Frank Strecker

Regisseur, Acteur, Scenarist

Frank Strecker is regisseur, acteur en scenarist.
Er zijn 23 films gevonden.

Der Schrei des Schmetterlings

1999 | Drama

Duitsland 1999. Drama van Frank Strecker. Met o.a. Marek Harloff, Marie Zielcke, Hannelore Elsner, Dietmar Schönherr en Tito Larriva.

Pablo (Harloff) ontmoet Paulina (Zielcke) op een rockconcert, maar Pablo heeft geen zin in een flirtpartijtje. Later begrijpen we waarom - door de zoveelste echtscheiding van zijn moeder Susanne (Elsner) doet hij een poging tot zelfmoord. Hij wordt opgenomen in een kliniek, waar hij Paulina weer treft. Terwijl Pablo zich relatief snel herstelt, is het met Paulina erger gesteld: ze heeft leukemie. Ze raken in gesprek en Pablo vertelt dat zijn vader Joey (Larriva) op het concert speelde. Pablo heeft hem sedert hij een klein kind was, niet meer gezien. Paulina sleept Pablo mee naar een studio, waar zijn vader juist opnamen maakt. De ontmoeting tussen vader en zoon werkt heilzaam en Paulina en Pablo bezegelen hun vriendschap met een nachtje in een hotel aan zee. Paulina kan gered worden door een beenmergtransplantatie, waarvoor haar grootvader donor is. Ze vreest het ergste, maar nu staat Pablo aan haar zijde. Het redelijke scenario van Sarah Brigitte Thomsen valt in de categorie van de smartlap-van-de-week en is niet meer maar ook niet minder dan legio Amerikaanse voorbeelden. De vertolking is geloofwaardig en de muziek past goed bij het algehele kader. Het camerawerk is van Jügen Jürges. Sleepte op kleine festivals diverse prijzen in de wacht. Stereo.

Tatort: Fürstenschüler

1998 | Thriller

Duitsland 1998. Thriller van Frank Strecker. Met o.a. Bernd Michael Lade en Peter Sodann.

Pablo (Harloff) ontmoet Paulina (Zielcke) op een rockconcert, maar Pablo heeft geen zin in een flirtpartijtje. Later begrijpen we waarom - door de zoveelste echtscheiding van zijn moeder Susanne (Elsner) doet hij een poging tot zelfmoord. Hij wordt opgenomen in een kliniek, waar hij Paulina weer treft. Terwijl Pablo zich relatief snel herstelt, is het met Paulina erger gesteld: ze heeft leukemie. Ze raken in gesprek en Pablo vertelt dat zijn vader Joey (Larriva) op het concert speelde. Pablo heeft hem sedert hij een klein kind was, niet meer gezien. Paulina sleept Pablo mee naar een studio, waar zijn vader juist opnamen maakt. De ontmoeting tussen vader en zoon werkt heilzaam en Paulina en Pablo bezegelen hun vriendschap met een nachtje in een hotel aan zee. Paulina kan gered worden door een beenmergtransplantatie, waarvoor haar grootvader donor is. Ze vreest het ergste, maar nu staat Pablo aan haar zijde. Het redelijke scenario van Sarah Brigitte Thomsen valt in de categorie van de smartlap-van-de-week en is niet meer maar ook niet minder dan legio Amerikaanse voorbeelden. De vertolking is geloofwaardig en de muziek past goed bij het algehele kader. Het camerawerk is van Jügen Jürges. Sleepte op kleine festivals diverse prijzen in de wacht. Stereo.

Tatort - Fürstenschüler

1998 | Mysterie

Oostenrijk/Duitsland 1998. Mysterie van Frank Strecker. Met o.a. Peter Sodann, Bernd Michael Lade, Gerd Silberbauer, Anke Sevenich en Nils Nelleßen.

Uit de Mulde wordt het lijk opgevist van Kerstin (Lara), een leerlinge van het elitaire F[KA3]urstengymnasium. Commissarissen Ehrlicher (Sodann) en Kain (Lade) trachten de zaak discreet op te lossen. De lijkschouwing brengt aan het licht dat het slachtoffer een slag op het hoofd kreeg, bewusteloos in het water terechtkwam en verdronk. Als later blijkt dat het meisje al vier maanden zwanger was, onderwerpen Ehrlicher en Kain alle mannelijke leerlingen aan een DNA-test. Was de vader de moordenaar? Of weten directeur Hermann (Silberbauer) en zijn vrouw Katrin (Sevenich) er meer van? En welke rol speelt haar ex-vriend Frank (Nelleßen), en haar broer in dit alles? Frank bekent aanvankelijk de zaak, maar komt dan als lijk boven water. Nu lijkt directeur Hermann het gedaan te hebben, of niet soms? Weinig originele krimi, maar zoals steeds in deze reeks goed opgebouwd en een spannend tijdverdrijf voor liefhebbers van een wie-is-de-dader. De acteurs leveren adequate prestaties. Stefan Kolditz schreef het scenario en achter de camera stond Peter Ambach. Aflevering 387. Stereo.

Ein unvergessliches Wochenende... an der Nordsee

1995 |

Duitsland 1995. Frank Strecker. Met o.a. Hans Wyprächtiger, Heinz Werner Kraehkamp en Felix von Manteuffel.

De snobistische dr. Lutz Hoppeditz en de chaoot Erwin Würmeling hebben een bloedhekel aan elkaar, maar worden nu door hun baas Detlev Dormann gedwongen samen een korte vakantie door te brengen op het eiland Südfall om hun onderlinge problemen bij te leggen

Immer Ärger mit Nicole

1993 | Komedie

Duitsland 1993. Komedie van Frank Strecker. Met o.a. Hans Clarin, Dagmar Koller, Nicole Weber, Ottfried Fischer en Harald Leipnitz.

Clarin is een geflopte artiest, die meent met reisleidster Weber een affaire gehad te hebben, maar hij had toen veel te veel op. Ondertussen zit Weber op zwart zaad en als Clarin negen maanden later voor een vakantie opduikt, meent zij in hem het ideale chantage-slachtoffer gevonden te hebben. Boulevardklucht omgezet naar een tv-film met exotisch decor. Gesitueerd in Thailand. Scenario van Erich Thomek. Camerawerk van Marc Prill.

Christinas Seitensprung

1993 | Drama

Duitsland 1993. Drama van Oliver Storz. Met o.a. Gerd Böckmann, Iris Berben, Jutta Speidel, Michael Degen en Frank Strecker.

Christina (Berben) zit met een probleem: zij verdenkt haar echtgenoot Thomas (Br[KA3]ockmann) ervan dat hij haar bedriegt. Helderziende Gregor (Degen) tracht haar te helpen met een verbluffende verklaring: haar paniek wordt veroorzaakt door de angst die zij heeft om zelf een slippertje te maken. Berben is, zoals meestal, het bekijken waard, ook in dit niemendalletje. Scenario van regisseur Storz.

Ein unvergeßliches Wochenende...in Salzburg

1992 | Drama

Duitsland/Oostenrijk 1992. Drama van Frank Strecker. Met o.a. Christiane Hörbiger, Michael Degen, Michèle Marian, Siegfried Lowitz en Lonny Kellner-Frankenfeld.

Een tweede aflevering in de serie met toeristische plaatjes en een weekendintrige. Deze keer voltrekt de handeling zich in het schilderachtige Salzburg, waar zich een variatie op een driehoeksverhouding afspeelt: Hörbiger wordt door haar man Degen bedrogen en gaat naar de geboortestad van Mozart om een paar daagjes op verhaal te komen. Uitgerekend logeert Degen met zijn minnares Marian in hetzelfde hotel. Uitgever Lowitz kruist hun pad. Een postbode en een sensatiejournaliste vlechten het pulpverhaaltje aan elkaar. Scenario van Frank Strecker en camerawerk van Peter Ambach.

Steuergeheimnisse

1991 |

Duitsland 1991. Frank Strecker. Met o.a. Felix von Manteuffel, Hannelore Elsner, Katrin Fröhlich, Edwin Marian en Christian Berkel.

De tribulaties van belastingambtenaar Manteuffel temidden van zijn middelmatige collega's en bazen, en een wereld van list en bedrog, die zich zowel binnen als buiten de inspectie afspelen. Naar een verhaal van Peter Scheiber en camerawerk van Peter Ambach.

Laura et Luis

1990 | Misdaad

DDDE/Frankrijk/Italië 1990. Misdaad van Frank Strecker. Met o.a. Coco Winkelmann, Jan Andres, Damien Lechevrel, Patrick Bach en Vanessa Gravina.

Laura en Louis zijn op heel jonge leeftijd bij hun familie weggehaald en door andere volwassenen klaargestoomd om te stelen, te bedelen en te werken voor Milanese misdadigers. Een jonge Duitse pater, hiervan op de hoogte gebracht, tracht hen uit dit wereldje vandaan te halen. Een internationale produktie waarin, zoals altijd in dat geval, vele moeilijke afwegingen gedaan moesten worden met uiteindelijk een onevenwichtig resultaat. Maar over het geheel genomen is er sprake van een knappe opbouw en komt de film geloofwaardig over. Zo ook maakt het overtuigde èn overtuigende spel veel goed.

Anna

1988 | Romantiek

Duitsland 1988. Romantiek van Frank Strecker. Met o.a. Silvia Seidel, Patrick Bach, Jon Peterson, Günther Maria Halmer en Ilse Neubauer.

Deze film is een vervolg op de gelijknamige succesvolle zes- delige Duitse tv-serie, waarin we zien hoe het verder gaat met de populaire balletdanseres Anna. Ze krijgt een engagement in New York, en dat brengt haar privéleven - ze heeft een relatie met Rainer, die aan een rolstoel gekluisterd is - in de war. Een prettige ontspanningsfilm, heel geschikt voor een breed publiek. Choreografie van Molly Molloy. Het scenario is van Justus Pfaue. Het camerawerk is van Peter Ambach.

Tatort - Einer sah den Mörder

1986 | Mysterie

Duitsland 1986. Mysterie van Theo Mezger. Met o.a. Werner Schumacher, Frank Strecker, Horst Michael Neutze, Friedrich G. Beckhaus en Dieter Eppler.

De laatste aflevering met inspecteur Lutz, zijn zestiende zaak. Hij komt deze keer nogal in de problemen, omdat hij vroeger een verhouding had met de vrouw, die vermoord is. Hij moet het geval beslist oplossen. Bovendien legt een getuige een voor hem belastende verklaring af. Het scenario is van Fritz Eckhardt en het camerawerk is van Justus Pankau. Aflevering 178.

Tatort - Miese Tricks

1985 | Mysterie

Duitsland 1985. Mysterie van Theo Mezger. Met o.a. Werner Schumacher, Frank Strecker, Angelika Bender, Michael Mendl en Rolf Zacher.

Commissaris Lutz (Schumacher) en zijn assistent (Strecker, die dus het werk doet) moeten een bankroof met gijzeling ophelderen. Zoals al gauw blijkt, hebben de gijzelaars en de bankrover elkaar al eens eerder gezien. Deze tv-krimi is niet spannend, bevat een weinig geloofwaardige poging tot psychologische diepgang en een slordig in elkaar gezet verhaal. Het scenario is van Karl Heinz Willschrei. Het camerawerk is van Justus Pankau. Vijftiende zaak van Lutz, aflevering 169.

Die Mitläufer

1985 | Historische film, Documentaire

Duitsland 1985. Historische film van Erwin Leiser en Eberhard Itzenplitz. Met o.a. Felix von Manteuffel, Lissi Mangold, Gottfried John, Regina Lemnitz en Frank Strecker.

Deze film, waarin documentairemateriaal en gespeelde scènes elkaar afwisselen, schildert het leven van alledag van de 'kleine man' in het Derde Rijk. Aan de hand van individuele lotgevallen probeert regisseur Leiser te laten zien hoe het kon gebeuren dat zoveel Duitsers meelopers van het nazi- regime werden.

Tatort - Mord ist kein Geschäft

1983 | Mysterie

Duitsland 1983. Mysterie van Theo Mezger. Met o.a. Werner Schumacher, Frank Strecker, Despina Pajanou, Hartmut Reck en Peter Ehrlich.

G[KA3]unther Happel wordt levenloos in de bossen in zijn camper gevonden door een landbouwer. Als Lutz (Schumacher) met Wagner (Strecker) poolshoogte komt nemen, stuiten zij op Kehl (Lakenmacher) die juist in zijn opvallende sportwagen op weg is naar Happel. Kehl zou lid zijn van een bende die restaurateurs en kleine ondernemers afperst en hij is `geldloper`. Een uitbater van een Grieks restaurant en een Turkse ondernemer ([KA3]Ulgen) pikken het niet langer, en proberen hun collega`s te mobiliseren tegen Sakowski (Ehrlich), die het hoofd van de afpersorganisatie is. Het merendeel zwijgt uit angst en Lutz komt niet verder. Sakowski neemt echter contact op met Lutz, want Happel inde voor zijn 'bedrijf' de 'verzekeringspremies' en hij heeft geen belang bij moord. Op de achtergrond bevindt zich een machtsstrijd. Het geroutineerde scenario van Felix Huby is echter heel realistisch en hij laat Lutz en Wagner behendig manoeuvreren door het gangsterland rondom Mercedes-Town Stuttgart. Let op Pajanou als Aischa; zij zou tien jaar later haar eigen commissarissen-serie DOPPELTER EINSATZ krijgen bij RTL TELEVISION en samen met haar blonde collega in Hamburg explosieve zaken oplossen. Dertiende zaak van Lutz, aflevering 144.

Tatort - Blinde Wut

1982 | Mysterie

Duitsland 1982. Mysterie van Theo Mezger. Met o.a. Werner Schumacher, Frank Strecker, Rüdiger Kirschstein, Grete Wurm en Volker Eckstein.

Na een heftige ruzie bij de familie D[KA3]aubler vallen er in huis schoten. De buren roepen de politie erbij. De sterke arm forceert de deur en de politie treft de vrouw dood aan, overleden door een kogel, terwijl man en kind zwaar gewond zijn. Er zou een figuur gezien zijn die zich uit de voeten maakte. Al snel stelt Kommissar Lutz (Schumacher) vast dat de heer des huizes, Bernhard D[KA3]aubler (Kirschstein), de trekker overhaalde. Alleen is niet duidelijk waarom. Dat moet dan blijken uit het scenario van Peter Scheibler, die de commissarisfiguur weer menselijk opvoert en naast het misdaadverhaal aandacht heeft voor menselijke verhoudingen, hier een situatie die kortsluiting betreft. Camerawerk van Justus Pankau.

Tatort - Nebengeschäfte

1981 | Mysterie

Duitsland 1981. Mysterie van Bruno Voges. Met o.a. Werner Schumacher, Frank Strecker, Manfred Seipold, Heinz Werner Kraehkamp en Susanne Schaefer.

Magazijnmeester Richard Immig (Kraehkamp) lukt het niet orde op zaken in zijn magazijn aan te brengen. Het invoeren van de artikelen bij het grossiersbedrijf voor de elektrohandel op de computer mislukt, en Immig wordt door zijn toornige chef Hanke (Friedrich) gedegradeerd tot magazijnbediende met de daarbij behorende salarisverlaging. Hierdoor komt Immig priv[KA1]e in de financi[KA3]ele problemen. Immig pikt van de firma een tweetal videorecorders, die hij zwart verkoopt. Hij merkt niet dat zijn collega Reindl (Traier) hem betrapt heeft bij de diefstal. Nu dwingt Reindl Immig nog meer te stelen, maar als er een complete vrachtwagen verdwijnt, eindigt Reindl als lijk op het terrein van de firma. Kommissar Lutz (Schumacher) wordt ingeschakeld omdat het om moord gaat. Lutz, geholpen door zijn assistent Wagner (Strecker), legt onmiddellijk een verband tussen de diefstallen en de moord. Het gedetailleerde scenario van Peter Scheibler geeft diepte aan de personages en het bevat een paar zeer onverwachte wendingen, waardoor de kijker-amateurspeurder, die een snelle conclusie trekt, er heel gemakkelijk naast zit. Het camerawerk is van Dietrich Lehmstedt. Elfde zaak van Lutz. Aflevering 120.

Tatort - Kein Kinderspiel

1980 | Mysterie

Duitsland 1980. Mysterie van Theo Mezger. Met o.a. Werner Schumacher, Frank Strecker, Angelika Bender, Karl-Heinz Hassel en Julia Hainzl.

Rainer Wolf (Hassel) doet aangifte bij de politie van de vermissing van zijn opstandige dochter Stefanie (Hanizl) die de reputatie van spijbelaarster geniet. De volgende morgen arresteert men een man die Stefanie`s schooltas bij zich heeft. Hij beweert hem op een vuilnisbelt te hebben gevonden. Lutz (Schumacher) wil hem laten lopen, maar dan krijgt hij te horen dat het ontzielde lichaam van Stefanie is gevonden. Geholpen door zijn assistent Wagner (Strecker) gaat Kommissar Lutz na of de dader soms binnen de familiekring gezocht moet worden wat bij dergelijke misdrijven heel dikwijls het geval is. Ze ontdekken dat Stefanie`s stiefmoeder Roswitha (Bender) een strafblad heeft en dat Stefanie niet met haar pleegmoeder kon opschieten. Zou er iets met Rainer's tweede vrouw zijn? Het scenario van Peter Scheibler is een geslaagd psychologisch portret over een nerveuze tiener, die maar moeilijk de dood van haar eigen moeder kon verkroppen en zelf een tragisch lot moest ondergaan. Schumacher, die een beetje doet denken aan bondskanselier Schröder is heel geloofwaardig, net zoals Strecker als zijn assistent met zijn ouderwetse bril met een dik montuur wat toen mode was. Ondanks de gedateerde sfeer van rond 1979 een geslaagde aflevering. Het camerawerk is van Justus Pankau. Ook bekend als TATORT - KEIN KINDERGELD, een overigens meerzeggende titel. Tiende zaak van Lutz. Aflevering 108.

Tatort - Zweierlei Knoten

1979 | Mysterie

Duitsland 1979. Mysterie van Theo Mezger. Met o.a. Werner Schumacher, Frank Strecker, Martin Schwab, Arnfried Krämer en Rainer Will.

Na vijftien jaar celstraf wegens moord op twee meisjes komt Wenzel Hirmer (Schwab) op vrije voeten omdat men hem genezen heeft verklaard. Kort daarop wordt in zijn huis een meisje levenloos aangetroffen. De omstandigheden waaronder het slachtoffer is overleden, zijn gelijk aan het zedenmisdrijf van vijftien jaar geleden - net iets te toevallig. Hoewel de schijn tegen hem is, beweert Wenzel bij hoog en laag dat hij er niets mee te maken heeft. Ook zijn behandelende psychiater, professor Pabst (Kr[KA3]amer) meent dat Wenzel er niet de hand in gehad kan hebben. Kommissar Lutz (Schumacher) laat zien dat hij genuanceerd genoeg is om menselijke en causale verbanden te onderscheiden. Het scenario is van de productieve krimifilm-auteur Karl Heinz Willschrei, achter de camera stond Justus Pankau. Negende zaak van Lutz, aflevering 102.

Tatort - Himmelblau mit Silberstreifen

1977 | Mysterie

Duitsland 1977. Mysterie van Theo Mezger. Met o.a. Werner Schumacher, Frank Strecker, Klaus Herm, Günther Strack en Claudia Wedekind.

Kommissar Lutz (Schumacher) wordt bij zijn zevende zaak geconfronteerd met de moord op Paul Seifert, die door zijn broer Erwin (Herm) levenloos in zijn grote bungalow gevonden was. De safe is opengebroken, maar Lutz denkt niet aan roofmoord, omdat de dader binnengelaten moet zijn door het slachtoffer, of over een sleutel beschikt moet hebben. Er zijn maar twee personen die een sleutel hebben: Erwin en de huishoudster Kollmann (Martini). Erwins fotozaak loopt slecht en zijn huwelijk staat op springen. Paul had nogal wat geld en Erwin is zijn erfgenaam. Hoewel alles in de richting van Erwin wijst, twijfelen de kijker en Lutz aan zijn schuld. Oberinspektor Marek (Eckhard) kruist het pad van Lutz en zo ontstaat de oplossing. Meer een psychologische sfeertekening van het leven in de jaren 1970 in de provincie in Zuid-Duitsland dan een beklijvend misdaadverhaal. Het camerawerk is van Justus Pankau. Aflevering nummer 71.

Tatort - Augenzeuge

1976 | Mysterie

Duitsland 1976. Mysterie van Theo Mezger. Met o.a. Werner Schumacher, Frank Strecker, Henning Venske, Kornelia Boje en Gundry Grand.

J[KA3]urgen Santner (Venske), een wijnhandelaar uit Heidelberg, is de toevallige getuige van een overval op een pomphouder (Mehr). Als Kommissar Lutz (Schumacher) zijn getuigenverklaring optekent, voelt hij aan zijn klompen dat Santner een en ander verzwijgt, maar hij kan er de vinger niet op leggen. Lutz had het bij het rechte eind, maar dan zijn we bij de oplossing van het geval en heeft Santner ondertussen zijn hachje geriskeerd door de gangsters te chanteren. Het scenario van Urs Aebersold is een misdaadverhaal zonder omhaal dat heel adequaat uit de verf komt met Schumacher als Lutz, die bij zijn zesde zaak de kijker niet teleurstelt. Kommissar Gerber (Schimmelpfennig) reikt Lutz de helpende hand. Het camerawerk is van Justus Pankau. Aflevering 59.

Tatort - Schöne Belinda

1975 | Mysterie

Duitsland 1975. Mysterie van Theo Mezger. Met o.a. Werner Schumacher, Frank Strecker, Werner Bruhns, Monika Gabriel en Annette Kluge.

De vijfde zaak van Kommissar Lutz (Schumacher) brengt hem in contact met Horst Lippens (Bruhns), een rijke zakenman uit Ulm, als diens priv[KA1]echauffeur Manfred levenloos uit de snelvliedende Donau wordt opgevist. Aanvankelijk houden Lutz en zijn assistent Wagner (Strecker) het op de criminele verbindingen van Manfred met de drugsmaffia, maar dan beginnen zij zich te interesseren voor de mysterieuze, schone dame uit de titel (Gabriel), die zich aan de zijde van Lippens bevindt. Hun theorie valt in duigen en met behulp van Kommissar Liesendahl (Eppler) uit Saarbrücken lossen ze de moord op. Het scenario van Ars Aebersold is heel aardig. Het camerawerk is van Justus Pankau. Aflevering 54.

Tatort - Playback oder die Show geht weiter

1974 | Mysterie

Duitsland 1974. Mysterie van Rolf von Südow. Met o.a. Heinz Schimmelpfennig, Petr Bongartz, Heidi Brühl, Christiane Krüger en Udo Vioff.

Schlagerzangeres Heidi Br[KA3]uhl maakt een internationale toernee. Ze strijkt neer voor een optreden in Baden-Baden, de fraaie kuurplaats niet ver van Karlsruhe in het dal van de Rijn. Er wordt een aanslag gepleegd op bandleider Rob Leuwen (Dux) en bij een volgende aanslag raakt Br[KA3]uhl zelf gewond. The show must go on, hetgeen Heidi met de zo pas (!) in de mode geraakte techniek uit de titel met succes doet. Het is echter de hoogste tijd om in te grijpen voor Kriminalhauptkommissar Gerber (Schimmelpfennig). Hij krijgt daarbij assistentie van zijn collega Kommissar Lutz (Schumacher). De 32-jarige Brühl speelt zichzelf en doet het heel plezierig. Ze zou in haar artistieke carrière in 32 films spelen. Ze overleed op 49- jarige leeftijd in 1991 aan borstkanker omdat zij besloten had dat ze als mindervalide niet verder door het leven wilde gaan. De tweede zaak van Gerber is wederom een buitenissig geval. Het scenario is van Henner Höhs. Aflevering 38.

Tatort - Stuttgarter Blüten

1973 | Mysterie

Duitsland 1973. Mysterie van Theo Mezger. Met o.a. Werner Schumacher, Willy Reichert, Max Strecker, Frank Strecker en Manfred Seipold.

In Stuttgart en omgeving duiken met de regelmaat van de klok valse briefjes van honderd mark op. De kijker weet dat de maker een oude vakman is, met een nederig baantje in een drukkerij. Buiten de stad, in Stammheim dat bekend is om de beruchte gevangenis, waarin de leden van de RAF zijn opgesloten, gebeurt een verkeersongeluk waarbij de drukplaten van het geld gevonden worden. De bestuurder van de auto is zo zwaar gewond dat hij niet gehoord kan worden. Commissaris Lutz (Schumacher) krijgt een `gouden` tip: het geld zou in de huisdrukkerij van de gevangenis vervaardigd worden. Tamelijk dom, want Lutz is er snel achter dat dit onmogelijk is. Met hulp van zijn collega uit M[KA3]unchen Oberinspektor Melchior Veigl (Bayrhammer) grijpt hij de valsmunter in zijn kladden, die ongestoord voor zijn oude dag hoopte te kunnen zorgen. Het scenario is van Wolfgang Menge en het camerawerk is van Horst Schalla. Derde zaak van Lutz en aflevering 28.

op televisie
0 uitzendingen

Maak een abonnement aan als u op tijd gewaarschuwd wilt worden wanneer Frank Strecker op televisie komt.

Reageer