is. Hij heeft de grootste problemen zich aan te passen aan het normale leven. Deze tv-film in twee delen is wel wat lang, maar bevat in ieder geval geen vervelend gemoraliseer. Een veelbelovend debuut van Krupska, dat een eervolle vermelding kreeg op het festival voor kinderfilms in Tomar in 1988. ook bekend als CRANE AND HERON.

Opowies[KA1]c Harleya

1988 | Komedie, Romantiek

Polen 1988. Komedie van Wieslaw Helak. Met o.a. Jan Jankowski, Katarzyna Chrzanowska, Andrzej Pieczynski, Leszek Teleszynski en Edward Zentara.

Een extravagante komedie voor pubers, zonder veel verhaal. Een jongen op een Harley Davidson pikt het meisje af van een snobistische eigenaar van een witte Mercedes, tot ontsteltenis van haar nouveau riche ouders. De ingelaste tekenfilms en de achtervolgingen van auto's en motoren maken deze eerste film van Wieslaw Helak een vermoeiend samenraapsel.