Martin Starger: productie.
Er zijn 3 films gevonden.

Love Letters

1999 | Romantiek, Drama

Verenigde Staten 1999. Romantiek van Stanley Donen. Met o.a. Steven Weber, Laura Linney, Emily Hampshire, Richard Anselmo en Tim Redwine.

De 75-jarige regisseur Donen filmde Laura Linney (Tales of the city, The Truman show) even bekoorlijk als hij supersterren Gene Kelly en Audrey Hepburn filmde in respectievelijk Singin´ in the rain en Charade. Love letters, een verfilmd toneelstuk, is zijn eerste daadwerkelijk uitgevoerde project sinds 1984. Linney en Weber (Wings) spelen twee levenslange geliefden die altijd net de connectie met elkaar missen. De tragische liefde wordt met behulp van liefdesbrieven mooi verbeeld. (IdH/VPRO Gids)

Mask

1985 | Drama, Biografie

Verenigde Staten 1985. Drama van Peter Bogdanovich. Met o.a. Cher, Eric Stoltz, Sam Elliott, Estelle Getty en Richard Dysart.

Rusty (Cher) heeft een zoontje (Stoltz) die aan een zeldzame ziekte lijdt waardoor zijn hoofd misvormd is. Hij wordt geaccepteerd door haar en haar ruige vrienden, maar niet door school en de rest van de buitenwereld. Deze klassiek tragische opzet had makkelijk vervelend melodramatisch kunnen worden, maar met deze acteurs en onder leiding van Bogdanovich (The Last Picture Show) ontstond een emotioneel, oprecht wondertje. Het scenario van Anna Hamilton Phelan is gebaseerd op de ware geschiedenis van Rusty en Rocky Dennis. Muziek van oa Bruce Springsteen.

Herfstsonate

1978 | Drama

Zweden​/​​Duitsland​/​​Frankrijk 1978. Drama van Ingmar Bergman. Met o.a. Ingrid Bergman, Liv Ullmann, Lena Nyman, Halvar Bjork en Knut Wigert.

Bergman speelt een van haar prachtigste rollen als concertpianiste Charlotte die haar carrière altijd voor haar gezin heeft laten gaan. Als ze na een afwezigheid van zeven jaar haar dochter Eva (Ullmann) opzoekt, wordt ze geconfronteerd met de gevolgen. Tot haar schrik blijkt Eva Charlottes andere dochter, de zwaar gehandicapte Helena, in huis te hebben gehaald. Tijdens een nachtelijk gesprek, gooit Eva, die wanhopig zoekt naar moeders goedkeuring, al haar grieven in Charlottes gezicht. Veel, zeer veel wordt er gepraat in deze film, maar nog meer spreken de gezichten.