Detlef Rönfeldt

Regisseur

Detlef Rönfeldt is regisseur.
Er zijn 20 films gevonden.

Tatort: Berliner Bärchen

2001 | Thriller

Duitsland 2001. Thriller van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Ernst-Georg Schwill, Boris Aljinovic, Dominic Raacke en Alexander Radszun.

Tatort - Berliner Bärchen

2001 | Mysterie

Duitsland 2001. Mysterie van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Dominic Raacke, Boris Aljinovic, Ernst-Georg Schwill, Dana Vávrová en Alexander Radszun.

Hauptkommissar Till Ritter (Raacke) heeft een nieuwe partner, Felix Stark (Aljinovic), nadat collega Hellmann (Stefan J[KA3]urgens) de dienst verlaten had. Aanvankelijk konden ze elkaar niet goed lijden, maar het ijs is snel gebroken als zij met zwart werk, gestolen kunstvoorwerpen en moord te maken krijgen. Illegale schoonmaaksters verschaffen waardevolle inlichtingen voor lucratieve inbraken, via de Poolse `herder`, Emil Sowa (Doermer) aan de maffia. Als er een dode valt en illegale arbeider Dariusz (Davor) die getuige was, uit angst onderduikt, komen Ritter en Stark op het spoor van de vermoedelijke daders, de gebroeders Marco (Radszun) en Siggi K[KA3]ohler (Von Sohlern). Ritter laat er zelfs zijn vakantie naar Cuba voor schieten, terwijl hun pad gekruist wordt door mooie Theresa (Vavrova), die ook uit Polen afkomstig is. Het scenario van Pim Richter en Andreas Pflüger is niet verrassend en de film moet het hebben van het overigens zeer goede spel van Raacke en Aljinovic. Het camerawerk is van James Jacobs. Aflevering 466. Werktitel: BÄRCHEN & TRAUMLOS.

Die Liebenden vom Alexanderplatz

2001 | Romantiek

Duitsland 2001. Romantiek van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Inge Meysel, Johanna-Christine Gehlen, Eleonore Weisgerber, Hans Peter Hallwachs en Helga Göring.

Weer eens een krachttoer van de hoogbejaarde Meysel. Ze speelt Ruth Levenstein, een jodin uit New York, die in 1942 in Berlijn toen zij zwanger was, met de hulp van Richard Kr[KA3]oger aan de nazi`s kon ontsnappen. Richard is overleden en ze keert na al die jaren, met haar kleindochter Sarah Weinberg (Gehlen) die op een grote uitgeverij werkt, terug voor de begrafenis. Ruths dochter Liz (Weisgerber) weigerde om haar moeder te begeleiden, maar kan later door de gebeurtenissen een reis niet vermijden. Het wordt een weerzien, het ophalen van herinneringen over oude liefdes en een confrontatie met het verleden, waarmee definitief dient te worden afgerekend. Alles speelt zich af rondom de nieuwe (en onherkenbare) Alexanderplatz. Eenmaal in Berlijn overpeinst Ruth waarom Max Sch[KA3]onbeck, haar toenmalige geliefde en de vader van Liz, indertijd niet op het rendez-vous was. Later hoorde ze dat hij in Stalingrad gevallen zou zijn. De weduwe van Richard, Lotte (G[KA3]oring), meent dat zij na de val van de Berlijnse muur Max gezien zou hebben en dat zou betekenen dat hij al die tijd in Oost-Duitsland verbleef. Uit de papieren, die in Richards nalatenschap worden gevonden, blijkt hoe de vork werkelijk in de steel zat. Sarah was om twee redenen met haar oma meegegaan: ontsnappen aan haar saaie verloofde Gordon (Freitag), en het tekenen van een contract met fotograaf Tom Pfeiffer (Mommsen), op wie ze verliefd wordt. Gordon duikt op in Berlijn en Liz is verbolgen over het feit dat haar moeder nooit de waarheid (over haar echte vader) heeft gesproken. Het scenario van Monika Schmid gaat ten onder aan de beste bedoelingen en overdreven sentiment en dat is heel jammer. Het camerawerk is van Klaus Brix.

Rotlicht - In der Höhle des Löwen

2000 | Misdaad, Thriller

Duitsland 2000. Misdaad van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Helmut Zierl, Alexandra Wilcke, Hanns Zischler, Jaecki Schwarz en Eva Habermann.

Acht jaar later een vervolg op de uitstekende krimi ROTLICHT met dezelfde personages. Voormalige commissaris Tom Rehberg (Zierl) heeft zich teruggetrokken op Mallorca, waar hij met zijn vaste vriendin Anna Sch[KA3]afer (Wilcke) die haar carri[KA2]ere als dure callgirl was begonnen, een restaurant exploiteert. Zijn aartsvijand, de dubieuze onroerendgoed handelaar Hans Fengler (Zischler), die zich in werkelijkheid verrijkt aan de prostitutie in Berlijn, is nog steeds actief met de georganiseerde misdaad, corruptie, het vereffenen van rekeningen, maar houdt er echter een soort erecode op na. Commissaris Simon Gehring (Schwarz) komt uit de Duitse hoofdstad over en vraagt Toms medewerking om Katja B[KA3]ohme (Habermann) te laten getuigen tegen Fengler en hem zo ten val te brengen, maar Tom weigert. Tot zijn verbazing pakt Anna d`r koffers en wil Simon helpen, want ook Anna heeft nog een appeltje te schillen met Fengler. Als Simon door Fenglers toedoen verongelukt, komt Tom in beweging, maar dan doet Fengler hem later een voorstel om zijn dochtertje buiten al die smerige zaken te houden, want hij heeft longkanker en hij heeft niet lang meer te leven. Bovendien wordt hij gechanteerd door een van zijn voormalige luitenants die probeert zijn misdaadimperium over te nemen. Tom weet niet wat hij ervan moet denken en als hij ontdekt dat Anna ooit Fenglers geliefde was, moet hij wel even slikken, maar besluit tenslotte op naar Anna te luisteren en Fengler aan te horen. Hij bezoekt Fengler en krijgt diens bekentenis, waarbij zijn luitenant beschuldigd wordt; voldoende om hem te arresteren. Nog voordat Fengler met Tom naar een geheime afspraak de grote vette schurk kan gaan, sterft Fengler. Dan gaat Tom alleen, maar hij heeft een gigantische politiemacht het terrein van de afspraak laten omsingelen. Deze film bevat helaas toch wel `etwas gemachte` elementen zoals de grote arrestatie in de geijkte finale, de dubieuze bordelen met de meisjes in de rendezvouskamertjes (daar gaat het veel kijkers om!), de idylle van de Balearische eilanden en de stereotiepe schurken in de vorm van patserige souteneurs zonder geweten met een voorkeur voor oudere Jaguars XJ. Heel aardig is daarentegen de blonde politie- archivaris, een ossi die Tom met zijn rokende Trabant met een rauw motorgeluid door Berlijn vervoert, hem assisteert en soms een waardevolle opmerking maakt (waardoor Anna's leven gered kon worden). Niettemin kunnen de miljoenen fans van de eerste film hun hart ophalen en genieten van het adequate spel en de uitstekende regie van genrespecialist Rönfeldt. Het scenario is van Sönke-Lars Neuwöhner, Martin Eigler en Timo Berndt. Het camerawerk is van Martin Stingl.

Tatort: Brandwunden

1998 | Thriller

Duitsland 1998. Thriller van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Alexander Strobele, Rufus Beck en Sabine Postel.

Acht jaar later een vervolg op de uitstekende krimi ROTLICHT met dezelfde personages. Voormalige commissaris Tom Rehberg (Zierl) heeft zich teruggetrokken op Mallorca, waar hij met zijn vaste vriendin Anna Sch[KA3]afer (Wilcke) die haar carri[KA2]ere als dure callgirl was begonnen, een restaurant exploiteert. Zijn aartsvijand, de dubieuze onroerendgoed handelaar Hans Fengler (Zischler), die zich in werkelijkheid verrijkt aan de prostitutie in Berlijn, is nog steeds actief met de georganiseerde misdaad, corruptie, het vereffenen van rekeningen, maar houdt er echter een soort erecode op na. Commissaris Simon Gehring (Schwarz) komt uit de Duitse hoofdstad over en vraagt Toms medewerking om Katja B[KA3]ohme (Habermann) te laten getuigen tegen Fengler en hem zo ten val te brengen, maar Tom weigert. Tot zijn verbazing pakt Anna d`r koffers en wil Simon helpen, want ook Anna heeft nog een appeltje te schillen met Fengler. Als Simon door Fenglers toedoen verongelukt, komt Tom in beweging, maar dan doet Fengler hem later een voorstel om zijn dochtertje buiten al die smerige zaken te houden, want hij heeft longkanker en hij heeft niet lang meer te leven. Bovendien wordt hij gechanteerd door een van zijn voormalige luitenants die probeert zijn misdaadimperium over te nemen. Tom weet niet wat hij ervan moet denken en als hij ontdekt dat Anna ooit Fenglers geliefde was, moet hij wel even slikken, maar besluit tenslotte op naar Anna te luisteren en Fengler aan te horen. Hij bezoekt Fengler en krijgt diens bekentenis, waarbij zijn luitenant beschuldigd wordt; voldoende om hem te arresteren. Nog voordat Fengler met Tom naar een geheime afspraak de grote vette schurk kan gaan, sterft Fengler. Dan gaat Tom alleen, maar hij heeft een gigantische politiemacht het terrein van de afspraak laten omsingelen. Deze film bevat helaas toch wel `etwas gemachte` elementen zoals de grote arrestatie in de geijkte finale, de dubieuze bordelen met de meisjes in de rendezvouskamertjes (daar gaat het veel kijkers om!), de idylle van de Balearische eilanden en de stereotiepe schurken in de vorm van patserige souteneurs zonder geweten met een voorkeur voor oudere Jaguars XJ. Heel aardig is daarentegen de blonde politie- archivaris, een ossi die Tom met zijn rokende Trabant met een rauw motorgeluid door Berlijn vervoert, hem assisteert en soms een waardevolle opmerking maakt (waardoor Anna's leven gered kon worden). Niettemin kunnen de miljoenen fans van de eerste film hun hart ophalen en genieten van het adequate spel en de uitstekende regie van genrespecialist Rönfeldt. Het scenario is van Sönke-Lars Neuwöhner, Martin Eigler en Timo Berndt. Het camerawerk is van Martin Stingl.

Tatort - Brandwunden

1998 | Mysterie

Duitsland 1998. Mysterie van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Sabine Postel, Rufus Beck, Alexander Strobele, Hans Kremer en Michael Mendl.

Bij een aanslag op het huis van het Turkse gezin Kazim komen twee jonge mensen om het leven. Het spoor leidt naar neonazi`s, maar Hauptkommissarin Inga L[KA3]ursen (Postel) vermoedt eerder een familietragedie. Was de Turkse vader het niet eens met de ontluikende romantiek van zijn in Duitsland geboren dochter, die een van de slachtoffers is? Was het een afrekening onder Turken? Of had de brand iets te maken met een uit de hand gelopen verzekeringsfraude? Geen krimi voor actieliefhebbers. Regisseur R[KA3]onfeldt neemt bewust afstand van een snelle en puntige enscenering. Inga L[KA3]ursen is bepaald geen vrouwelijke Rambo met ruige methoden. Zij benadert de verdachten psychologisch. Door de (te) talrijke verhoor-sc[KA2]enes op het kleine politiebureau verwatert de couleur locale van Bremen in deze TATORT-geschiedenis. Het scenario is van Thommie Bayer. Tweede zaak van L[KA3]ursen, die vier jaar later met de eer van de vijfhonderdste TATORT ging strijken. Bij die gelegenheid was Kommissar Stefan Stoll (Beck) vervangen door Kommissar Stedefreund (Oliver Mommsen). Het camerawerk is van James Jacobs. Aflevering 384.

Eine Frau nach Mass

1998 | Komedie

Frankrijk/Duitsland 1998. Komedie van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Gérard Klein, Marie-France Pisier en Marianne Sägebrecht.

Marguerite, een volslanke vrouw die samenwoont met een kunstschilder, wordt ontslagen als postbode vanwege haar proporties. Ze wordt naar een kuuroord gestuurd, waar ze Tony ontmoet, een vrouwelijke impressario die haar zangtalent opmerkt. Ze besluiten samen te stoppen met kuren en verder probleemloos door het leven te gaan

La Gazelle

1997 | Komedie

Frankrijk/Duitsland 1997. Komedie van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Marianne Sägebrecht, Marie-France Pisier, Gérard Klein, Vanessa Guedj en Joachim Jung.

Het wordt tijd dat de immer opgewekte Marguerite (S[KA3]agebrecht) iets aan haar lijn gaat doen. Door het overgewicht waarmee ze worstelt dreigt ze zelfs haar baan bij de post te verliezen. Ze meldt zich in een kuuroord waar ze de rijke erfgename Tony (Pisier) ontmoet, een anorexiapatiënte. Tony is onder de indruk van Marguerite's zangcapaciteiten en schrijft haar in voor een auditie bij de opera. Sprankelende satire over de lichaamsgesteldheid. De een te dik, de ander te mager, maar twee schitterend ingevulde rollen. De dialogen zijn steengoed en volgen elkaar ritmisch op. Soms lijkt het wel alsof Sägebrechts mentor Percy Adlon de leiding heeft. Het goed in elkaar gestoken scenario is van Françoise Dorner en achter de camera stond Michael Epp. Stereo.

Eine Frau nach Maß

1997 | Drama, Komedie

Duitsland/Frankrijk 1997. Drama van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Marianne Sägebrecht, Gérard Klein, Marie-France Pisier, Vanessa Guedj en Joachim Jung.

Margret (S[KA3]agebrecht) brengt de post rond. Ze is zeer lijvig en eigenlijk te dik. Ze is getrouwd met Arthur (Klein), een kunstschilder die haar aanbidt omdat ze een figuur heeft dat favoriet was bij de door hem zo bewonderde oude Italiaanse meesters. Margret maakt een onbelangrijke, kleine beschadiging aan haar gloednieuwe PTT-bestelwagentje en wordt bij de postdirectie geroepen. De zaak wordt flink opgeklopt en ze moet een vermageringskuur ondergaan, wil ze haar baantje niet verliezen. De gedwongen, zij het tijdelijke, scheiding van Arthur valt haar zwaar. Arthur bedriegt haar ondertussen vrolijk met de slankere plaatsvervangster Ingrid (Guedj). Margret is er zo kapot van dat ze in een opwelling met een verhitte kop haar woonplaats verlaat. Wonder boven wonder komt zij bij het rondtrekkende operettegezelschap van Tony (Pisier), waar ze carri[KA2]ere maakt en zang-collega Antonio (Schwarz) door haar gecharmeerd raakt. Ze mist Arthur echter nog steeds. Als het gezelschap in de buurt van haar dorp is, nodigt ze iedereen uit voor de première, maar Arthur komt niet opdagen. Heel verdrietig gaat ze voor een laatste keer naar het graf van haar vader, want ze wil haar dorp voorgoed vaarwel zeggen. Ze komt Arthur tegen en alles komt in kannen en kruiken. Pretentieloze, maar onderhoudende en charmante film over dik zijn en gediscrimineerd worden. Het kitscherige scenario is van Françoise Dorner naar een idee van Sägebrecht. Competent spel en goed camerawerk van Michael Epp. Gedraaid in en om Parijs en Normandië aan de Atlantische kust.

Anwalt Martin Berg - Tod eines Lehrers

1997 | Misdaad

Duitsland 1997. Misdaad van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Christian Quadflieg, Bruno Eyron, Andrea Gloggner, Udo Schenk en Bettina Kupfer.

Aflevering uit de serie over advocaat Martin Berg (Quadflieg) uit Hamburg en zijn freelance-assistent, priv[KA1]edetective Oliver Wissmann (Eyron). Ze krijgen te maken met de moord op een sportleraar, die zijn vrouw wordt aangewreven. Oliver is er al snel achter dat het slachtoffer handelde in dopingsmiddelen en met de leerlingen betrokken is in een dubieus beursspel. Routinematig gedaan, niet goed en niet slecht, maar best onderhoudend voor kijkers die even niet willen nadenken en zonder al te veel moeite willen meeraden wie de dader is; één ding staat als een paal boven water: de gearresteerde vrouw was het in ieder geval niet. Scenario van Peter Jürgensmeier.

Unschuldig verbrannt

1996 |

Duitsland 1996. Detlef Rönfeldt. Met o.a. Max Herbrechter, Roger Hanin en Dietz Werner Steck.

Aflevering uit de serie over advocaat Martin Berg (Quadflieg) uit Hamburg en zijn freelance-assistent, priv[KA1]edetective Oliver Wissmann (Eyron). Ze krijgen te maken met de moord op een sportleraar, die zijn vrouw wordt aangewreven. Oliver is er al snel achter dat het slachtoffer handelde in dopingsmiddelen en met de leerlingen betrokken is in een dubieus beursspel. Routinematig gedaan, niet goed en niet slecht, maar best onderhoudend voor kijkers die even niet willen nadenken en zonder al te veel moeite willen meeraden wie de dader is; één ding staat als een paal boven water: de gearresteerde vrouw was het in ieder geval niet. Scenario van Peter Jürgensmeier.

Maître Da Costa : En désespoir de cause

1996 | Misdaad

Duitsland/Frankrijk 1996. Misdaad van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Roger Hanin, Dietz Werner Steck, George Claisse, Michel Creton en Jacques Duby.

Meester Da Costa (Hanin) krijgt onverwacht bezoek van een oude vriend. Deze zoekt hem op betreffende zijn dochter Francine. Het meisje moest enkele dagen geleden vanuit Duitsland terug thuis komen, maar enkel haar bagage arriveerde. Van het meisje niet het minste spoor. Op dat ogenblik vindt de Duitse politie het verkoolde lichaam van een jong meisje in de buurt van een afgelegen buitenhuis nabij Ulm. De enige aanwijzing waarover procureur Lotte Pigge (Hammacher), die het onderzoek leidt, beschikt is een kettinkje. Een moeilijke opdracht voor Da Costa die het onderzoek niet enkel op professioneel vlak beschouwt, maar zich er ook persoonlijk bij betrokken voelt. Goed uitgewerkte politiefilm die weinig origineels te bieden heeft. Pretentieloze spanning, gezien en vergeten. Wolfgang Brenner en Patrice Dard baseerden het routine-scenario op een idee van Frédéric Dard. Fotografie van James Jacobs.

Das tödliche Auge

1996 | Thriller

Duitsland 1996. Thriller van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Hans-Michael Rehberg, Daniela Ziegler, Jochen Kolenda, Günter Bothur en Rolf Becker.

Stefan Phillis (Mühe) is advocaat. Zijn clientèle bestaat uit 65-plussers en de financieel zwakkeren, die hij als toegewezen raadsman begeleidt. Hij woont in de achterkamers van de voormalige drogisterij van zijn overleden moeder. Als jurist is hij heel goed, maar van vrouwen heeft hij geen verstand.

Tödliches Geld

1995 | Drama

Duitsland 1995. Drama van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Marthe Keller, Michel Piccoli, Christian Kohlund, Peter Simonischek en Friedrich von Thun.

Sinds bijna een eeuw is Belmont Fr[KA2]eres een begrip in de bankwereld van Gen[KA2]eve. Als een van de laatste familiebanken heeft Paul Belmont (Piccoli) de touwtjes strak in handen. Het probleem is echter zijn opvolging: Albert, zijn enige zoon die in aanmerking komt, sterft na de val van een paard. Met zijn andere zoon, Michael (Kohlund), heeft hij geen contact en zijn dochters Anita (Borsody) en Lucy (H[KA3]anggi) zijn totaal ongeschikt, evenals hun echtgenoten. Paul vraagt Beatrice (Keller), de ex- vrouw van Michael, om te bemiddelen in een gesprek tussen hem en zijn zoon, maar dat wordt een fiasco. De baas van Beatrice, de concurerende bankier Bill Bredin (Simonischek), ziet met genoegen toe hoe de vesting van de Belmonts in elkaar stort. Als dan bovendien Pauls boekhouder zelfmoord pleegt is het duidelijk dat er iets niet pluis is bij Belmont Frères. Generatieconflict over het wel en wee in een familiebank. Veel gepraat en weinig actie en de acteurs spelen op automatische piloot. Het geheel is ongeveer even boeiend als een beursbericht. Bovendien was het duidelijk dat dit de aanvang had moeten zijn van een reeks, want na drie uur kijken is er eigenlijk nog niets opgelost. Het scenario van Christian Görlitz is gebaseerd op de roman Die Belmonts van Hans Herlin. Achter de camera stond Axel De Roche. Oorspronkelijk vertoond in twee delen. Ondertitel: DAS GESETZ DER BELMONTS.

Anwalt Martin Berg - Mord im Klinikum

1995 | Mysterie

Duitsland 1995. Mysterie van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Christian Quadflieg, Bruno Eyron, Andrea Cloggner, Hanns Zischler en Mathias Hermann.

Succes-advocaat Martin Berg uit Hamburg moet zijn cliënt Stefan Steeden helpen. Steeden werd ooit veroordeeld wegens verkrachting en wordt verpleegd in de gesloten psychiatrische afdeling van het akademisch ziekenhuis. Hij wordt nu beschuldigd van moord op wetenschappelijk onderzoekster Marita Kubiak.

Alte Freunde küßt man nicht

1995 | Romantiek, Komedie

Duitsland 1995. Romantiek van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Barbara Wussow, Stephan Schwartz, Antonia Reß, Carin C. Tietze en Sabine Postel.

Aardige komedie der misverstanden met de 35-jarige Kathrin Berger (Wussow) die een contactadvertentie plaatst, daardoor uitgedaagd wordt door haar huisgenoot Simon (Schwartz) die haar uit naam van zijn vriend Philip (Carri[KA2]ere) brieven begint te schrijven, maar ontdekt wordt door zijn eigen vriendin Verena (Tietze). De afloop van dit niemendalletje laat zich gemakkelijk raden. Scenario van Annemarie Schoenle naar haar roman Ringelblume sucht Löwenzahn. Camerawerk van W.P. Hassenstein.

Stunde der Füchse

1993 |

Duitsland 1993. Detlef Rönfeldt. Met o.a. Hanns Zischler, Jürgen Hentsch en Siemen Rühaak.

Aardige komedie der misverstanden met de 35-jarige Kathrin Berger (Wussow) die een contactadvertentie plaatst, daardoor uitgedaagd wordt door haar huisgenoot Simon (Schwartz) die haar uit naam van zijn vriend Philip (Carri[KA2]ere) brieven begint te schrijven, maar ontdekt wordt door zijn eigen vriendin Verena (Tietze). De afloop van dit niemendalletje laat zich gemakkelijk raden. Scenario van Annemarie Schoenle naar haar roman Ringelblume sucht Löwenzahn. Camerawerk van W.P. Hassenstein.

Hurenglück

1991 | Mysterie

Duitsland 1991. Mysterie van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Angelica Domröse, Hilmar Thate, Marco Hofschneider en Kurt Weinzierl.

Domröse woont met haar gehandicapte zoon Hofschneider al twintig jaar teruggetrokken in een klein provinciestadje. Op een dag komt een vreemde man aankloppen, die haar nog van vroeger schijnt te kennen. De man, haar ex-pooier Thate, eist het geld terug dat zij van hem gestolen zou hebben. Het scenario, van Eva en Horst Kummeth, bevat een fraai basisidee maar de titel is het enige smakelijke aan deze Sauerkraut-thriller.

Die Kupferfalle

1990 | Drama

Duitsland 1990. Drama van Detlef Rönfeldt. Met o.a. Leslie Malton, Peter Bongartz, Ivan Desny, Wolfgang Wahl en Klaus Behrendt.

Een internationale groep van beursspeculanten verzoekt Dr. Wiedau die een privébank heeft om een Duits bedrijf op te sporen dat voor participatie in aanmerking komt. Na het nodige speurwerk komt Dr. Wiedau bij een Hamburgs familiebedrijf Kronemann terecht. Zij kunnen een kapitaalinjectie wel gebruiken. Dr. Wiedau stuurt zijn rechterhand de knappe Renée Behring als onderhandelaarster naar Hamburg, want zij is een ver familielid van het doelwit.

En desespoir de cause

-1 |

Frankrijk. Detlef Rönfeldt. Met o.a. Max Herbrechter, Dietz Werner Steck en Roger Hanin.

Een internationale groep van beursspeculanten verzoekt Dr. Wiedau die een privébank heeft om een Duits bedrijf op te sporen dat voor participatie in aanmerking komt. Na het nodige speurwerk komt Dr. Wiedau bij een Hamburgs familiebedrijf Kronemann terecht. Zij kunnen een kapitaalinjectie wel gebruiken. Dr. Wiedau stuurt zijn rechterhand de knappe Renée Behring als onderhandelaarster naar Hamburg, want zij is een ver familielid van het doelwit.

op televisie
0 uitzendingen

Maak een abonnement aan als u op tijd gewaarschuwd wilt worden wanneer Detlef Rönfeldt op televisie komt.

Reageer