Danniel Danniel

Regisseur, Scenarist, Producer, Editor, Auteur

Danniel Danniel is regisseur, scenarist, producer, editor en auteur.
Er zijn 30 films gevonden.

De rode ziel

2017 | Documentaire

Nederland 2017. Documentaire van Jessica Gorter.

Hoe komt het dat er nog zoveel Russen zijn die Stalin blijven verdedigen als held? De rode ziel legt de psyche bloot van de hedendaagse Rus en laat een wereld zien vol tegenstrijdigheden.

A Family Quartet

2017 | Documentaire

Nederland 2017. Documentaire van Simonka de Jong.

Documentairemaakster De Jong volgde vioolwonderkind Noa Wildschut van haar twaalfde tot en met haar vijftiende. We leren Noa kennen als bescheiden, verlegen en gedreven. Maar meer nog dan het portret van een wonderkind wil A Family Quartet laten zien hoe Noa’s gezinsleden omgaan met haar buitengewone talent. De film, die aanvankelijk Zusjes heette, suggereert enige afgunst bij oudere zus Avigal, die ook viool speelt, maar weet dat nooit in te lossen. Waardoor de film spanning en uiteindelijk ook urgentie mist.

De Erfenis

2016 | Documentaire

Nederland 2016. Documentaire van Joris Postema.

Daan van der Elsken is gewend om voor de camera te staan. Eerst was het de camera van zijn vader, de wereldberoemde fotograaf en cineast Ed van der Elsken, nu is het die van zijn beste vriend Joris Postema. Samen proberen ze grip te krijgen op Daans leven, door postuum de confrontatie met zijn vader aan te gaan.

900 Dagen

2011 | Documentaire

Nederland 2011. Documentaire van Jessica Gorter.

Bijna drie jaar duurde het beleg van Leningrad tijdens WO II. Al die tijd lag de stad onder zwaar artillerievuur. Ruim een miljoen mensen stierven, iets waar de overlevenden en nabestaanden decennialang niet over mochten praten van de Sovjetregering. Nu blikken ooggetuigen terug. Bij sommigen overheerst trots op de behaalde overwinning, anderen denken niet graag terug aan de minder heldhaftige gebeurtenissen tijdens - en na - het beleg. Gorter zet heel slim de verschillende visies tegenover elkaar. Prijs voor de Beste Nederlandse Documentaire op het IDFA.

Daughters of Malakeh

2011 | Documentaire

Nederland/Iran 2011. Documentaire van Sharog Heshmat Manesh en Jet Homoet.

Documentaire van Sharog Heshmat Manesh en Jet Homoet over drie generaties vrouwen in hedendaags Iran.

El Olvido

2008 | Documentaire

Nederland 2008. Documentaire van Heddy Honigmann.

Documentaire van Heddy Honigmann waarin straatkinderen, zwervers, obers en kleine middenstanders adhv persoonlijke anekdotes over de politieke geschiedenis van Peru vertellen.

Forever

2006 | Documentaire

Nederland 2006. Documentaire van Heddy Honigmann.

Documentaire over de Parijse begraafplaats Père-Lachaise, waar een indrukwekkend gezelschap van kunstenaars uit diverse windstreken en tijdperken zij aan zij liggen. Sommigen - zoals Piaf, Proust en Chopin - worden vele jaren na hun dood nog altijd aanbeden. Anderen lijken haast vergeten, of worden slechts bezocht door een enkele liefhebber.

Arna's Children

2004 | Documentaire

Israël/Nederland 2004. Documentaire van Danniel Danniel en Juliano Mer Khamis.

Documentaire over de Parijse begraafplaats Père-Lachaise, waar een indrukwekkend gezelschap van kunstenaars uit diverse windstreken en tijdperken zij aan zij liggen. Sommigen - zoals Piaf, Proust en Chopin - worden vele jaren na hun dood nog altijd aanbeden. Anderen lijken haast vergeten, of worden slechts bezocht door een enkele liefhebber.

Tussenland

2002 | Drama

Nederland 2002. Drama van Eugenie Jansen. Met o.a. Jan Munter, John Kon Kelei, Willem Smit, Ingeborg Uyt den Boogaard en Miep Bos.

Een bitterzoete film over twee eenzame, tegenovergestelde zielen. De een is de 81-jarige mopperkont en weduwnaar Jakob (Munter), die aan de politionele acties van 1947-48 in Nederlands Indië had deelgenomen en de ander is de onzekere, achttienjarige Majok (Kon Kelei), een vluchteling uit Soedan. Als Jakob hem op het land achter zijn huis aantreft, verjaagt hij hem in eerste instantie als een zwerver. Als Majok, die op een bankje slaapt, het vervolgens aan de stok krijgt met de buurtbewoners, neemt Jakob het echter voor hem op. Er ontstaat een toenadering, die vervolgens mislukt en dan weer goed komt door wederzijds begrip. De film is het speelfilmdebuut van Jansen, die daarvoor documentaires gedraaid had. Ze werd benaderd door Helena van der Meulen, die vier jaar ervoor het scenario geschreven had. Ze dienden het samen in voor de VPRO-serie No more heroes, maar het viel in de eindronde van twaalf scenario's af met vijf anderen. Het duo vond de RVU bereid de film als telefilm te laten produceren door Waterland voor een budget van ca achthonderdduizend euro. De rolprent werd voorvertoond op het festival van Rotterdam en kreeg als eerste Nederlandse speelfilm de Tiger-Award. Hierna volgde naar voorbeeld van Familie een distributie in een aantal bioscopen en drie maanden later werd de film op de tv uitgezonden. Zowel Munter als Kon Kelei zijn amateurs, maar passen beiden zeer goed bij hun rol. De film is niet rijk aan dialoog, maar de mooie beelden van Adri Schrover zeggen in bepaalde scènes soms veel meer dan duizend woorden. Hier komt de vaardigheid als maakster van documentaires van Jansen naar voren en zij improviseerde menige scène. De titel slaat op de wereld van onbegrip, waarin zowel Jakob als Majok zich bevinden. Hoewel de gebeurtenissen een beetje voorspelbaar zijn en de finale eerder wishful thinking dan realiteit is, komt alles verrassend echt en zonder sentiment over. De film is politiek correct en je vraagt je af in hoeverre dat met de werkelijkheid overeenstemt.

De zaak Braun

2000 | Drama, Misdaad

Nederland 2000. Drama van Danniel Danniel. Met o.a. Reinier Heideman, Reinier Bulder, Jur van der Lecq, Job Redelaar en Mathias Maat.

De film handelt over een gijzeling van twee industriëlen door een militante organisatie ganaamd De Groene Garde. De film lijkt uit authentiek beeldmateriaal te bestaan, maar kent een fictieve dramatische structuur. De Zaak Braun is de eerste speciaal voor televisie gemaakte film van Danniel Danniel. De film is zowel qua vorm als stijl geheel gericht op dit medium. De single play is een pseudo-reconstructie van een politiek-criminele gebeurtenis. Door het gebruik van verschillende bronnen (actualiteitenprogramma's, bewakingsmonitoren, nieuwsberichten en dergelijke) ontstaat een breedgeschakeerd beeld van de centrale gebeurtenissen. De film geeft daardoor een caleidoscopische kijk op de actualiteit. Geloofwaardig als goede fictie, boeiend als de werkelijkheid. Danniel Danniel kreeg voor de realisatie van zijn project de medewerking van onder andere Diewertje Blok, Philip Freriks en Sonja Barend. Danniel Danniel: 'Anders dan een bioscoopfilm waarin vaak geprobeerd wordt personages en/of gebeurtenissen neer te zetten die groter dan het leven zijn, wil ik in dit project de gebeurtenissen die als groot gezien worden juist terugbrengen tot hun ware, menselijke, banale grootte. De realiteit die ik in deze film wil creëren kan misschien vergeleken worden met de realiteit in eerdere films die ik gemaakt heb, zoals Ei en Winter '89. In beide was er sprake van een realiteit die geografisch of historisch misschien niet helemaal klopt, maar toch geloofwaardig overkomt, en wel omdat er een beeld wordt gegeven van een dergelijke realiteit zoals we die ons voorstellen.'

The Making of a New Empire

1999 |

Nederland 1999. Jos de Putter.

De film handelt over een gijzeling van twee industriëlen door een militante organisatie ganaamd De Groene Garde. De film lijkt uit authentiek beeldmateriaal te bestaan, maar kent een fictieve dramatische structuur. De Zaak Braun is de eerste speciaal voor televisie gemaakte film van Danniel Danniel. De film is zowel qua vorm als stijl geheel gericht op dit medium. De single play is een pseudo-reconstructie van een politiek-criminele gebeurtenis. Door het gebruik van verschillende bronnen (actualiteitenprogramma's, bewakingsmonitoren, nieuwsberichten en dergelijke) ontstaat een breedgeschakeerd beeld van de centrale gebeurtenissen. De film geeft daardoor een caleidoscopische kijk op de actualiteit. Geloofwaardig als goede fictie, boeiend als de werkelijkheid. Danniel Danniel kreeg voor de realisatie van zijn project de medewerking van onder andere Diewertje Blok, Philip Freriks en Sonja Barend. Danniel Danniel: 'Anders dan een bioscoopfilm waarin vaak geprobeerd wordt personages en/of gebeurtenissen neer te zetten die groter dan het leven zijn, wil ik in dit project de gebeurtenissen die als groot gezien worden juist terugbrengen tot hun ware, menselijke, banale grootte. De realiteit die ik in deze film wil creëren kan misschien vergeleken worden met de realiteit in eerdere films die ik gemaakt heb, zoals Ei en Winter '89. In beide was er sprake van een realiteit die geografisch of historisch misschien niet helemaal klopt, maar toch geloofwaardig overkomt, en wel omdat er een beeld wordt gegeven van een dergelijke realiteit zoals we die ons voorstellen.'

De wet op het kleinbedrijf

1999 |

Nederland 1999. Kees van Vlaanderen en Kees Vlaanderen. Met o.a. Bert Luppes, Halina Reijn, Fedja van Huêt en Peter Paul Muller.

van Jan Wolkers. Deze maand zendt de Humanistische Omroep twee televisiebewerkingen uit van korte verhalen van Jan Wolkers en Hugo Claus. 'Ongenade' van Hugo Claus volgt op 30 december. De dramatisering van 'De wet op het kleinbedrijf' is het televisieregiedebuut van Kees Vlaanderen. Het is een parabel over een zonderlinge man, Jacob Savijn, die in een bekrompen dorp woont. En over Wouter, een jongen die bang is voor meneer Savijn, maar ook door hem wordt geïntrigeerd. Als kind betrapt Wouter meneer Savijn wanneer die naar opbollend wasgoed kijkt en zichzelf bevredigt. Savijn staat onder curatale van zijn twee ijzige zusters die hun troosteloze bestaan op hem botvieren. Jaren later ontmoet de volwassen Wouter Savijn opnieuw. Wouter schildert en Savijn neemt de kans waar naakt voor hem te poseren in aanwezigheid van Wouters mooie vriendin Ank, zijn gebochelde vriend Leendert en twee naïeve meisjes. Leendert haat medelijden en kan niet aanzien dat Savijn zich zo schaamteloos als slachtoffer gedraagt. De situatie escaleert meedogenloos. Kees Vlaanderen: 'Het intrigerende aan 'De wet op het kleinbedrijf' is dat je meegaat met een eenzame man in zijn perverse verlangens. Hij kan er niks aan doen. Maar ondanks dit meededogen, maakt hij ook het verlangen los met zijn kwetsbaarheid te spelen.' 'De wet op het kleinbedrijf' komt uit de bundel 'De hond met de blauwe tong' (1964)

Winter '89

1998 | Drama

Nederland 1998. Drama van Danniel Danniel. Met o.a. Marketa Hrubešová, Petr Motloch, Juliana Johanidesová, Daniel Rous en Zuzana Stivinová.

Maria (Hrube[KA5]sov[KA1]a) is een zorgeloze jonge vrouw in een niet nader genoemd Oostblokland. Ze wordt verliefd op de schuchtere politieman Karol (Motloch), die voor de geheime politie werkt. Maria ondervindt snel wat dat betekent: iedereen mijdt hen als de pest en niemand heeft nog vertrouwen in haar. Ze belandt daardoor met haar dochter in een volledig isolement. Zij vlucht naar het Westen en komt terecht in Rotterdam. En dan, na de Fluwelen Revolutie in 1989, staat op een dag Karol voor de deur van haar flatje. In afwachting van een asielbeschikking wordt hij volledig afhankelijk van Maria. Maria`s dochter Nina (Johanidesová) zinkt intussen weg in een moeras van drugs en zelfvernietiging. Dit subtiele drama is genuanceerd en illustreert treffend hoe complex de problematiek van een politieke ingreep op het leven van een enkeling kan zijn. Au fond een kleine, maar toch een grootse film als kijkervaring. Het scenario is van regisseur Danniel, een filmmaker die in 1976 zijn geboorteland Israël verruilde voor Nederland. Grotendeels in Praag gedraaid met Tsjechische acteurs, die geheel Tsjechisch gesproken is. Eerste bioscoopfilm van Nederlandse tv-producent IDTV.

Mijn familie - Mijn vader maakt foto's

1997 | Documentaire

Nederland 1997. Documentaire van Marie Claire Pijman.

Maria (Hrube[KA5]sov[KA1]a) is een zorgeloze jonge vrouw in een niet nader genoemd Oostblokland. Ze wordt verliefd op de schuchtere politieman Karol (Motloch), die voor de geheime politie werkt. Maria ondervindt snel wat dat betekent: iedereen mijdt hen als de pest en niemand heeft nog vertrouwen in haar. Ze belandt daardoor met haar dochter in een volledig isolement. Zij vlucht naar het Westen en komt terecht in Rotterdam. En dan, na de Fluwelen Revolutie in 1989, staat op een dag Karol voor de deur van haar flatje. In afwachting van een asielbeschikking wordt hij volledig afhankelijk van Maria. Maria`s dochter Nina (Johanidesová) zinkt intussen weg in een moeras van drugs en zelfvernietiging. Dit subtiele drama is genuanceerd en illustreert treffend hoe complex de problematiek van een politieke ingreep op het leven van een enkeling kan zijn. Au fond een kleine, maar toch een grootse film als kijkervaring. Het scenario is van regisseur Danniel, een filmmaker die in 1976 zijn geboorteland Israël verruilde voor Nederland. Grotendeels in Praag gedraaid met Tsjechische acteurs, die geheel Tsjechisch gesproken is. Eerste bioscoopfilm van Nederlandse tv-producent IDTV.

De Groote Postweg

1996 | Documentaire

Nederland 1996. Documentaire van Bernie IJdis.

Roadmovie-achtige documentaire over de Groote Postweg. Pramoedya Ananta Toer (1925), een van de belangrijkste Indonesische auteurs van de afgelopen decennia, schreef op verzoek van regisseur Bernie IJdis een essay over de Groote Postweg. Deze duizend kilometer lange weg dwars door Java werd begin vorige eeuw onder leiding van de Nederlander Daendels aangelegd en kostte duizenden Indische dwangarbeiders het leven. Omdat Toer als ex-politieke gevangene beperkt is in zijn bewegingsvrijheid, fungeren de filmmakers tijdens een reis langs de Postweg als zijn oren en ogen. Gedurende de tocht ontvouwen zich langzaam parallellen tussen het Indonesië van vroeger en nu. Daarnaast wordt, naarmate de film vordert, de grimmigheid van Toers situatie én de situatie in zijn land voelbaar.

Tralievader

1995 | Drama

Nederland 1995. Drama van Danniel Danniel. Met o.a. Johan Leysen, Karen van Holst Pellekaan, Chava voor in 't Holt, Jerry Delemarre en Danniel Aiss.

De film gaat over het kleine meisje Lize en haar ervaringen in een gezin met een joodse vader die het concentratiekamp heeft overleefd. Thuis duurt voor haar en haar beide broers, Max en Simon, de oorlog voort in de eindeloos herhaalde verhalen van vader Jochel over zijn kampervaringen. 'Vader heeft kamp', zegt Lize. Het gezin doet zijn best om met vader mee te leven, maar hij behandelt hen als vreemden die hem nooit zullen begrijpen. In deze verwarrende wereld is moeder Bette voor de kinderen de enige houvast.

Mykosch

1995 | Biografie, Korte film, Documentaire

Nederland 1995. Biografie van Danniel Danniel. Met o.a. Anne Cavadino, Thom Hoffman, Meral Taygun, Roef Ragas en Juan Carlos Tajes.

Film over het werk en leven van de in 1956 naar Nederland uitgeweken Hongaarse filmmaker Mykosch, die honderduit vertelt over waarheid en fictie in film en over de filmmaker die als een god over zijn personages heerst. Fragmenten uit de speelfilms die Mykosch maakte en films waarmee hij bezig is. Via flashbacks ziet men hoe Mykosch' eigen levensverhaal infiltreert in dat van de personages in zijn films. Complex van structuur met film-in-de- film en documentaire vs. geënsceneerde film.

Komarov

1994 |

Nederland 1994. Danniel Danniel.

Film over het werk en leven van de in 1956 naar Nederland uitgeweken Hongaarse filmmaker Mykosch, die honderduit vertelt over waarheid en fictie in film en over de filmmaker die als een god over zijn personages heerst. Fragmenten uit de speelfilms die Mykosch maakte en films waarmee hij bezig is. Via flashbacks ziet men hoe Mykosch' eigen levensverhaal infiltreert in dat van de personages in zijn films. Complex van structuur met film-in-de- film en documentaire vs. geënsceneerde film.

Een Held Van Onze Tijd

1994 |

1994. Ramón Gieling. Met o.a. Titus Muizelaar, Sylvia Poorta, Anneke Blok, Peer Mascini en Joy Hoes.

Film over het werk en leven van de in 1956 naar Nederland uitgeweken Hongaarse filmmaker Mykosch, die honderduit vertelt over waarheid en fictie in film en over de filmmaker die als een god over zijn personages heerst. Fragmenten uit de speelfilms die Mykosch maakte en films waarmee hij bezig is. Via flashbacks ziet men hoe Mykosch' eigen levensverhaal infiltreert in dat van de personages in zijn films. Complex van structuur met film-in-de- film en documentaire vs. geënsceneerde film.

De dorst van leer

1994 | Documentaire

Nederland 1994. Documentaire van Frank Vellenga.

Film over het werk en leven van de in 1956 naar Nederland uitgeweken Hongaarse filmmaker Mykosch, die honderduit vertelt over waarheid en fictie in film en over de filmmaker die als een god over zijn personages heerst. Fragmenten uit de speelfilms die Mykosch maakte en films waarmee hij bezig is. Via flashbacks ziet men hoe Mykosch' eigen levensverhaal infiltreert in dat van de personages in zijn films. Complex van structuur met film-in-de- film en documentaire vs. geënsceneerde film.

Sarajevo Film Festival Film

1993 | Documentaire

Nederland 1993. Documentaire van Johan van der Keuken.

Film over het werk en leven van de in 1956 naar Nederland uitgeweken Hongaarse filmmaker Mykosch, die honderduit vertelt over waarheid en fictie in film en over de filmmaker die als een god over zijn personages heerst. Fragmenten uit de speelfilms die Mykosch maakte en films waarmee hij bezig is. Via flashbacks ziet men hoe Mykosch' eigen levensverhaal infiltreert in dat van de personages in zijn films. Complex van structuur met film-in-de- film en documentaire vs. geënsceneerde film.

Amadeu Amadeu

1993 |

Nederland 1993. Karin Junger.

Film over het werk en leven van de in 1956 naar Nederland uitgeweken Hongaarse filmmaker Mykosch, die honderduit vertelt over waarheid en fictie in film en over de filmmaker die als een god over zijn personages heerst. Fragmenten uit de speelfilms die Mykosch maakte en films waarmee hij bezig is. Via flashbacks ziet men hoe Mykosch' eigen levensverhaal infiltreert in dat van de personages in zijn films. Complex van structuur met film-in-de- film en documentaire vs. geënsceneerde film.

De Domeinen Ditvoorst

1992 | Documentaire

Nederland 1992. Documentaire van Thom Hoffman.

Film over het werk en leven van de in 1956 naar Nederland uitgeweken Hongaarse filmmaker Mykosch, die honderduit vertelt over waarheid en fictie in film en over de filmmaker die als een god over zijn personages heerst. Fragmenten uit de speelfilms die Mykosch maakte en films waarmee hij bezig is. Via flashbacks ziet men hoe Mykosch' eigen levensverhaal infiltreert in dat van de personages in zijn films. Complex van structuur met film-in-de- film en documentaire vs. geënsceneerde film.

Viaduc

1991 |

1991. Danniel Danniel. Met o.a. Eva van Heijningen, Johan Leysen en Thom Hoffman.

Film over het werk en leven van de in 1956 naar Nederland uitgeweken Hongaarse filmmaker Mykosch, die honderduit vertelt over waarheid en fictie in film en over de filmmaker die als een god over zijn personages heerst. Fragmenten uit de speelfilms die Mykosch maakte en films waarmee hij bezig is. Via flashbacks ziet men hoe Mykosch' eigen levensverhaal infiltreert in dat van de personages in zijn films. Complex van structuur met film-in-de- film en documentaire vs. geënsceneerde film.

Kind in de oorlog - aflevering 1-7

1991 |

Nederland 1991. Wouter van der Sluis.

Film over het werk en leven van de in 1956 naar Nederland uitgeweken Hongaarse filmmaker Mykosch, die honderduit vertelt over waarheid en fictie in film en over de filmmaker die als een god over zijn personages heerst. Fragmenten uit de speelfilms die Mykosch maakte en films waarmee hij bezig is. Via flashbacks ziet men hoe Mykosch' eigen levensverhaal infiltreert in dat van de personages in zijn films. Complex van structuur met film-in-de- film en documentaire vs. geënsceneerde film.

Huishoudens van steen

1991 |

Nederland 1991. Kees Hin.

Film over het werk en leven van de in 1956 naar Nederland uitgeweken Hongaarse filmmaker Mykosch, die honderduit vertelt over waarheid en fictie in film en over de filmmaker die als een god over zijn personages heerst. Fragmenten uit de speelfilms die Mykosch maakte en films waarmee hij bezig is. Via flashbacks ziet men hoe Mykosch' eigen levensverhaal infiltreert in dat van de personages in zijn films. Complex van structuur met film-in-de- film en documentaire vs. geënsceneerde film.

Viermaal mijn hart

1990 | Korte film

Nederland 1990. Korte film van Heddy Honigmann. Met o.a. Mirjam Vriend, Harriet Stroet, Saskia Temmink en Loulou Rhemrev.

Film over het werk en leven van de in 1956 naar Nederland uitgeweken Hongaarse filmmaker Mykosch, die honderduit vertelt over waarheid en fictie in film en over de filmmaker die als een god over zijn personages heerst. Fragmenten uit de speelfilms die Mykosch maakte en films waarmee hij bezig is. Via flashbacks ziet men hoe Mykosch' eigen levensverhaal infiltreert in dat van de personages in zijn films. Complex van structuur met film-in-de- film en documentaire vs. geënsceneerde film.

Krokodillen in Amsterdam

1990 | Komedie

Nederland 1990. Komedie van Annette Apon en Anette Apon. Met o.a. Yolanda Entius, Joan Nederhof, Olga Zuiderhoek, Hans Hoes en Truus te Zelle.

Onopvallende komedie over de vriendschap tussen twee jonge vrouwen uit verschillende milieus. De ene is naïef en vrolijk, de andere ernstig en maatschappijkritisch. Wat te overduidelijk geïnspireerd op Vera Chytilova's Tsjechische film SEDMI KRASKY uit 1966.

Ei

1987 | Experimenteel, Komedie, Fantasy, Drama

Nederland 1987. Experimenteel van Danniel Danniel. Met o.a. Marijke Veugelers, Jake Kruyer, Peter Smits, Piet Kamerman en Coby Timp.

Een bakker van een jaar of vijfendertig woont nog bij moeder thuis, lezen en schrijven kan hij niet. Des te beter kan hij een ei rechtop zetten of een toren bouwen van ronde stenen. Het liefst zit hij op een bankje met zijn twee vrienden. Iemand schrijft een brief namens hem op een advertentie van een vrouw. Deze verschijnt kort daarop in het dorp. Een opvallende debuutfilm van Danniel, licht komisch van toon, met fraai kleurgebruik door cameraman Erik van Empel.

The Way to Paris

1981 |

1981. Danniel Danniel. Met o.a. Yvonne Cartwright, Jessie Gordon en Ian Rogers.

Een bakker van een jaar of vijfendertig woont nog bij moeder thuis, lezen en schrijven kan hij niet. Des te beter kan hij een ei rechtop zetten of een toren bouwen van ronde stenen. Het liefst zit hij op een bankje met zijn twee vrienden. Iemand schrijft een brief namens hem op een advertentie van een vrouw. Deze verschijnt kort daarop in het dorp. Een opvallende debuutfilm van Danniel, licht komisch van toon, met fraai kleurgebruik door cameraman Erik van Empel.

op televisie
0 uitzendingen

Maak een abonnement aan als u op tijd gewaarschuwd wilt worden wanneer Danniel Danniel op televisie komt.

Reageer