Louis Bélanger (1964): regie en scenario.
Er zijn 6 films gevonden.

Dead Lines

2010 | Thriller, Misdaad

Canada 2010. Thriller van Louis Bélanger. Met o.a. Jeri Ryan, Anthony Lemke, Bruno Verdoni en Sean Tucker.

Sophie Fyne is een modeontwerpster die zich bezighoudt met het milieu en vrouwenrechten. Ze staat op het punt haar eerste winkel te openen wanneer een van haar medewerkers wordt vermoord. Dan volgt een serie van angstwekkende gebeurtenissen. Sophie moet in actie komen om niet alleen haar carrière, maar ook haar tienerdochter te redden.

Lies and Deception

2005 |

Verenigde Staten 2005. Louis Bélanger. Met o.a. Mädchen Amick, Andrew W. Walker en Ellen Dubin.

Sophie Fyne is een modeontwerpster die zich bezighoudt met het milieu en vrouwenrechten. Ze staat op het punt haar eerste winkel te openen wanneer een van haar medewerkers wordt vermoord. Dan volgt een serie van angstwekkende gebeurtenissen. Sophie moet in actie komen om niet alleen haar carrière, maar ook haar tienerdochter te redden.

Nightlight

2003 | Mysterie, Thriller

Canada​/​​Verenigde Staten 2003. Mysterie van Louis Bélanger. Met o.a. Shannen Doherty, Michel Francoeur, Jayne Heitmeyer, Sean Tucker en Charles Edwin Powell.

Celeste (Doherty), die een restaurant bezit, heeft in een goede buurt in New York met veel geluk een mooi appartement gevonden. Een hele prestatie, want die zijn in The Big Apple schaars en duur. Haar zaken gaan goed en ze heeft bovendien een vriend, een knappe verschijning, die van haar houdt. Het lijkt wel of het geluk haar heeft toegelachen. Dan komen er donkere wolken aan de kim als ze merkt dat iemand haar constant begluurt. Ze kan niet uitmaken wie het is, en ze voelt zich steeds onbehaaglijker. Het scenario van Gregory Goodell naar een verhaal van Goodell en Robert Janes is een redelijk gespeelde standaard riller met onverwachte en onlogische wendingen. In de finale is er nog een aardige verrassing. De score van Jerry de Villiers, Jr. waarschuwt telkens als er iets engs op het punt staat te gebeuren. Film van het type tijdsdoder, die vooral in de smaak valt bij de fans van Doherty. Het camerawerk van Daniel Vincelette voor deze film, die binnen een maand is gedraaid in Canada, draagt zijn eigen steentje bij. Het budget bedroeg slechts een half miljoen dollar en in dat opzicht ziet deze prent er goed uit. Ook bekend als VIEW OF TERROR.

Gaz Bar Blues

2003 | Drama, Komedie

Canada 2003. Drama van Louis Bélanger. Met o.a. Réal Bossé, Sébastien Delorme en Maxime Dumontier.

Celeste (Doherty), die een restaurant bezit, heeft in een goede buurt in New York met veel geluk een mooi appartement gevonden. Een hele prestatie, want die zijn in The Big Apple schaars en duur. Haar zaken gaan goed en ze heeft bovendien een vriend, een knappe verschijning, die van haar houdt. Het lijkt wel of het geluk haar heeft toegelachen. Dan komen er donkere wolken aan de kim als ze merkt dat iemand haar constant begluurt. Ze kan niet uitmaken wie het is, en ze voelt zich steeds onbehaaglijker. Het scenario van Gregory Goodell naar een verhaal van Goodell en Robert Janes is een redelijk gespeelde standaard riller met onverwachte en onlogische wendingen. In de finale is er nog een aardige verrassing. De score van Jerry de Villiers, Jr. waarschuwt telkens als er iets engs op het punt staat te gebeuren. Film van het type tijdsdoder, die vooral in de smaak valt bij de fans van Doherty. Het camerawerk van Daniel Vincelette voor deze film, die binnen een maand is gedraaid in Canada, draagt zijn eigen steentje bij. Het budget bedroeg slechts een half miljoen dollar en in dat opzicht ziet deze prent er goed uit. Ook bekend als VIEW OF TERROR.

Mondialito

2000 |

Zwitserland 2000. Nicolas Wadimoff. Met o.a. Carl Brandt, Anton Kouznetsov, Antoine Maulini, Emma de Caunes en Moussa Maaskri.

Celeste (Doherty), die een restaurant bezit, heeft in een goede buurt in New York met veel geluk een mooi appartement gevonden. Een hele prestatie, want die zijn in The Big Apple schaars en duur. Haar zaken gaan goed en ze heeft bovendien een vriend, een knappe verschijning, die van haar houdt. Het lijkt wel of het geluk haar heeft toegelachen. Dan komen er donkere wolken aan de kim als ze merkt dat iemand haar constant begluurt. Ze kan niet uitmaken wie het is, en ze voelt zich steeds onbehaaglijker. Het scenario van Gregory Goodell naar een verhaal van Goodell en Robert Janes is een redelijk gespeelde standaard riller met onverwachte en onlogische wendingen. In de finale is er nog een aardige verrassing. De score van Jerry de Villiers, Jr. waarschuwt telkens als er iets engs op het punt staat te gebeuren. Film van het type tijdsdoder, die vooral in de smaak valt bij de fans van Doherty. Het camerawerk van Daniel Vincelette voor deze film, die binnen een maand is gedraaid in Canada, draagt zijn eigen steentje bij. Het budget bedroeg slechts een half miljoen dollar en in dat opzicht ziet deze prent er goed uit. Ook bekend als VIEW OF TERROR.

Post Mortem

1999 |

Canada​/​​Frankrijk 1999. Louis Bélanger en Catherine Tanitte. Met o.a. Ghislain Taschereau, Sarah Lecompte-Bergeron, Hélène Loiselle, Sylvie Moreau en Gabriel Arcand.

Celeste (Doherty), die een restaurant bezit, heeft in een goede buurt in New York met veel geluk een mooi appartement gevonden. Een hele prestatie, want die zijn in The Big Apple schaars en duur. Haar zaken gaan goed en ze heeft bovendien een vriend, een knappe verschijning, die van haar houdt. Het lijkt wel of het geluk haar heeft toegelachen. Dan komen er donkere wolken aan de kim als ze merkt dat iemand haar constant begluurt. Ze kan niet uitmaken wie het is, en ze voelt zich steeds onbehaaglijker. Het scenario van Gregory Goodell naar een verhaal van Goodell en Robert Janes is een redelijk gespeelde standaard riller met onverwachte en onlogische wendingen. In de finale is er nog een aardige verrassing. De score van Jerry de Villiers, Jr. waarschuwt telkens als er iets engs op het punt staat te gebeuren. Film van het type tijdsdoder, die vooral in de smaak valt bij de fans van Doherty. Het camerawerk van Daniel Vincelette voor deze film, die binnen een maand is gedraaid in Canada, draagt zijn eigen steentje bij. Het budget bedroeg slechts een half miljoen dollar en in dat opzicht ziet deze prent er goed uit. Ook bekend als VIEW OF TERROR.