Lorelei Leslie: cast.
Er zijn 2 films gevonden.

Evil Obsession

1995 | Thriller

Verenigde Staten 1995. Thriller van Richard W. Munchkin en Richard Munchkin. Met o.a. Corey Feldman, Kimberly Stevens, Mark Derwin, Brion James en Stacie Randall.

Een flauwe wie-is-de-dader met een routinescenario van Tom Constantine, die het schreef rondom de jonge, geile held Feldman in de rol van Homer. Een seriemoordenaar heeft het voorzien op de sexy meiden die op garagekalenders afgebeeld staan. Behalve Homer als dader, komen ook in aanmerking priv[KA1]edetective Damon (Derwin) en de enge dramaturg Stavinksi (James). Het volgende slachtoffer zal het mooie stuk Margo Johnson (Stevens) zijn. Er zijn twee vragen: 1. brengt Margo het er levend vanaf? en 2. valt ze in de armen van Homer? Wie het `t eerste raadt, heeft gewonnen. Meer valt er met deze domme film, die erotisch (!) bedoeld is, niet te beleven. Het camerawerk is van Michael Goi. Zonde van de tijd.

Somebody to Love

1994 | Komedie, Romantiek

Verenigde Staten 1994. Komedie van Alexandre Rockwell. Met o.a. Rosie Perez, Harvey Keitel, Michael DeLorenzo, Anthony Quinn en Steve Buscemi.

Perez steelt de show in haar wat weinig uitgewerkte hoofdrol van Mercedes, een meisje uit Brooklyn dat probeert actrice te worden in Hollywood. Ze is de minnares van Harry, een uitgerangeerde filmcowboy (Keitel, in een voor hem ongebruikelijke rol), maar roept vervolgens de genegenheid op van Ernesto (DeLorenzo), een simpele landarbeider die uit liefde voor haar gaat werken voor gangsterbaas Emelio (Anthony Quinn). De love-story waar het in dit grillige verhaal uiteindelijk om draait, wordt redelijk gevoelig in beeld gebracht, maar heeft nogal te lijden van al dat gangstergedoe en de vele cameo`s van beroemdheden (Fuller speelt in een cameo een beroemde filmregisseur (!) en Tarantino een ratelende barman). De film is opgedragen aan Federico Fellini en zijn vrouw en actrice Giulietta Masina. Het scenario is geschreven door Alexander Rockwell en Sergei Bodrov. Het camerawerk komt op naam van Robert Yeoman. Gefilmd in Panavision. Foto-kem color en Dolby-geluid.