Christian Alers: cast.
Er zijn 33 films gevonden.

Quelle famille!

1991 | Komedie, Mysterie

Frankrijk 1991. Komedie van Michel Siripe. Met o.a. Micheline Dax, Christian Alers, Patrick Préjean, Evelyne Dassas en Raphaële Moutier.

Op een dag zijn in een groot appartement vier generaties van dezelfde familie verenigd. Hun leeftijden lopen uiteen van twintig tot tachtig jaar. Gaat het om een huwelijk of een erfenis? Nee! Er moet een mysterie opgelost worden. Een prima onderwerp, ware het niet dat de regie zo dood is als een pier en dat de dialogen loodzwaar, nietszeggend en veel te lang zijn. Bovendien winden de acteurs zich enorm op, terwijl er uiteindelijk niet veel bijzonders aan de hand blijkt te zijn. Ondertussen vindt de kijker dat het allemaal wel erg lang duurt.

Marie Pervenche: Le ressort diabolique

1991 | Komedie, Misdaad

Frankrijk 1991. Komedie van Serge Korber. Met o.a. Danièle Evenou, Alain Doutey, Christian Alers, Patrick Guillemin en Yann Colette.

Twee nogal onhandige moordenaars (van de operette) lopen een bekeuring op en schieten per ongeluk de veer van een revolver af op de agente: een lastig bewijsstuk! Zij volgen haar tot bij haar huis en sluiten haar op, maar ze ook weer niet al te slim, etc. Zoals altijd in de serie Marie Pervenche gaat het om een komische film en als het dan al geen filmtechnische topprestatie is, is het in ieder geval wel een stukje pretentieloos amusement.

Marie Pervenche: La planche étroite

1991 | Misdaad, Komedie

Frankrijk 1991. Misdaad van Jean Sagals. Met o.a. Danièle Evenou, Alain Doutey, Christian Alers, Gérard Klein en Jacques Dufilho.

Een zoveelste avontuur van de politieagente Marie Pervenche, die de auto van een schrijver, waarin zich het unieke exemplaar van het manuscript van zijn nieuwe boek bevindt, laat wegslepen. Helaas wordt de auto verdonkeremaand door een bende oplichters. Dankt veel aan de uitdagende bekoorlijkheid van Evenou in de hoofdrol, want de intriges worden steeds moeizamer. En wie is er wel eens een auteur tegengekomen die geen kopie heeft van zijn nieuwe, nog niet gepubliceerde manuscript?

Une sauterelle dans un magasin de porcelaine

1990 | Misdaad, Komedie

Frankrijk 1990. Misdaad van Claude Boissol. Met o.a. Danièle Evenou, Xavier Saint-Macary en Christian Alers.

Pervenche doet ditmaal onderzoek naar een overval die is gepleegd bij een grote antiquair op Saint-Germain-des-Près. Maar met de als altijd bitse maar charmante Evenou, zodat eerder sprake is van een humoristische dan van een dramatische ondertoont. Ontspannend.

Marie Pervenche: Salade russe

1990 | Komedie, Misdaad

Frankrijk 1990. Komedie van Jean Sagols. Met o.a. Danièle Evenou, Xavier Saint-Macary, Christian Alers, Gérard Hernandez en Jacques Marin.

Een aflevering van de serie [KL]Marie Pervenche[KLE]. In een aantal geheime documenten wordt een soort minibazooka beschreven die iedereen kennelijk graag wil hebben, want zodra iemand het ding in huis heeft wordt de persoon in kwestie ontvoerd. Dat geldt ook voor Marie (Evenou) en commissaris Ladevant (Alers). Het verhaal moet niet te serieus opgevat worden aangezien de film komisch bedoeld is. De pittige charme van Evenou compenseert weer eens de povere regie. Deze huzarensalade ziet er dan ook uit als nasi goreng!

Marie Pervenche: Hérisson dans la tête, Un

1990 | Misdaad, Komedie

Frankrijk 1990. Misdaad van Jean Sagols. Met o.a. Dani[KA2]lele Evenou, Xavier Saint-Macary, Christian Alers en Dorothée Jemma.

Een onderzoek van Marie Pervenche (Evenou) met haar lichtelijk zure charme, die van een zeer middelmatige geschiedenis toch iets weet te maken. Over een verdwenen auto en een baby waarvan de ouders niet meer te vinden zijn, geregisseerd op de bekende routinematige wijze. Bijna

Marie Pervenche: Faussaires et fossoyeurs

1990 | Misdaad, Komedie

Frankrijk 1990. Misdaad van Jean Sagols. Met o.a. Danièle Evenou, Christian Alers, Alain Doutey, Roger Carel en Jacques Richard.

Marie Pervenche (Evenou) gaat opnieuw op onderzoek uit, waarbij ze eerst de strijd aanbindt met commissaris Lavedant (Alers) alvorens met hem samen te werken om elkaars zaken op te lossen (bij de een gaat het om een flessentrekker, bij de ander om een gestorven vervalser). Deze film moet niet serieus genomen worden: de ironie is namelijk overal aanwezig. Een geestige en vermakelijke prent, die op routinematige wijze geregisseerd werd.

Le nabab ventouse

1990 | Misdaad, Komedie

Frankrijk 1990. Misdaad van Claude Boissol. Met o.a. Danièle Evenou, Christian Alers, Alain Doutey, Gérard Hernandez en Patrick Guillemin.

Een machtig wapensmokkelaar wordt verliefd op Pervenche (Evenou), terwijl commissaris Lavedant (Alers) hem achtervolgt in de hoop een aanklacht tegen hem te kunnen indienen. Een nieuwe, vrij komische versie van deze politieserie. Zonder pretenties, maar welkom temidden van het goedkope geweld, waarmee de kijker via televisie- en bioscoopscherm toch al wordt overstelpt. Met het enthousiasme en de bittere charme van Evenou.

La pomme

1990 | Komedie

Frankrijk 1990. Komedie van Pierre Sabbagh. Met o.a. Marc Dudicourt, Georges Beller, Daniel Prévost, Amarande en Christian Alers.

Een boulevardstuk van Louis Verneuil en Georges Belr, op alledaagse wijze verfilmd. De handeling voltrekt zich in een hotel, rond een op handen zijnde bruiloft. Zoals te verwachten valt, oefent deze lokatie een gunstige invloed op allerlei vergissingen en misverstanden, en is er een heleboel gehol over trappen en gangen. Een opgejaagde stoelendans is het gevolg, terwijl de acteurs die in de ban van de sint-vitusdans lijken te verkeren. Opvallend veel kabaal en gekrijs voor een tamelijk verouderde klucht uit de jaren dertig.

La malle sanglante

1990 | Misdaad

Frankrijk 1990. Misdaad van Claude Boissol. Met o.a. Danièle Evenou, Xavier Saint-Macary, Christian Alers, Jean-Pierre Castaldi en Vernon Dobtcheff.

Marie Pervenche leidt het onderzoek rond de zaak van een jonge Amerikaanse die niet ver van het museum Grévin, waar de illusionist Orlando meerdere malen per dag zijn nummer 'De bloedige koffer' opvoert, wordt doodgestoken. Een ultra-klassiek thema dus en niet bijster origineel. Toch spannend en veel grappige situaties ook, die Evenou wel zijn toevertrouwd.

La folle journée du général Despeck

1990 | Komedie

Frankrijk 1990. Komedie van Claude Boissol. Met o.a. Danièle Evenou, Alain Doutey, Christian Alers, Claude Nicot en Patrick Guillemin.

Marie (Evenou) laat de auto wegslepen van een technocraat die voor een conferentie over nucleaire ontwapening naar Parijs is gekomen. Helaas was die auto gehuurd door een van zijn relaties en gebruikte hij hem om discreet zijn vriendinnetje op te zoeken. Wanneer ook de vrouw van de man in de stad aankomt, probeert Marie haar blunder te herstellen... Als de film al iets weg heeft van een politiefilm, dan komt dat doordat de heldin de parkeerwachtster is uit de serie Marie pervenche. In werkelijkheid heeft het geheel meer van een klucht. Zonder enige persoonlijke inbreng in elkaar geflanst door deze o zo produktieve regisseur, maar toch redelijk grappig dankzij het acteerwerk en de droge humor van de scenario/dialogenschrijvers Charles en Eric Watton.

L'étoile filante

1990 | Misdaad, Komedie

Frankrijk 1990. Misdaad van Claude Boissol. Met o.a. Danièle Evenou, Alain Doutey, Christian Alers, Claude Nicot en Jean Vigny.

Een nieuw avontuur van Pervenche die de prima ballerina van het Moskouse ballet, op toernee in Parijs, helpt bij haar keuze voor de vrijheid. Zij verdwijnt in een uniform. Pervenche ontketent aldus een diplomatiek schandaal. Een nogal uitgekauwd gegeven als uitganspunt maar amusante, komische variaties en het lichtelijk zure temperament van Evenou in een voor dit soort televisieregisseurs gebruikelijke, weinig opvallende regie.

L'amnésique est bon enfant

1990 | Komedie, Misdaad

Frankrijk 1990. Komedie van Claude Boissol. Met o.a. Danièle Evenou, Alain Doutey, Christian Alers, Patrick Guillemin en Claude Mann.

Op kerstavond treft Marie Pervenche Evenou) iemand aan die aan geheugenverlies lijdt en in een auto is achtergelaten. Zij doet wat haar goede hart haar ingeeft en neemt hem mee naar huis. Dan verschijnt plotseling commissaris Lavedant (Alers). Klassieker kan het al haast niet, wat het scenario betreft. Toch niet gek en bovendien met de uitdagende schoonheid van Evenou.

Salade russe

1989 | Komedie, Misdaad

Frankrijk 1989. Komedie van Claude Boissol. Met o.a. Danièle Evenou, Xavier Saint-Macary, Christian Alers, Gérard Hernandez en Jacques Marin.

Grappige, goed opgebouwde politie-avonturen van Paul Andréota, die hierin is gespecialiseerd, inclusief ontvoeringen en geheime plannen. Het is bijna niet te geloven maar Boissol levert nog best goed werk af in dit pretentieloze komische genre. Evenou zorgt met haar uitdagende schoonheid voor de rest.

Marie Pervenche: Une tigresse dans le moteur

1989 | Komedie, Misdaad

Frankrijk 1989. Komedie van Claude Boissol. Met o.a. Danièle Evenou, Xavier Saint-Macary, Christian Alers, Christian Barbier en Corinne Touzet.

De vrouwelijke eigenaar van een pakhuis wordt lastig gevallen door inbrekers en helpt een gewapende schurk om zeep. De commissaris maakt er een banaal zelfverdedigingsgeval van, maar Marie heeft zo haar bedenkingen. Wat het scenario en de vertolking betreft één van de degelijkste delen van de serie Marie Pervenche. De film heeft een komische ondertoon, hoewel de humor af en toe aan de zwarte kant is. Zeer goed gespeeld voor een serie die niet uitblinkt door haar originaliteit en haar regie.

La mouche bleue

1989 | Komedie

Frankrijk 1989. Komedie van Jean-Paul Sassy. Met o.a. Christian Alers, Danielle Croisy, Gaby Sylvia, Robert Vattier en Albert Medina.

In het toneelstuk van Marcel Aymé wordt de draak gestoken met vooral de Amerikaanse zakenwereld. Het is niet zijn beste produktie maar toch de moeite waard vanwege een paar momenten met satire van niveau. Door de vlakke en stijve regie blijft in de verfilming alleen het goede en harmonieuze spel overeind.

Boomerang

1989 | Misdaad, Komedie

Frankrijk 1989. Misdaad van Serge Korber. Met o.a. Danièle Evenou, Alain Doutey, Clément Michu, Henri Garcin en Christian Alers.

Een avontuur van Marie Pervenche die in een clochard een voormalige prominente Parijse advocaat herkent. Ze bezorgt hem nieuwe levenslust en plezier in zijn werk door hem het op te laten nemen tegen een schurk.

Y a-t-il un otage dans l'immeuble?

1988 | Komedie

Frankrijk 1988. Komedie van Philippe Ducrest. Met o.a. Christian Alers, Darry Cowl, Rolande Kalis, Liliane Gaudet en Frank-Olivier Bonnet.

Een schrijver leidt een saai leven en heeft zo'n lage dunk van zichzelf dat hij besluit een kogel door zijn hoofd te jagen. Op het moment dat hij de trekker wil overhalen, krijgt hij bezoek van zijn even wanhopige en sukkelige vriend. Met zijn tweeën proberen zij uit het dal te klimmen. De film is alles behalve triest, want het gaat hier om een bewerking van een stuk van Alain Reynaud-Fourton, dat meer weg heeft van een boulevardklucht dan van een tragedie. Waardeloos scenario, flauwe telefoongags en dialogen, grijnzend acteerwerk van 'has been' Darry Cowl en een banale regie. Het resultaat is wat we in vaktermen een flop noemen. Ondanks de verdiensten van de andere acteurs:

Marie Pervenche: Il faut tout faire soi-même

1988 | Komedie, Misdaad

Frankrijk 1988. Komedie van Jean Sagols. Met o.a. Danièle Evenou, Xavier Saint-Macary, Christian Alers, Liliane Patrick en Patrick Guillemin.

Van de serie [KL]Marie Pervenche[KLE]. Deze keer is onze agente aanwezig bij een auto-ongeluk en krijgt ze een brief van de gewonde chauffeuse. Aangezien ze een vrouw is maakt ze de brief open, leest ze hem en wordt ze zowaar gechanteerd! De makers van de film hebben andermaal dezelfde auteurs in de arm genomen, maar het zou prettig zijn geweest als de (tegen wil en dank?) dienstdoende regisseur van de serie wat meer overtuiging in zijn regie had gelegd. Alleen dankzij de wrange charme van Evenou hijst de film zich op tot een niveau dat we het best kunnen omschrijven als verschrikkelijk

La dernière patrouille

1988 | Komedie, Misdaad, Thriller

Frankrijk 1988. Komedie van Claude Boissol. Met o.a. Danièle Evenou, Xavier Saint-Macary, Christian Alers, Michel Peyrelon en Patrick Guillemin.

Een politie-inspecteur laat zich overhoop schieten vlak voordat hij met pensioen zou gaan. Vrouwelijke commissaris Evenou besluit wraak te nemen. Ze infiltreet in de onderwereld en wordt geheel onverwacht geholpen door de godfather van het milieu waarin ze verkeert. Ondanks de moord in het begin liijkt de film meer een satirische komedie, aangezien de reeds eerder genoemde peetvader Vincenzini (Peyrelon) nogal karikaturaal neergezet is. De produktie is eé[KA1]n van de aardigste en wellicht beste delen van de serie Marie Pervenche en lijkt haast voor de bioscoop gemaakt te zijn!

In Extremis

1988 | Misdaad

Frankrijk 1988. Misdaad van Olivier Lorsac. Met o.a. Sophie Duez, Philippe Caroit, Julien Maurel, Jean-Pierre Kohut Svelko en Jean-Paul Muel.

Een vage misdaadgeschiedenis dient als basis maar vooral als aanleiding. Drie jonge criminelen - twee jongens en een meisje - vormen een onafscheidelijk trio. Een van hen raakt tenslotte gewond door toedoen van de politie en de andere twee kappen met het verleden. In wezen gaat het hier om een lofzang op de dwaze, opgewonden, prikkelende en romantische liefde naast de schets van een minder leuke tijd. Helaas ondergaat de regisseur van deze debuutfilm de invloed van Jean-Luc Godard (in het bizonder PIERROT LE FOU), Bertrand Blier, Léos Carax en anderen van wie hij zich moet losmaken, alvorens volledig tot ontplooing te kunnen komen. Lorsac doet in ieder geval oprecht aan.

Marie pervenche : La bulle

1987 | Komedie

Frankrijk 1987. Komedie van Jean Sagols. Met o.a. Danièle Evenou, Alain Doutey, Christian Alers, Patrick Guillemin en Rebecca Pauly.

Een Catalaanse terrorist ontsnapt aan de politie. Hij gijzelt onze parkeerwachtster: heel origineel! Ze belanden per ongeluk in een recreatiecentrum in de Parijse regio, waar net een internationale conferentie over de strijd tegen het terrorisme gaande is: een op zijn zachtst gezegd gênante situatie. De afgezaagde regie is niet van het niveau van de scherpe dialogen en het spel van de acteurs.

Gloria

1977 | Drama, Romantiek

Frankrijk 1977. Drama van Claude Autant-Lara. Met o.a. Valérie Jeannet, Sophie Grimaldi, Nicole Maurey, Alain Marcel en Maurice Biraud.

Door WO I verliest een meisje haar speelmakkertje uit het oog. Ze ziet hem pas terug als ze volwassen is; zij staat aan het begin van een balletcarrière en hij is inmiddels getrouwd. De veteraan-regisseur werd tot de verfilming van een kasteelroman overgehaald door een producent die hem beloofde dat hij daarna een ambitieuzere film mocht maken. Deze belofte werd niet nagekomen, zodat hij zijn carrière moest afsluiten met een wezenloze smartlap die zelfs in het genre ondermaats is. Scenario van Claude Autant-Lara en Jean Halain. Camerawerk van Vladimir Ivanov.

Julie pot de colle

1976 | Komedie, Drama

Frankrijk 1976. Komedie van Philippe de Broca. Met o.a. Marlène Jobert, Jean-Claude Brialy, Alexandra Stewart, Christian Alers en Anna Gaylor.

Een jonge zakenman, voor een transactie in Marokko, wordt onverwachts geconfronteerd met een vrouw die haar man vermoord zegt te hebben. Hij helpt haar het lijk te verbergen en neemt haar mee naar Parijs waar zijn hele georganiseerde bestaan omver wordt gegooid. Deze poging tot een komedie in vooroorlogse Hollywood-stijl mist verrassingen en een lichte stijl van acteren. Het tempo is meer gehaast dan vlot.

Le Pied!

1975 | Komedie, Actiefilm, Erotiek

Frankrijk 1975. Komedie van Pierre Unia. Met o.a. Yves Collignon, Michel Norman, Annie Friedman, Micheline Dax en Christian Alers.

Twee vrolijke broers helpen hun ouders door een zakenconcurrent het leven zuur te maken, maar houden nog ruime tijd over voor vrouwenjacht en het in de prak rijden van auto`s en motoren. Deze simpele (om niet te zeggen primitieve) low-budget komedie combineert vlot uitgevoerde plankgas-scènes met fragmentarische hard-porno, waarbij de opzet dat alles vooral leuk moet blijven, resulteert in een afmattende opgewektheid van de twee jonge acteurs, hoewel hun seks-partners er duidelijk anders over denken.

Les valseuses

1974 | Komedie, Drama

Frankrijk 1974. Komedie van Bertrand Blier. Met o.a. Gérard Depardieu, Patrick Dewaere, Miou-Miou, Jeanne Moreau en Brigitte Fossey.

Anarchistische zwarte schelmenkomedie, een verfilming van Bliers eigen roman, betekende de internationale doorbraak van de regisseur die een van Frankrijks meest consistente filmmakers zou blijken. Depardieu en Dewaere zijn twee jonge schooiers die zich vermaken met diefstal en beroving, mishandeling en aanranding. Vrolijke verwikkelingen worden afgewisseld door wrede, misogyne grappen. Jeanne Moreau zorgt voor enige gratie als een ex-gevangene die met beiden het bed deelt. Isabelle Huppert is even te zien als verlegen tiener met gemengde gevoelens voor de bandeloze anti-helden. Depardieu zou een van Bliers vaste acteurs worden, Dewaere werkte nog tweemaal met de regisseur voordat hij in 1982 door zelfmoord om het leven kwam.

L' Une et l'autre

1967 | Drama

Frankrijk 1967. Drama van René Allio. Met o.a. Malka Ribovska, Marc Cassot, Philippe Noiret, Françoise Prévost en Claude Dauphin.

Een karakterzwakke actrice heeft de moed niet met haar minnaar te breken en hoopt op het bezoek van haar geëmancipeerde zuster om voor haar het woord te doen. Deze komt alleen op doorreis langs, zodat de actrice de besproken hotelkamer betrekt, zich gaat kleden en schminken als haar zuster, en haar persoonlijkheid probeert eigen te maken om zo de beslissende stap te nemen. Deze film over de wisselwerking tussen theater en realiteit is te theoretisch van opzet om echt te overtuigen, zodat alleen de repetitie- en kleedkamerscènes boeien en het privéprobleem ondoorzichtig blijft.

Adorable menteuse

1961 | Komedie

Frankrijk 1961. Komedie van Michel Deville. Met o.a. Marina Vlady, Macha Méril, Jean-Marc Bory, Michel Vitold en Jean-François Calvé.

Een kokette redactrice bij een damesblad brengt met haar fantasieverhalen haar talrijke aanbidders in de war en gaat voor de grap haar avances richten op een man van middelbare leeftijd, tot ze ontdekt echt verliefd te zijn. Ondanks de overmatige lengte is dit een aanstekelijke komedie met een verrukkelijke titelrol van Vlady, navenant gesecondeerd door M[KA1]eril als haar jongere zuster, die met minder raffinement haar voorbeeld probeert na te volgen. De tegendraadse [KL]casting[KLE] van de (schijnbaar kleurloze) mannenrollen draagt bij aan de oorspronkelijke toon.

Quai Notre Dame

1960 | Drama

Frankrijk 1960. Drama van Jacques Berthier. Met o.a. Anouk Aimée, Christien Pezey, Jacques Dacqmine, Christian Alers en Geneviève Fontanel.

Een jonge koopman op een vlooienmarkt komt toevallig in contact met een chique antiquair en diens vriendin. Hij wordt verliefd op de vrouw en hoopt via haar rijk te worden. De vrouw vindt hem hooguit vertederend en ze weet hem weer met zijn eigen milieu te verzoenen. Deze sentimentele volksfilm zet het contrast tussen beide werelden stevig aan, met de reactionaire strekking dat iedereen op zijn eigen plaats moet blijven. Acteur Berthier steunt in zijn regiedebuut op wijdlopige dialogen, maar leidt de rolbezetting tot innemende prestaties.

Le Signe du lion

1959 | Drama, Komedie

Frankrijk 1959. Drama van Eric Rohmer. Met o.a. Jess Hahn, Michèle Girardon, Van Doude, Jean Le Poulain en Paul Bisiglia.

Een succesloze (en mogelijk talentloze) componist wordt uit zijn hotel gezet en vervalt passief tot de status van clochard, waardoor zijn vrienden hem aanvankelijk niet kunnen bereiken met de mededeling dat hij een grote erfenis heeft gekregen. Als hij daar uiteindelijk toch van hoort, laat hij zijn enige medestander in nood zonder bijgedachten in de steek.Dit is een cynisch einde van Rohmers - door Claude Chabrol geproduceerde - debuutfilm, die de omzwervingen van de anti-held gebruikt voor milieuschetsen van de Rive Gauche en van ironisch geportretteerde, alleen verbaal actieve kunstluizen. Conform andere nouvelle vague-films gastrolletjes voor filmcritici en collega-regisseurs, onder meer Jean-Luc Godard.

Le mariage de mademoiselle Beulemans

1950 | Komedie

België​/​​Frankrijk 1950. Komedie van André Cerf. Met o.a. Saturnin Fabre, Pierre Larquey, Christian Alers, Francine Vendel en Elise Bernard.

Een eenvoudige en luchtige bewerking van het stuk van Franz Fonson en Fernand Wicheler, dat op zijn beurt gebaseerd was op een roman van L[KA1]eopold Courouble. Het is niet meer dan, weliswaar gewetensvol, verfilmd theater. Hoewel de acteurs hun best hebben gedaan, konden ze het belegen stuk (dat destijds veel succes had) niet opkrikken.

Le Droit de l'enfant

1949 | Drama, Romantiek

Frankrijk 1949. Drama van Jacques Daroy. Met o.a. Renée Devillers, Claire Duhamel, Francette Vernillat, Jacqueline Erly en Jean Chevrier.

Remake van de zwijgende film van Pouctal (1914) naar de roman van Ohnet die, in 1949, nog niet in de vergetelheid was geraakt en tal van verfilmingen kende. Daroy en zijn acteurs maken zich er, zonder al te veel schade aan te richten, handig vanaf, ook al is een dergelijk melodramatisch onderwerp vandaag de dag onverteerbaar.

Drame au Vel d'Hiv'

1949 | Mysterie, Misdaad

Frankrijk 1949. Mysterie van Renée Devillers. Met o.a. Claire Duhamel, Francette Vernillat, Jacqueline Erly, Jean Chevrier en Michel Jourdan.

Een mededirecteur van Vel d'Hiv' is tijdens een inbraak vermoord. Zijn neef leidt het onderzoek en ontmaskert de schuldige, die de dood vindt. Inderdaad, de genoemde neef is politie-inspecteur. Rond dit banale gegeven heeft Cam een goede reconstructie geschreven van de sfeer op de fameuze wielerbaan tijdens de Zesdaagse in de grote dagen van Van Steenbergen, Peters, Lapébie, etc. Vele bekende acteurs redden deze film van de onbeduidendheid.