Don Randi: muziek.
Er zijn 3 films gevonden.

Stacey!

1973 | Thriller

Verenigde Staten 1973. Thriller van Andy Sidaris. Met o.a. Anne Randall, Alan Landers, James Westmoreland, Marjorie Bennett en Anitra Ford.

Een onbegrijpelijk verhaal over een oude dame, die een vrouwelijke detective aan het werk zet om haar erfgenamen onder de loep te nemen. Wie uiteindelijk goed of slecht is, blijft in nevelen gehuld. De film is slecht, dàt wel. En daarin speelt juffrouw Stacey een wel heel passieve rol. Irriterende, op den duur zeer onaangename muziek van veteraan jazz-musicus Don Randi.

Up in the Cellar

1970 | Drama

Verenigde Staten 1970. Drama van Theodore J. Flicker en Theodore Flicker. Met o.a. Wes Stern, Joan Collins, Larry Hagman en Judy Pace.

Tengevolge van een computerfout krijgt literatuurstudent Stern geen studiebeurs. Hij is razend en zint op wraak. Dan krijgt hij een fantastisch idee. Hij zal de drie vrouwen in het leven van rector Hagman versieren: diens vrouw Collins, dochter Barab en minnares Pace. Voor een geboren verleider als hij moet dat niet al te moeilijk zijn. Een scherpe, niet erg vrouwvriendelijke satire, met heel wat vermakelijke momenten. Zelfs Collins en Hagman zijn te genieten in deze film, die hun tv-roem voorafging. Flicker zelf schreef het scenario, naar de roman The Late Boy Wonder van Agnus Hall. Fotografie van Earl Rath. Na het succes van THREE IN THE ATTIC werd de film uitgebracht als THREE IN THE CELLAR.

Bloody Mama

1970 | Drama

Verenigde Staten 1970. Drama van Roger Corman. Met o.a. Shelley Winters, Don Stroud, Pat Hingle, Robert De Niro en Clint Klimbrough.

In onvervalste stripstijl brengt Corman het verhaal van Ma Baker, die omstreeks 1930 samen met haar vier sadistische zonen terreur zaait in Amerika. Zij slaapt om beurten met haar zoons, brengt een hoertje in huis, dat de gebroeders verdeelt, bezorgt hen drugs en andere dingen waarmee ze haar 'moederliefde' betuigt. Het geheel eindigt in een geweldige kogelregen. Corman speelt al zijn commerciële troeven uit: sadisme, sex, geweld, humor, actie, newsreels, incest, en levert bovendien sociaal commentaar met een knipoogje. De sfeer van die tijd wordt knap getekend, mede dank zij de fletse fotografie van John Alonzo. De Niro, in een vroege rol, herkent u als een van de zonen van Winters.