Art Dillard: cast.
Er zijn 4 films gevonden.

Leadville Gunslingers

1952 | Western

Verenigde Staten 1952. Western van Harry Keller. Met o.a. Allan 'Rocky' Lane, Eddy Waller, Grant Withers, Elaine Riley en Roy Barcroft.

Lane komt zijn vriend Waller te hulp. Hij heeft het aan de stok met een stel outlaws onder leiding van Withers (en natuurlijk Barcroft), die proberen hem van zijn ranch te verjagen. Achteraf blijkt dat er olie in de grond zit, maar de bandieten worden er geen dollar wijzer van, dankzij Lane.

Vigilante Hideout

1950 | Western

Verenigde Staten 1950. Western van Fred C. Brannon. Met o.a. Allan 'Rocky' Lane, Eddy Waller, Roy Barcroft, Virginia Herrick en Cliff Clark.

In deze Lane-western is Waller op zoek naar water, waar een groot gebrek aan is in de omgeving. De bevolking heeft voor het vinden en exploiteren geld bijeengebracht en daar loert een aantal bandieten op. Lane is er om te zorgen dat alles weer in orde komt.

North of the Rockies

1942 | Western

Verenigde Staten 1942. Western van Lambert Hillyer. Met o.a. Bill Elliott, Tex Ritter, Frank Mitchell, Shirley Patterson en Larry Parks.

Elliott is hier te zien als mountie en dus verplaatst de actie zich naar Canada. Ritter belandt zelfs in de gevangenis, maar alles komt op z'n pootjes terecht. In de 8 films die de beide westernhelden maakten, waren ze meestal aanvankelijk elkaars tegenstanders om uiteindelijk de krachten te bundelen en opruiming te houden onder het bandietendom. Parks maakte in 1941 zijn filmdebuut en dit was een van zijn eerste rollen. Eveneens in 1941 maakte Bridges zijn filmdebuut en speelde in diverse westerns van Elliott en Charles Starrett voor Columbia in deze tijd.

Ghost Patrol

1936 | Western

Verenigde Staten 1936. Western van Sam Newfield. Met o.a. Tim McCoy, Claudia Dell, Walter Miller, Wheeler Oakman en Lloyd Ingraham.

In deze magere western (waarin de held, Tim, niet op gang komt) zijn Miller en Oakman twee schurken die een uitvinder gevangen houden teneinde van zijn vondsten te kunnen profiteren. Tim, de man van het recht, moet daar een einde aan maken. De latere regisseur John English - vooral betrokken bij Gene Autry - was hier de montageman.