Renata Scott: cast.
Er zijn 6 films gevonden.

Love Stinks

1999 | Komedie, Erotiek

Verenigde Staten 1999. Komedie van Jeff Franklin. Met o.a. French Stewart, Bridgette Wilson, Bill Bellamy, Tyra Banks en Steve Hytner.

Write To Kill

1990 | Thriller, Actiefilm

Verenigde Staten 1990. Thriller van Ruben Preuss. Met o.a. Scott Valentine, Joan Severance, Chris Mulkey, Ray Wise en Andreas Katsulas.

Wanneer de broer van debuterend auteur Valentine vermoord wordt door een valsemunter die voor hem een opdracht had, krijgt hij van inspecteur Bailey te horen dat hij voor hen werkte en dat ze weten dat Wise de moordenaar is. Deze staat echter volledig buiten schot. Dus wil Valentine de klus zelf klaren. Maar wanneer hij de moord wil plegen, blijkt dat Wise reeds vermoord is. De politie verdenkt Valentine; tijdens zijn vlucht krijgt hij hulp van de mooie, avontuurlijke Severance. Alledaagse actie-thriller met een Valentine waarin we moeilijk de macho-wreker kunnen zien. Severance brengt de enige lichte noot in dit routineus geschreven scenario van Miguel Tejada-Flores. Zonder veel fantasie gefilmd door Zoran Hochstatter. Ook bekend als WITH DEADLY INTENT.

The Switch

1990 | Horror

Verenigde Staten 1990. Horror van Arnold Schwarzenegger. Met o.a. William Hickey, Rick Rossovich, Kelly Preston, Roy Brocksmith en Ian Abercrombie.

Het tweede schuifje van van de kabeltv-drieluik TALES FROM THE CRYPT gaat over een cynische rijke oude man (Hickey) die verliefd is op een jonge vrouw. Hij bezoekt een plastisch-chirurg en laat zich het hoofd van een jongeman aanmeten. Als dat hij dat gedaan heeft wil hij een jonger lichaam, enz. Niet overtuigend gedaan en de humor is te geforceerd en het ideetje niet groots. Het script is van Michel Taav en Richard Tuggle. De regie van Schwarzenegger is te los. Zie ook TALES FROM THE CRYPT.

Overexposed

1990 | Thriller

Verenigde Staten 1990. Thriller van Larry Brand. Met o.a. Catherine Oxenberg, Karen Black, Jennifer Edwards, David Naughton en William Bumiller.

Een diva van de soap, Kirsten (Oxenberg) wordt lastig gevallen door haar fans, bespeurt dat steeds meer mensen uit haar naaste omgeving iets overkomt. Ze wordt bang en denkt dat een stalker het op haar gemunt heeft. Haar sceptische vriend Phillip (Naughton) meent dat ze spoken ziet en hun relatie verkilt door onbegrip en ongeloof. Bij Hank (Bumiller) die ze toevallig ontmoet, vindt ze veel warmte en liefde totdat ze begint te geloven dat... Het tamelijk verrassingsloze scenario van regisseur Brand (die in de film Morrison speelt) en Rebecca Reynolds (die Pam speelt) is traag, zonder plot en leidt nergens naar toe. Deze met een laag budget door Roger Corman geproduceerde film blikt goed en het camerawerk van David Sperling is niet slecht. In Mrs. Trowbridge herkennen we Karen Black.

Stepfather II

1989 | Horror, Thriller

Verenigde Staten 1989. Horror van Jeff Burr. Met o.a. Terry O'Quinn, Meg Foster, Caroline Williams, Jonathan Brandis en Henry Brown.

Saai vervolg op de film uit 1987, die slechts een clich[KA1]ematige karikatuur van zijn spannende voorganger is. O`Quinn, die in de eerste film om het leven gekomen zou zijn, wordt vijf minuten na het begin van de film wakker in een krankzinnigengesticht; hij ontsnapt, neemt een andere identiteit aan, trouwt bijna met een leuke onroerendgoed-makelaarster en wordt dan ontmaskerd door een wantrouwende buurvrouw, die bij de post werkt en het briefgeheim schendt. De kijker heeft dan al tachtig minuten op zijn stoel gezeten. In de finale wordt hij neergestoken. Een zwak script (geschreven door John Auerbach), een onlogisch verhaal en zwak spel, maar O'Quinn probeert er wat van te maken. Camerawerk van Jacek Laskus.

Driving Force

1989 | Actiefilm, Sciencefiction

Filipijnen​/​​Australië 1989. Actiefilm van Andrew Prowse. Met o.a. Sam Jones, Catherine Bach, Don Swayze, Stefanie Mason en Angel Cook.

Australisch vluggertje, gesitueerd in een nabije toekomst, rond truckers met verlaten snelwegen als territorium voor gangsters. Macho nonsense voor weinig eisende kijkers met o.a. Swayze (broertje van de bekendere Patrick) als de maniakale schoft, die bovendien aan een ongeneeslijke kwaal lijdt. Zelfs de fans van dit genre zullen het stuntwerk minderwaardig vinden: een dummy blijft b.v. duidelijk zichtbaar tijdens [KA1]e[KA1]en van de vele botsingen. Subplot met sentimenteel aanhangsel (het enige wat de held Jones op de been houdt is zijn dochtertje) krijgt ook een nul op het rekest.