Gianni Marchetti: muziek.
Er zijn 4 films gevonden.

Sette baschi rossi

1969 | Oorlogsfilm

Italië​/​​Duitsland 1969. Oorlogsfilm van Mario Siciliano. Met o.a. Ivan Rassimov, Sieghardt Rupp, Arthur Brauss, Angelica Ott en Kirk Morris.

Een vrijwilligerscommando moet in de jungle van de Congo geheime militaire documenten die in handen van rebellen zijn gekomen terugveroveren. Een in ieder opzicht primitieve geweldfilm met bedenkelijke politieke kanten.

Le Tueur aime les bonbons

1968 | Avonturenfilm

Italië​/​​Portugal​/​​Frankrijk 1968. Avonturenfilm van Maurice Cloche. Met o.a. Kerwin Matthews, Marilù Tolo, Bruno Cremer, Venantino Venantini en Ricardo Garrone.

Een Amerikaanse geheim agent moet een vorst uit een denkbeeldig land die olie-concessies aan de USA heeft beloofd, tegen aanslagen beschermen. Een van de complicaties is dat de koning met een complete harem reist. Een doorsnee spionage- avontuur met melige grappen.

Candy

1968 | Komedie, Erotiek

Frankrijk​/​​Italië​/​​Verenigde Staten 1968. Komedie van Christian Marquand. Met o.a. Ewa Aulin, Richard Burton, Marlon Brando, Charles Aznavour en James Coburn.

Seks-satire die wat geforceerd aandoet over een jonge blonde vrouw die onder de indruk raakt van elke man die zij ontmoet. Fraaie gedeelten met leuke momenten en goed spel (vooral van Burton en Astin), maar niet goed genoeg om honderdvijftien minuten lang te blijven kijken. Bewerkt door Buck Henry naar de bestseller van Terry Southern en Mason Hoffenberg.

L' Occhio selvaggio

1967 | Drama, Documentaire

Italië 1967. Drama van Paolo Cavara. Met o.a. Philippe Leroy, Delia Boccardo, Gabriele Tinti, Lars Bloch en Giorgio Gargiullo.

Een documentarist provoceert en manipuleert zonder scrupules de werkelijkheid om zo die schokkende beelden voor zijn camera te krijgen waaraan hij zijn succes dankt. Ondanks zijn gevoelloze hooghartigheid wordt een jonge vrouw tijdens de filmopnamen verliefd op hem, met tragische gevolgen. Deze sleutelfilm is ge[KA3]inspireerd op het werk en leven van Gualtiero Jacopetti (en zijn fataal geëindigde romance met Belinda Lee), maar heeft hypocriete aspecten, omdat de film zwelgt in dezelfde soort taferelen die Jacopetti aan de kaak pretendeerde te stellen en omdat Cavara als co-regisseur van MONDO CANE en AFRICA ADDIO zelf ook boter op zijn hoofd heeft. Toch op een onaangename manier fascinerend, mede dankzij Leroy die zijn rol erg goed speelt. USA/GB-titel: THE WILD EYE.