Bob Rubin: cast en productie.
Er zijn 3 films gevonden.

The Animal

2001 | Komedie, Fantasy

Verenigde Staten 2001. Komedie van Luke Greenfield. Met o.a. Rob Schneider, Colleen Haskell, Michael Caton, Louis Lombardi en John C. McGinley.

Marvin (Schneider) is een loser, een watje, een pispaaltje. Alles wat hij doet gaat fout. Op een dag rijdt hij met z'n auto het ravijn in. Hij is zwaargewond maar wordt door een gekke geleerde opgelapt, met dierenorganen. Voortaan zit er een beest in hem. Hij rent als een hert, klimt als een aap, is geil als een hengst en haat katten als een hond. En plotseling lacht het leven hem toe. Bij vlagen erg ranzige komedie van de hoofdrolspeler van Deuce Bigalow: Male Gigolo, moet het hebben van de vette lach en de vunzige grap.

Dogboys

1998 | Drama, Horror, Thriller

Canada​/​​Verenigde Staten 1998. Drama van Ken Russell. Met o.a. Bryan Brown, Dean Cain, Tia Carrere, Richard Chevolleau en Sean McCann.

Marvin (Schneider) is een loser, een watje, een pispaaltje. Alles wat hij doet gaat fout. Op een dag rijdt hij met z'n auto het ravijn in. Hij is zwaargewond maar wordt door een gekke geleerde opgelapt, met dierenorganen. Voortaan zit er een beest in hem. Hij rent als een hert, klimt als een aap, is geil als een hengst en haat katten als een hond. En plotseling lacht het leven hem toe. Bij vlagen erg ranzige komedie van de hoofdrolspeler van Deuce Bigalow: Male Gigolo, moet het hebben van de vette lach en de vunzige grap.

Majority Rule

1992 | Drama

Verenigde Staten 1992. Drama van Gwen Arner. Met o.a. Blair Brown, John Getz, Jensen Daggett, Donald Moffat en John Glover.

Een vrouwelijke generaal uit de Golfoorlog, Katherine Taylor (Brown) wordt gepushed door een hoge politicus in Washington, Simms (Moffat) om mee te doen aan de race voor het presidentsschap in weerwil van haar geduldige echtgenoot Paul (Getz) en dochter Lucy (Daggett). Deze film is een goed bedoeld feministisch pamflet, maar gaat aan zijn amateurisme ten onder. Wie niet echt het Amerikaanse verkiezingssysteem kent, zoals vele tv-kijkers in Europa, mist ook nog een groot deel van de uitgangspunten van deze rolprent. Het niet al te sterke scenario is van David Taylor en de fotografie was in handen van Jim Chressenthis.