Litto Nebbia: muziek.
Er zijn 2 films gevonden.

Matar al abuelito

1991 | Romantiek, Fantasy

Spanje​/​​Argentinië 1991. Romantiek van Luis César D'Angiolillo. Met o.a. Federico Luppi, Inés Estévez, Alberto Segado, Emilio Bardi en Laura Novoa.

Don Mariano Aguero (Luppi) is weduwnaar. Als wegenbouwkundig ingenieur is hij uitgeteld, want zijn project om een snelweg met zes rijbanen aan te leggen is afgekeurd. Voor hem heeft het leven geen zin meer. Hij doet op zijn verjaardag een zelfmoordpoging en wordt meer dood dan levend gevonden. Zijn zoon en schoondochter hopen maar [KA1]e[KA1]en ding: dat hij spoedig sterft, zodat ze zijn erfenis kunnen bemachtigen. Als zij hopen dat het zo ver is en Don Mariano quasi opgebaard is, komt zijn trouwe chauffeur met zijn schoonzuster Rosita (Estévez). Ze is uit een inrichting ontsnapt en beschikt over magische krachten. Door haar naakte lichaam ontwaakt Don Mariano uit zijn coma. Hij herstelt en er ontstaat een innige relatie met Rosita. Zoon en schoondochter vrezen het ergste voor hun erfenis en zien in Rosita niets anders dan een gewetenloze fortuinjaagster. Don Mario en Rosita moeten onder de regenboog door om te ontsnappen aan de hebzuchtige familie. Een aardige satire in de vorm van een komedie, die voor Europese en Amerikaanse kijkers aan de trage kant is en bovendien niet altijd even opwindend of grappig. Het camerawerk van Miguel Abal is af en de regie mag er zijn. Terwijl het spel heel aardig is, wordt de zwakste schakel gevormd door het scenario van regisseur D'Angiolillo, Eduardo Mignogna en Ariel Sienra.

Flop

1990 | Komedie, Biografie, Experimenteel

Argentinië 1990. Komedie van Eduardo Mignogna. Met o.a. Victor Laplace, Inda Ledesma, Leonor Manso, Enrique Pinti en Federico Luppi.

Florencio Parravicini (Laplace), bijgenaamd Flop, was een toneelspeler, danser, showfiguur in de Argentijnse variété rond 1920. Hij hanteerde af en toe ook de revolver tegen een hoge gage. In de jaren 1930 was hij af en toe te zien in enkele films. Mignogna maakt er een te legendarische figuur van, erg toneelmatig, met proloog, drie bedrijven en epiloog. Over zijn kinderjaren rond de gevangenis, waarvan zijn vader directeur was, via een toneelcarrière die gezien wordt als een dialoog tussen de 'echte' en de 'financiële' persoon. Te lang, navelstarend en met afschuwelijke muziek van Litto Nebbia. In Argentinië tot op zekere hoogte interessant maar daarbuiten onbeduidend. Het scenario is van Graciela Maglie en regisseur Mignona. Het camearwerk is van Ricardo DeAngelis. Dolby.