Dechen Thurman: cast.
Er zijn 3 films gevonden.

Fast Food, Fast Women

2000 | Romantiek, Experimenteel, Komedie

Verenigde Staten​/​​Frankrijk​/​​Italië 2000. Romantiek van Amos Kollek. Met o.a. Louise Lasser, Robert Modica, Lonette McKee, Victor Argo en Angelica Torn.

De vijfendertig-jarige Bella (Anna Thomson) werkt als serveerster in een eethuis in New York. Ze heeft al een tijdje een slepende relatie met een getrouwde man. In het eethuis ontmoet ze dagelijks mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Bella's moeder vindt dat het hoog tijd wordt dat haar dochter eens in het huwelijksbootje stapt.

Sue

1997 | Drama

Verenigde Staten 1997. Drama van Amos Kollek. Met o.a. Matthew Powers, Tahnee Welch, Tracee Ellis Ross, Robert Kya-Hill en John Ventimiglia.

Sue is volgens regisseur Kollek een 'verhaal over de vervreemding in de grote stad', en dat pepert hij er al meteen aan het begin van de film goed in. Zijn hoofdpersoon Sue, een eenzame, stuurloze vrouw in New York, wordt tijdens een gesprek met haar huisbaas op de rug gefilmd. Alsof zelfs de camera geen oog voor haar heeft. Eenzaam is ze, en werkloos, ze heeft een huurschuld, en bij alles wat ze doet lijkt ze te dwalen. Alleen tijdens haar sollicitatiegesprekken maakt ze de indruk nog greep op haar leven te hebben. Maar eenmaal op straat of thuis op de bank is ze nergens meer. Kollek baseerde zijn scenario op ervaringen van vrienden en eigen observaties in oa het Central Park van New York. De film werd in Berlijn met oa de Fipresci-prijs bekroond. (VM/VPRO Gids)

Julian Po

1997 | Komedie, Drama, Romantiek

Verenigde Staten 1997. Komedie van Alan Wade. Met o.a. Christian Slater, Robin Tunney, Michael Parks, Bruce Bohne en Roy Cooper.

Sue is volgens regisseur Kollek een 'verhaal over de vervreemding in de grote stad', en dat pepert hij er al meteen aan het begin van de film goed in. Zijn hoofdpersoon Sue, een eenzame, stuurloze vrouw in New York, wordt tijdens een gesprek met haar huisbaas op de rug gefilmd. Alsof zelfs de camera geen oog voor haar heeft. Eenzaam is ze, en werkloos, ze heeft een huurschuld, en bij alles wat ze doet lijkt ze te dwalen. Alleen tijdens haar sollicitatiegesprekken maakt ze de indruk nog greep op haar leven te hebben. Maar eenmaal op straat of thuis op de bank is ze nergens meer. Kollek baseerde zijn scenario op ervaringen van vrienden en eigen observaties in oa het Central Park van New York. De film werd in Berlijn met oa de Fipresci-prijs bekroond. (VM/VPRO Gids)