Lila Cazès: productie.
Er zijn 4 films gevonden.

Touch

1997 | Drama, Komedie

Verenigde Staten 1997. Drama van Paul Schrader. Met o.a. Bridget Fonda, Christopher Walken, Tom Arnold, Gina Gershon en Lolita Davidovich.

Venus Rising

1995 | Sciencefiction

Verenigde Staten 1995. Sciencefiction van Leora Barish en Edgar Michael Bravo. Met o.a. Richard Vidan, Costas Mandylor, Billy Wirth, Audie England en Morgan Fairchild.

Het scenario van regisseuse Barish naar een verhaal van haar zelf en acteur Henry Bean is onzin over een datumgrens in de virtualiteit van een parallelle wereld, waarin je via de gevangenis terecht komt. Deze onnavolgbare rommel werd bedacht als origineel idee voor een seksfilm met England als Eve en Mandylor als Vegas. Wie het eerste half uur volhoudt, komt in aanmerking voor een onderscheiding voor 'moed en betrouwen'. Het camerawerk is van John Thomas.

Leaving Las Vegas

1995 | Drama, Romantiek

Verenigde Staten​/​​Frankrijk​/​​Verenigd Koninkrijk 1995. Drama van Mike Figgis. Met o.a. Nicolas Cage, Elisabeth Shue, Julian Sands, Richard Lewis en Steven Weber.

Ben (Cage) is een reddeloze alcoholist die vertrekt naar Las Vegas om zich dood te drinken. Daar ontmoet hij Sera (Shue), een prostituee, die hem respecteert en liefheeft ondanks zijn intenties. De verwantschap tussen Ben en Sera is monumentaal in beeld gebracht en Cage overstijgt zo mogelijk zijn prestatie in Wild at Heart (1990) in een verbluffende vertolking van een man die bijna sereen zijn dood tegemoet drinkt. De productiemaatschappijen zagen het niet zitten maar Figgis filmde met de 16mm op de schouder en een minimaal budget uiteindelijk alle mogelijke prijzen bij elkaar.

Cyber Bandits

1995 | Sciencefiction, Actiefilm

Verenigde Staten 1995. Sciencefiction van Erik Fleming. Met o.a. Martin Kemp, Alexandra Paul, Adam Ant, Grace Jones en Henry Gibson.

In de nabije toekomst kan de menselijke geest gevat worden. Je kunt daardoor mensen steeds dezelfde nachtmerrie laten beleven in de Virtuele Realiteit (VR). Wie dit als enige kan doen, beschikt over grote macht en het is dan een heel koud kunstje om de wereldheerschappij te veroveren. Het computerprogramma voor VR is in het bezit van Morgan Wells (Hays); niet dat hij het nodig heeft, want hij is allang miljardair; hij wil echter meer. Zijn zwakke plek is zijn lustobject Rebecca Snow (Paul), die op een gegeven moment zat van hem krijgt en aan de haal gaat met de source-code, die ze vrijwel onzichtbaar laat tatoe[KA3]eren op de rug van Jack Morris (Kemp), een opvarende van het jacht van Wells. Ze smeren hem naar een idyllisch tropisch eiland, waar Wells het echter voor het zeggen heeft. Vervolgens worden Rebecca en Jack achterna gezeten door diens handlangers. Zouden ze het redden? De kleine weetjes over deze film zijn misschien leuker dan de rest: Kemp zat ooit in de niet onverdienstelijke popgroep Spandau Ballet, Grace Jones die door haar JAMES BOND-film heel bekend is geworden, speelt Masako Yokohama (jawel!) en producent Paul Colichman vulde zijn zakken voor het eerst als de grote haaiebaaierige manager van de getalenteerde popgroep The Police. Het scenario is van Winston Beard. Het camerawerk is van Denis Maloney. De verrassingsloze werktitel A SAILOR'S TATTOO werd na een mislukte release weer opgegraven als videotitel in de hoop de waarheid te verhullen.