Lily Boulogne: cast.
Er zijn 4 films gevonden.

Les blessures assassines

2001 | Misdaad, Drama

Frankrijk 2001. Misdaad van Jean-Pierre Denis. Met o.a. Sylvie Testud, Julie-Marie Parmentier, Isabelle Renauld, Dominique Labourier en Jean-Gabriel Nordmann.

Le battement d'ailes du papillon

2000 | Komedie

Frankrijk 2000. Komedie van Laurent Firode. Met o.a. Audrey Tautou, Faudel, Eric Feldman, Eric Savin en Lysiane Meis.

Plus qu'hier, moins que demain

1999 | Drama

Frankrijk 1999. Drama van Laurant Achard. Met o.a. Alexis Perret, Daniel Isoppo, Lily Boulogne, Pascal Cervo en Laetitia Legrix.

De familie die het onderwerp is van Laurent Achards film is tamelijk melodramatisch van aard: vader is een zuipschuit, moeder een sterke, vastberaden en krachtdadige tante. De rusteloze tienerdochter Françoise houdt van haar neefje Bernard - een goed excuus om bij haar ouders en haar broertje Julien te blijven, onderwijl dromend van een toekomst met meer muziek erin, een bestemming die past bij haar zestien jaren en haar tieneridolen. In het tuinhuisje woont een sexy Arabier die de klusjes in huis opknapt. Dan komt na lange afwezigheid de nogal opgefokte oudste dochter Sonia thuis, die alle details van de getroubleerde familiegeschiedenis komt oprakelen. Achard vertelt dit verhaal in een gecontroleerde visuele stijl die weliswaar lyrische momenten kent, maar over de hele linie houdt hij de melodramatische elementen van het verhaal binnen de perken door afstandelijk camerawerk, daarbij geholpen door de uitstekende vertolking van de 'off-beat' personages.

Plus qu'hier moins que demain

1999 | Drama

Frankrijk 1999. Drama van Laurent Achard. Met o.a. Martin Mihelich, Laëtitia Legrix, Mireille Roussel, Pascal Cervo en Lily Boulogne.

De familie die het onderwerp is van Laurent Achards film is tamelijk melodramatisch van aard: vader is een zuipschuit, moeder een sterke, vastberaden en krachtdadige tante. De rusteloze tienerdochter Françoise houdt van haar neefje Bernard - een goed excuus om bij haar ouders en haar broertje Julien te blijven, onderwijl dromend van een toekomst met meer muziek erin, een bestemming die past bij haar zestien jaren en haar tieneridolen. In het tuinhuisje woont een sexy Arabier die de klusjes in huis opknapt. Dan komt na lange afwezigheid de nogal opgefokte oudste dochter Sonia thuis, die alle details van de getroubleerde familiegeschiedenis komt oprakelen. Achard vertelt dit verhaal in een gecontroleerde visuele stijl die weliswaar lyrische momenten kent, maar over de hele linie houdt hij de melodramatische elementen van het verhaal binnen de perken door afstandelijk camerawerk, daarbij geholpen door de uitstekende vertolking van de 'off-beat' personages.