Harry May: camera.
Er zijn 2 films gevonden.

Prototype

1983 | Horror, Sciencefiction

Verenigde Staten 1983. Horror van David Greene en David Green. Met o.a. Christopher Plummer, David Morse, Frances Sternhagen, James Sutorius en Stephen Elliot.

Nobelprijswinnaar en geleerde Plummer heeft het prototype verwezenlijkt van de volmaakte robot, die in niets te onderscheiden is van zijn evenbeeld de mens. Hij vreest echter dat de militaire machten zijn uitvinding zullen misbruiken door haar opnieuw te programmeren. Hij steelt zijn robot, en samen proberen ze de achtervolgers te slim af te zijn. Sympathieke mengeling van elementen uit FRANKENSTEIN en SHORT CIRCUIT resulteert in een warm pleidooi voor vrede en menselijkheid. Eindelijk weer eens een rol voor Plummer die zijn talent waard is. Het scenario van Richard Levinson en William Link kabbelt door maar bevat voldoende spannende momenten om de aandacht vast te houden. Harry May fungeerde als cameraman en Billy Goldenberg componeerde de aangenaam klinkende score.

Friday Foster

1975 | Misdaad

Verenigde Staten 1975. Misdaad van Arthur Marks. Met o.a. Pam Grier, Yaphet Kotto, Godfrey Cambridge, Thalmus Rasulala en Eartha Kitt.

Persfotografe en ex-model Grier staat op het vliegveld te wachten op de aankomst van een belangrijke zakenman. Plotseling wordt het plein bestormd door terroristen, die het vuur openen op de lijfwacht van de man. Grier bevindt zich middenin het kruisvuur en slaagt erin een aantal opmerkelijke foto's te maken. Wanneer ze zich naar haar doka wil begeven, stuit ze op de leider van de terroristen, die liever onbekend wil blijven. Een alledaagse actiethriller met voornamelijk zwarte acteurs. Verloopt vlot, maar het is al zo vaak vertoond. Het routine- scenario van Orville Hampton is gebaseerd op het gelijknamige stripverhaal. Harry May stond achter de camera.