Yelena Gagarina: montage.
Er zijn 2 films gevonden.

Kurochka ryaba

1994 | Komedie

USSR​/​​Frankrijk 1994. Komedie van Andrey Konchalovskiy. Met o.a. Inna Churikova, Gennadi Yegorychyov, Gennadi Nazarov, Viktor Mikhaylov en Aleksandr Surin.

Als de kip Riaba een gouden ei legt wordt het voor Assia moeilijk vast te houden aan haar regel zich niet in te laten met het kapitalisme. Assia woont in een klein dorp met als enig gezelschap haar kip Riaba. Net als de overige dorpelingen is ook zij wars van perestrojka, glasnost of Gorbatsjov. Als de rijke Tchirkounov aan de rand van het dorp en naar de nieuwe maatstaven van wat eens de USSR was een houtzagerij opzet, lopen de spanningen al gauw hoog op. Assia is vastbesloten ervoor te zorgen dat Tchirkounovs bedrijf verdwijnt, maar dan vindt ze -op zoek naar Riaba- in haar schuur een gouden ei...

Podmoskobnye Vetchera

1993 | Drama, Romantiek, Film noir

Frankrijk​/​​Rusland 1993. Drama van Valeri Todorovski en Valeri Todorovski. Met o.a. Vladimir Machkov, Alexandre Feklistov, Youri Kouznetov, Natali Tchoukina en Avangarde Leontiev.

Katia (Dapkounaite) woont in Moskou. Het is 1992 en zij is een 34-jarige typiste die een saai leventje leidt. Haar onbenullige echtgenoot Mitia (Feklistov) zit nog steeds onder de knoet van zijn moeder, Irina Dmitrievna (Freindlikh), die schrijfster is. Katia`s taak bestaat eruit om het manuscript van haar schoonmoeder uit te tikken. De ommekeer komt voor Katia als ze met z`n drie[KA3]en naar de datsja van Irina gaan: ze ontmoet Sergei (Machkov), het manusje van alles, die haar minnaar wordt. Katia kent de ware hartstocht alleen maar uit de woorden en de zinnen die ze overtikt. Nu heeft ze een echte vent. Haar overspel komt uit en de emoties laaien hoog op. Katia `vergeet` haar schoonmoeder de medicijnen toe te dienen, die zij nodig heeft om in leven te blijven, en Irina Dmitrievna sterft, maar ze betaalt voor haar zonden... Gebaseerd op een novelle van Marina Cheptounova. De psychologie en de plot zijn vaak misleidend maar veel wordt goed gemaakt door knappe vertolkingen en mooi camerawerk van Sergeui Kozlov. Sinistere, doeltreffende maar enigszins dissonante muziekscore van Leonid Dessiatnikov. De film kwam tot stand met Franse (financiële) hulp. Ook bekend als KATIA ISMAILOVA.