Jerry Baerwitz: regie en productie.
Er zijn 2 films gevonden.

Hideaway

1995 | Horror, Thriller

Verenigde Staten 1995. Horror van Brett Leonard. Met o.a. Jeff Goldblum, Christine Lahti, Alicia Silverstone, Alfred Molina en Jeremy Sisto.

Na een spectaculair ongeval met zijn auto is Hatch (Goldblum) klinisch dood. Twee uur later slagen de dokters erin hem weer tot leven te wekken. Er is echter een probleem: op de terugweg naar het rijk der levenden heeft Hatch iets of iemand meegebracht. Hij wordt geplaagd door gruwelijke nachtmerries over moorden die allemaal uitkomen. De goodwill die Leonard opgebouwd zou hebben met zijn debuut THE LAWNMOWER MAN is hij met deze griezelzooi totaal kwijt. Hoogdravende spirituele onzin, aangevuld met enkele potsierlijke sadomasochistische scènes. Goldblum is de enige die nog iets tracht te maken van zijn zwakke personage. Enkele knappe speciale effecten. Andrew Kevin Walker en Neal Jimenez baseerden hun scenario op een roman van Dean R. Koontz die toen hij het resultaat zag, terecht zijn naam van de aftiteling wilde laten verwijderen. Een goede raad: lees het boek en vergeet de film. Gale Tattersall stond achter de camera. Met DTS/Digital Stereo-geluid.

The Unbelievable Varan

1962 |

1962. Jerry Baerwitz, Inoshiro Honda en Ishiro Honda. Met o.a. Kozo Nomura, Tsuruko Kobayashi en Myron Healey.

Na een spectaculair ongeval met zijn auto is Hatch (Goldblum) klinisch dood. Twee uur later slagen de dokters erin hem weer tot leven te wekken. Er is echter een probleem: op de terugweg naar het rijk der levenden heeft Hatch iets of iemand meegebracht. Hij wordt geplaagd door gruwelijke nachtmerries over moorden die allemaal uitkomen. De goodwill die Leonard opgebouwd zou hebben met zijn debuut THE LAWNMOWER MAN is hij met deze griezelzooi totaal kwijt. Hoogdravende spirituele onzin, aangevuld met enkele potsierlijke sadomasochistische scènes. Goldblum is de enige die nog iets tracht te maken van zijn zwakke personage. Enkele knappe speciale effecten. Andrew Kevin Walker en Neal Jimenez baseerden hun scenario op een roman van Dean R. Koontz die toen hij het resultaat zag, terecht zijn naam van de aftiteling wilde laten verwijderen. Een goede raad: lees het boek en vergeet de film. Gale Tattersall stond achter de camera. Met DTS/Digital Stereo-geluid.