Geoff Stier: productie.
Er zijn 3 films gevonden.

Up at the Villa

2000 |

Verenigde Staten​/​​Verenigd Koninkrijk 2000. Philip Haas. Met o.a. Kristin Scott Thomas, Sean Penn, Anne Bancroft, James Fox en Jeremy Davies.

Britse schrijver W. Somerset Maugham publiceerde in 1941 een vlot geschreven novelle over een jonge Engelse weduwe die in de onheilspellende jaren 30 in Toscane weifelt over drie verschillende mannen. Belinda Haas, de echtgenote van regisseur Philip, nam het boekje ter hand en verminkte het tot een modderig scenario waarin aanvankelijk montere spelers in een maalstroom van formele dineetjes in dito villa's ten onder gaan. Gelukkig is Sean Penn van de partij, die erin slaagt het niveau nog wat op te krikken. Het lieflijke Italiaanse landschap treft ook geen blaam en zo blijft de janboel redelijk in evenwicht.

Poodle Springs

1998 | Misdaad, Film noir, Thriller

Verenigde Staten 1998. Misdaad van Bob Rafelson. Met o.a. James Caan, Dina Meyer, David Keith, Joe Don Baker en Tom Bower.

Britse schrijver W. Somerset Maugham publiceerde in 1941 een vlot geschreven novelle over een jonge Engelse weduwe die in de onheilspellende jaren 30 in Toscane weifelt over drie verschillende mannen. Belinda Haas, de echtgenote van regisseur Philip, nam het boekje ter hand en verminkte het tot een modderig scenario waarin aanvankelijk montere spelers in een maalstroom van formele dineetjes in dito villa's ten onder gaan. Gelukkig is Sean Penn van de partij, die erin slaagt het niveau nog wat op te krikken. Het lieflijke Italiaanse landschap treft ook geen blaam en zo blijft de janboel redelijk in evenwicht.

Polish Wedding

1997 | Drama

Verenigde Staten 1997. Drama van Theresa Connelly. Met o.a. Lena Olin, Gabriel Byrne, Claire Danes, Rade Serbedzija en Adam Trese.

Vluchtige slice-of-life komedie van debutante Theresa Connelly rond de perikelen van een Poolse arbeidersfamilie in Detroit. Een zwangere tiener (Claire Danes), een overspelige matriarch (Lena Olin), een passieve echtgenoot (Gabriel Byrne) en een handvol broers zorgen voor een kwartier pretentieloos vermaak: daarna wordt het letterlijk vervelend. Een hakkelend tempo, irrelevante episodes maar vooral de grove stereotyperingen voorkomen dat je wordt meegevoerd door het verhaal. Gelukkig biedt de sterke rolbezetting nog enige verstrooiing. (VM/VPRO Gids)