David Kaplan: productie.
Er zijn 3 films gevonden.

It Comes at Night

2017 | Horror

Verenigde Staten 2017. Horror van Trey Edward Shults. Met o.a. Joel Edgerton, Christopher Abbott, Carmen Ejogo, Kelvin Harrison Jr. en Riley Keough.

In een postapocalyptische wereld, waarin blootstelling aan een virus leidt tot een gruwelijke dood, leeft een gezin. Vader, moeder en tienerzoon wonen diep in het bos, in een vrijwel volledig met plastic afgeplakt landhuis. Zoals altijd komt het gevaar van buitenaf, maar regisseur Shults (die ook het scenario schreef) richt zich in deze fantastische horrorfilm meer op de psychologische effecten van die continue dreiging op het drietal in het huis. Met name op tienerzoon Travis (Harrison jr). Vaak genomineerd voor allerlei prijzen, voor de casting, het camerawerk, de score en als beste horrorfilm.

Tramps

2017 | Komedie, Romantiek

Verenigde Staten 2017. Komedie van Adam Leon. Met o.a. Callum Turner, Michal Vondel, Grace Van Patten, Mike Birbiglia en Margaret Colin.

De brave aspirant-kok Danny (Turner) neemt op aandringen van zijn criminele broer deel aan een illegale transactie. Tijdens de overdracht wordt hij bijgestaan door chauffeur Ellie (Van Houten), maar de hele operatie valt in het water wanneer Danny de koffer (met onbekende inhoud) op de verkeerde plek afzet. Samen met Ellie probeert hij vervolgens de koffer terug te vinden. Leuke combinatie van romantische komedie en heistfilm die zichzelf nooit al te serieus neemt, met een goede chemie tussen de twee jonge hoofdrolspelers, waardoor je hun opbloeiende liefde direct gelooft.

It Follows

2014 | Horror

Verenigde Staten 2014. Horror van David Robert Mitchell. Met o.a. Maika Monroe, Olivia Luccardi, Keir Gilchrist en Jake Weary.

Met simpele maar originele en goed uitgewerkte ideeën levert regisseur David Robert Mitchell een gelaagde en intelligente horrorfilm af. Jays kersverse vriendje geeft haar met hun eerste vrijpartij een vloek cadeau, waardoor ze vanaf dat moment altijd achtervolgd zal worden door een van gedaante wisselende entiteit die haar wil doden. Dromerige beelden van Detroitse buitenwijken in verval, een Carpenter-esque synthesizer-soundtrack, zenuwslopend trage achtervolgingen en wat goed geplande schrikmomenten zorgen voor een beklemmend gevoel dat je nog lang achtervolgt.